Fiyat dengesizliği ve motor tavsiyesi ne yapmalıyım?

Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
işte abi bende ondan sordum zaten liseli olunca. :)
TVS Raider daha iyi o konuda lisede bir tık daha albenisi olan bir motosiklet ondan dolayı dedim. CB125F Daha pahalı daha az yakar daha az kroniği vardır ama kaç kere genç olucaksın? CB125F Uzmanımız dağ bayır gezip yoga yapan birisi ona göre hangisi daha mantıklı düşünebilirsin.
 
Katılım
25 Haz 2024
Mesajlar
152
Motosikleti
Kymco Downtown 250i
Tecrubesizken bence yapılacak en büyük hata abssiz motor almak olur.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla

bu iki motor arasında tip olarak cok mu fark var ? liseliyi cezbeden nedir ben anlamadım

ilginc..

004-638729777974696222-honda-cb125f.jpg





tvs-tvs-raider-125-siyah.jpg
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Liseli olasam yani hava atma çağında bir genç olsam sırf üzerinde Honda yazısı var diye gözüme daha havalı görünürdü.
Sırf şekil diye honda alabilecekken çin malı almak çok mantıksız.
 
Katılım
11 Haz 2024
Mesajlar
15
Svartpilen 125 bak la
Abi aynı fiyat mı çok pahalı o
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Liseli olasam yani hava atma çağında bir genç olsam sırf üzerinde Honda yazısı var diye gözüme daha havalı görünürdü.
Sırf şekil diye honda alabilecekken çin malı almak çok mantıksız.
Abi Çin malı değil Hintli diye bakıyorum zaten bide abiler bu pulsar 125 nasıl bir seçenek olur güçsüz mü kalır onunda 160 cc sıfırı bile 125 likten ucuz arz talep işte yoksa scooter mı alınmalı pcx de işlevsel bagajı var şimdi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben muzaffer topal cb125f uzmanıyım..


yaaa allasen 125 cc 10 hp lik makineler bunlar neyin performansı, neyin torkunu karşılaştıracaz ?

100 kmh ye biri 12 sn de cıkıyosa diğeri 12.8 sn de falan cıkar..

"cb125f review" yazarsan karsına saygın incelemeler cıkar,

fransızca yazarsan fransızcası cıkar,
italyanca yazarsan italyancası cıkar.
almanca yazarsan almancası da cıkar.

avrupada satılır, fransa ve özellikle ingiltre de baya populer.

raider peki ???

avrupalı raider maydır bilmez.. satılmaz da.



raider 125 100.000 tl ye sıfırı var.
cb125f 130.000 a rahat alınır bence.

paran varsa cb125f almamak amatörlük olur. nedenlerine hiç girmiyorum bile.

fazladan verdiğin o 30.000 tl havaya ucmayacak. satarken çoğu geri dönecek sana.

ya bi de honda kullancaksın bi düsün bunu :cool:
Abi cbf de seçeneklerimde duruyor haylen peki Honda demişken pcx nasıl olur şimdi ileri gelen motorcular da scooter başlayın diyor bi yandan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abiler ehliyet yetmediği için pulsar n160 seçeneklerimde olmamalı mı şimdi 125 likten bile ucuz hem daha güçlü ama ehliyet işte
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
pcx ile başlayın, hem apaçilik yapması zor olur onunla daha güvende olursunuz. sizin yaşınızda 125cc ile başlayanları görüyorum komple hepsi apaçilik peşinde. bana kalsa bu ülkede 24 yaşından önce motosiklet ehliyetini kaldırırdım, 24 yaşında A2, 30 yaş öncesinde de A verdirmezdim. Ama bu ehliyet sınıfları ve kurallarını AB uyum sürecinde getirdiler, sanki bizdeki eğitim sistemi avrupa düzeyindeymiş gibi yaptılar.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
NS125'te güzel güçsüz kalmaz ABSli ve kişisine göre yakışıklı bir motor.
Drift L'de güzel ben 5 6bin KM kullandım 2022 modelini hiç bir sorun yaşamadım sattığım arkadaşta 20bin KMde sattı hiç bir sorun yaşamadı
TVS Raider'i olan 2 3 arkadaşımın motor saplama civataları kırıldı ve gösterge sönükleşti onun dışında bir sıkıntı yaşamadılar.
Temiz CB125R veya CBR125R alabilirsin 2 yıldır aktif olarak CBR125R kullanıyorum belirli bir KMyi geçtikten sonra ilana atıp 1 2 hafta içinde satıyorum yenisini alıyorum bazıları piyasasını bilmediğinden çok ucuza koyabiliyor onlardan denk getirdikçe alıyorum ABS ve vites göstergesi yok onun dışında bir kronik parça bulamama vs. gibi bir sorun yaşamadım
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Drift L zehrini salmaya geldimm
Aman yeğenim aman deyim drift deme. Kertenkele gibi tipleri, hava filtresi sökük, plakası bantlı ya da bezle kapalı diriftle gördükçe yakalayıp temiz bir sopa çekesim geliyor vallahi. Voge'un çok güzel 125 lik bir naked'ı var, hâtta bir öğrencim kullanıyor güzel makina.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Aman yeğenim aman deyim drift deme. Kertenkele gibi tipleri, hava filtresi sökük, plakası bantlı ya da bezle kapalı diriftle gördükçe yakalayıp temiz bir sopa çekesim geliyor vallahi. Voge'un çok güzel 125 lik bir naked'ı var, hâtta bir öğrencim kullanıyor güzel makina.
Hocam sakın Manisa'ya veya İzmir'e gitmeyin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bugün ofis dış kapısının önünde Hulusi Kentmen gibi kahve cuğara keyfi yapıyorum, sağ yanımdan da bir hanım kızımız geçiyor, sol tarafımdan epey geriden efendi efendi, uslu uslu gelen bir Drift L sahibi bu kızı görünce başladı motoru bağırtıp kerkenkele gibi hareketler yapmaya.

Olm yapmayın, işe yaramıyor, işe yarasa müziği bangır bangır çalan TofAşk.çı abilerinizde işe yarardı.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,467
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Bugün ofis dış kapısının önünde Hulusi Kentmen gibi kahve cuğara keyfi yapıyorum, sağ yanımdan da bir hanım kızımız geçiyor, sol tarafımdan epey geriden efendi efendi, uslu uslu gelen bir Drift L sahibi bu kızı görünce başladı motoru bağırtıp kerkenkele gibi hareketler yapmaya.

Olm yapmayın, işe yaramıyor, işe yarasa müziği bangır bangır çalan TofAşk.çı abilerinizde işe yarardı.
Bunu anlayacak kapasitede olsalardi zaten yapmazlardi. Bosuna yorma kendini. Bunlari gordukce cok sevdigim, artik pestili cikmis olsa da giymekten vazgecmedigim kaz tuyu montumu yakasim geliyor. Hepsi ayni tip nasil oluyor anlayamadim hala😂
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bunu anlayacak kapasitede olsalardi zaten yapmazlardi. Bosuna yorma kendini. Bunlari gordukce cok sevdigim, artik pestili cikmis olsa da giymekten vazgecmedigim kaz tuyu montumu yakasim geliyor. Hepsi ayni tip nasil oluyor anlayamadim hala😂
Empati yapıyorum o çocuklara da üzülüyorum. Skko bir hayat, bu ülkenin en kötü döneminde doğmak ve büyümek, sürekli kendilerini güçlü gösterme isteği, külliyen cehalet. Zor...
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,467
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Empati yapıyorum o çocuklara da üzülüyorum. Skko bir hayat, bu ülkenin en kötü döneminde doğmak ve büyümek, sürekli kendilerini güçlü gösterme isteği, külliyen cehalet. Zor...
Yok bee, bunlarin aynilarini 90-95 arasi sivasta gormustum. Farklari yok simdikilerin de. Hic ulkenin durumu kotu, bunlara yazik diyip haketmedikleri empatiyi kurma.
Bildigin ulke genelinde organize olmuslar yillardir:
-arkadaslar bu sene saclarimizi şöyle yapcaz..
-arkadaslar onumuzdeki 5 10 senenin dans figurleri bunlar
-arkadaslar bi 5 yil hepimiz adidas aşortman, corapsiz ayakkap, sisme yelek, elde tespih gezcez
Vs vs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst