Arzu nesnesi motorların sadece 700.000 tl ye alınabilmesi

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok değil, bundan 5 yıl önce arzu nesnesi,en fazla 3 yaşındaki premiyum motorları sıfır forza 750/tenere den daha ucuza alınabileceği kimin aklına gelirdi ?


valla türk motorcusu çok sanslı. sen istiyor premiyum motor ? sadece 700 kağıt yaaa.


neler yok ki ?

sıfır km tuono v4 (2023)

henuz 10.000 km de 2022 Agusta brutale 1000 RS(favorimmmm, Agusta başka bir dunya cunku)

Ktm 1290 super duke gt/super duke r 2022 2023 model yine 10k km de,

ulen 550.000 tl ye Triumph Speed triple 1200 RS bile var gerci 26.000km de ama olsun. çok mu ?

daha neler neler yaaaa.


başkanlık sistemi gelmeden önce bunu hayal bile edemezdik valla,kalite hiç bu kadar ulaşılır olmamıştı..

ahhh bee, hızlı kullanmayı bilsem var yaaaaa
bi agusta bi tuono alırdım.

bir ona bir buna binerdim :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

off triumph olanı aradım 50.000 tl indi. ciddi alıcıyım dedim tabi.

vay beee. pazarlık yapınca 650.000 e alınır bunlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
Çok şükür bugünleri gördük... insanlar ölümsüz kalaslara binmek zorunda kalmıyor...🙃
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok şükür bugünleri gördük... insanlar ölümsüz kalaslara binmek zorunda kalmıyor...🙃


agusta 1000rs

2022 de $26,600 a satılıyormus yurtdışında

yani butikliğin zirvesiiii. deli bir fiyat. hangi ingiliz bunu alabilirdi ? biz alabiliyoruz.

vay be..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,950
ingiliz italyan alman alan hayrını görsün değil 700000 beşyüz bin olsa yüzüne bakmam 😏
afrika varken bunları motor diye garaj a sokmam (n)
65000 km yolda bırakmayı bırak arızayı boşver tek bir sigortası bile patlamamış 9500 km full arazide gezdim sadece zincir gergisi gevşedi ve arka teker rulmanı dağıldı 😎 ne su kaynattı ne hararet nede debriyaj boşaldı
şu bahsi geçen motorlar bunun 1/3 o kadar dayansın ben bu işi bırakırım
bi ara triumpha niyet ettim hatta 50000 tl hibe edecek arkadaşım bile vardı iyiki almamışım sonra bi yerde marş motoru cortlar al başına iş tamam kaskom var ama allahın dağına kim çekici gönderir ki 🤣
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Bırak böyle üstün nitelikli makinaları, keşke 50cc.lik benzinli bir Neo's-4'üm olsa da yine sürebilsem, yine onunla tin tin tin sağdan gezinip ruh terapisi yapabilsem...

Ama artık olmuyor: Bana göre %90'ın maganda/trafik canavarı olduğu trafikte maalesef artık motor süremiyorum - b*k yoluna gitme ihtimali yüzünden.

Halbuki ben de Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım, benim de A sınıfı ehliyetim var, benim de akıl ve vücut sağlığım yerinde, yani saydığım şartlara sahip her Türk vatandaşı gibi motosiklet kullanabilmek benim de hakkım.

Ama görüldüğü gibi bu hakkımı kullanamıyorum ve bu da zaman zaman beni deli ediyor.

......................................................................................

Dediklerimi pekiştirmek adına en son gördüğüm kazanın videosunu ve haber bağlantısını paylaşmak istedim. Bu defa magandamız "motorcu(!)" üstelik. Böyle bir şey yok kardeşim, araç sürülmeyecek yerde 87 km/s hızla motor sürüyorsun ve bir kazaya müdahale eden polis memuruna çarparak onu yaralıyorsun.

Yani kaldıralım o zaman tüm trafik kurallarını kardeşim, herkes kafasına göre, o an gönlü nasıl istiyorsa o şekilde kafasına göre cinayeti işlesin. Bu mudur yani?


https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/olay-ani-kamerada-kazaya-mudahale-eden-trafik-polisine-motosiklet-carpti-2453112
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
"Abi iyi misin, iyi misin ağbi?" diye g*tünü yiyeyim ayağı yapıyor bir de.

Aslında bunu karakola götürüp baştan sağlam bir sopa çekeceksin - ta ki bir daha böyle bir şey yapılmayacağını anlayana kadar, ama neyse işte... Adli kontrolle serbest bırakılmış maganda.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
ingiliz italyan alman alan hayrını görsün değil 700000 beşyüz bin olsa yüzüne bakmam 😏
afrika varken bunları motor diye garaj a sokmam (n)
65000 km yolda bırakmayı bırak arızayı boşver tek bir sigortası bile patlamamış 9500 km full arazide gezdim sadece zincir gergisi gevşedi ve arka teker rulmanı dağıldı 😎 ne su kaynattı ne hararet nede debriyaj boşaldı
şu bahsi geçen motorlar bunun 1/3 o kadar dayansın ben bu işi bırakırım
bi ara triumpha niyet ettim hatta 50000 tl hibe edecek arkadaşım bile vardı iyiki almamışım sonra bi yerde marş motoru cortlar al başına iş tamam kaskom var ama allahın dağına kim çekici gönderir ki 🤣

20.000km sıfır sorun, hadi ucuz kurtardın; 65.000'in 1/3'ü 20.000'den fazla. Yalnız sorunsuz dönebilirlerse veya az daha gidebilirlerse kötü olacak. 🤣 💦
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
senden ötürü 🤣

yağlayıp ballıyorsun malum markayı , o fiyatları şişirdikçe diğerleri bizim başımız kel mi diyor 🙄
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
senden ötürü 🤣

yağlayıp ballıyorsun malum markayı , o fiyatları şişirdikçe diğerleri bizim başımız kel mi diyor 🙄
2030'a kadar BMW GS gömüyoruz, ikinci elleri dibe vursun da bana çantalı full aksesuarları hatta sarı sarı sis farları da takılı 1250GS ADV bulalım o zamana. 🤣 🤣
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senden ötürü 🤣

yağlayıp ballıyorsun malum markayı , o fiyatları şişirdikçe diğerleri bizim başımız kel mi diyor 🙄

ya niki şu ölümlü dünyada 500-600 bin e super butik bir motor neden almıyon sen ?


Para var, viraj yapıyosun, hızlı gitmeyi seviyosun. Kafe önlerinde karşı cinsi etkilemeyi seviyosun :d . en onemlisi elin anahtar tutuyor yav dgsfgfshf

ya bi agusta bi speed 1200 RS almak için daha neyi bekliyosın cidden anlamıyorum.bedava ya bunlar.


ahhhhh senin yerinde olacaktim kiiiii, iki tane bile alırdım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
ya niki şu ölümlü dünyada 500-600 bin e super butik bir motor neden almıyon sen ?


Para var, viraj yapıyosun, hızlı gitmeyi seviyosun. Kafe önlerinde karşı cinsi etkilemeyi seviyosun :d . en onemlisi elin anahtar tutuyor yav dgsfgfshf

ya bi agusta bi speed 1200 RS almak için daha neyi bekliyosın cidden anlamıyorum.bedava ya bunlar.


ahhhhh senin yerinde olacaktim kiiiii, iki tane bile alırdım.
Çulsuzum ben eldeki avuçdaki parayı zamanında malum kişilerle ezdim 😅

bana sitem edene bak , olm Kazdağları'nın yarısı senin , hem sende benden aşağı kalır değilsin gazladınmı gidiyorsun hmmm 🫡
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sen bana ateş etmiyor muydun agusta seviyorum diye?
evet, brutale 1000rs şu fani dünyanın gördüğü en şahane motosiklet
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
yani sıfırı 1750 k olan motoru 750 k ya mı veriyorlar?
Sadece şasi olmasın o?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,950

20.000km sıfır sorun, hadi ucuz kurtardın; 65.000'in 1/3'ü 20.000'den fazla. Yalnız sorunsuz dönebilirlerse veya az daha gidebilirlerse kötü olacak. 🤣 💦
ukrayna'dan rusya ya nasıl geçti acaba motor yeni savaş zamanı geçmiş yani nasıl becerdi acaba tam benim istediğim rota yı yapmış
umarım yollarda arıza yaşayıp rezil olmazlar
ben hiçbir motorcunun yolda kalıp rezil olmasını istemem ne kullanıyorsa kullansın
çünkü 2019 da afrikası olan bir arkadaşımla gs si olan bir arkadaş orta asyaya gitti gs bozuldu 3 gün motoru tamir etmeye çalıştırlar ettiler daha sonra tekrar bozuldu ve motorun nesi olduğunu bulamayınca arkadaşım uçakla geri getirdi (2000 usd kargo parası verdi)
afrikası olan arkadaşım şu resmi çekmiş nasıl üzüldüm bilemezsin:D bu resmi görünce arşivimde durur ne zaman aklıma gelse bakar bakar gözümden yaş gelir🤣

 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
ukrayna'dan rusya ya nasıl geçti acaba motor yeni savaş zamanı geçmiş yani nasıl becerdi acaba tam benim istediğim rota yı yapmış
umarım yollarda arıza yaşayıp rezil olmazlar
ben hiçbir motorcunun yolda kalıp rezil olmasını istemem ne kullanıyorsa kullansın
çünkü 2019 da afrikası olan bir arkadaşımla gs si olan bir arkadaş orta asyaya gitti gs bozuldu 3 gün motoru tamir etmeye çalıştırlar ettiler daha sonra tekrar bozuldu ve motorun nesi olduğunu bulamayınca arkadaşım uçakla geri getirdi (2000 usd kargo parası verdi)
afrikası olan arkadaşım şu resmi çekmiş nasıl üzüldüm bilemezsin:D bu resmi görünce arşivimde durur ne zaman aklıma gelse bakar bakar gözümden yaş gelir🤣

At sahibine göre kişnermiş diyelim o halde :) (Deyim olarak değil de mot-a-mot...)
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ukrayna'dan rusya ya nasıl geçti acaba motor yeni savaş zamanı geçmiş yani nasıl becerdi acaba tam benim istediğim rota yı yapmış
umarım yollarda arıza yaşayıp rezil olmazlar
ben hiçbir motorcunun yolda kalıp rezil olmasını istemem ne kullanıyorsa kullansın
çünkü 2019 da afrikası olan bir arkadaşımla gs si olan bir arkadaş orta asyaya gitti gs bozuldu 3 gün motoru tamir etmeye çalıştırlar ettiler daha sonra tekrar bozuldu ve motorun nesi olduğunu bulamayınca arkadaşım uçakla geri getirdi (2000 usd kargo parası verdi)
afrikası olan arkadaşım şu resmi çekmiş nasıl üzüldüm bilemezsin:D bu resmi görünce arşivimde durur ne zaman aklıma gelse bakar bakar gözümden yaş gelir🤣



valla bu africalarında en guzel rengi bu gri olan haaaa

diğerleri lunapark gibi rengarenk.. siiyah olan da iyi ama hatlarını saklıyor. Gri olan başka bir dunya..

GS eski kasa yaaa, iyi bile gelmiş bu zamanlara hangi avrupalı bunu yapabiliyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst