İtalya 2025 Ocak-Ekim ayı skuter satışları

Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Denizcilik camiasında tanıdığım en adam gibi adam 💙
Ben eski patronum vasıtasıyla tanırım. Gerçekten öyle. Bir davette sonradan görme bir hırto kendisine "İzmir'de kaç senedir yaşıyorsunuz" diye sormuştu, kibarca "hiç hesaplamadık ama yaklaşık 300 yıl olmuş dedeler geleli" deyip sohbete devam etti. :ROFLMAO:
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Ben hiç tanımıyorum Arkas'la alakalı birini. Çok büyük bir camia değil otomobil sporları camiası. Eskiler beni tanımaz(bencen önce bırakanlar) ama ben tanırım. Yenileride ben tanımayabilirim (Yarışmayı bıraktıktan sonra başlayanlardan) ama illaki duyardım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ben eski patronum vasıtasıyla tanırım. Gerçekten öyle. Bir davette sonradan görme bir hırto kendisine "İzmir'de kaç senedir yaşıyorsunuz" diye sormuştu, kibarca "hiç hesaplamadık ama yaklaşık 300 yıl olmuş dedeler geleli" deyip sohbete devam etti. :ROFLMAO:
işte bunlar hepimizden fazla şehirliler. Biz onların yanında köylü kalırız. Hangimizin 2 kuşak öncesi köylü/taşralı değil ki? Koskoca Sabancı, Koç bile bunların yanında köylü.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
Beğendiğim ancak satın almayacağım bir tarz. Bu makine beni ölümün kıyısında gezdirir. Alsam Hayabusa alırım ama o kapıyı açacağımı hiç düşünmüyorum.
abi hayabusanın ayrı bir aurası var dimi ya? mesela ben de reyzik düşünmüyorum hiç, ama alsam hayabusa alırım. neden? isminden dolayı mı? tipinden dolayı mı? hiç böyle hayabusa alıp pistte cayır cayır dolanan da görmüyorum yutupta falan, r1, s1000rr falan takılıyo millet. bu alette bişi var ama ne?

edit: ufak bi reddit araştırması yaptım da, hayabusa alınırmış günlük de binilirmiş harbi he
 
Son düzenleme:

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,464
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Ben hiç tanımıyorum Arkas'la alakalı birini. Çok büyük bir camia değil otomobil sporları camiası. Eskiler beni tanımaz(bencen önce bırakanlar) ama ben tanırım. Yenileride ben tanımayabilirim (Yarışmayı bıraktıktan sonra başlayanlardan) ama illaki duyardım.
@Nikkfurie eski damadi diyor, simdiki damat lojistikci. O zaman opel bayilikleri felan da vardi. Damat eski olunca otomotive ilgileri azaldi diye biliyorum
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
abi hayabusanın ayrı bir aurası var dimi ya? mesela ben de reyzik düşünmüyorum hiç, ama alsam hayabusa alırım. neden? isminden dolayı mı? tipinden dolayı mı? hiç böyle hayabusa alıp pistte cayır cayır dolanan da görmüyorum yutupta falan, r1, s1000rr falan takılıyo millet. bu alette bişi var ama ne?

edit: ufak bi reddit araştırması yaptım da, hayabusa alınırmış günlük de binilirmiş harbi he
2 arkadaşımda var. Bir tanesi 3. kez aldı, 3. kez alan 2 hafta önce aldı hatta kutu açılışına beraber gittik. Diğer ikisinide en az 40-50k km kullandı. Hatta eski kullandıklarını çok kolay sattı, çünkü çok kısa süre içerisinde yapıyordu bu km'yi. Ucuza alıp km'yi geri sardırıp sattılar ondan alanlar. Hayabusa alan pek vazgeçemiyor.

Fiyatıda fena değil, iyi bağlantıların varsa 1450'ye 9 taksit alınabiliyor. Tarz olarak HyperSport bu arada, Supersport (bilinen adıyla racing) değil. Dolayısıyla supersport'a göre daha konforlu, çok iyi aerodinamiği var. Tünelde gibisin. Bi de ben çok uzun değilim (1.83) ama ufak tefek biride değilim. Hayabusa daha uygun kalır altımda.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Bu listeyi görene kadar Africa almayı düşünüyordum. Hatta "L2 pahalı diye 2. el bir L1 alır mıyım" diye kafamda sürekli kuruyordum. Avrupa satışına bakınca transalpin de çok sattığını hatta afrikadan çok sattığını görebiliyorum. Bunu da motorun hafiflğine ve kıvraklığına veriyorum. 208 kg yaş ağırlığı olan bir motor ve de 92 beygir. Tüketici alışkanlıkları değişiyor. Triumph kadar çok elektronik destek yok belki ama arkasında Honda var.
Bu çok önemli bir nokta.
Avrupa bile bu konuda kararını vermiş gibi.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu listeyi görene kadar Africa almayı düşünüyordum. Hatta "L2 pahalı diye 2. el bir L1 alır mıyım" diye kafamda sürekli kuruyordum. Avrupa satışına bakınca transalpin de çok sattığını hatta afrikadan çok sattığını görebiliyorum. Bunu da motorun hafiflğine ve kıvraklığına veriyorum. 208 kg yaş ağırlığı olan bir motor ve de 92 beygir. Tüketici alışkanlıkları değişiyor. Triumph kadar çok elektronik destek yok belki ama arkasında Honda var.
Bu çok önemli bir nokta.
Avrupa bile bu konuda kararını vermiş gibi.
Honda-XL750-Transalp-2026-7.jpeg



ne motor ha ! hafif, guclu,cevikk

Bir insan başka ne ister. Ben de senin yerinde olsam africa yerine buna yururdum. Africa harbi ağır. Ayrica bu da ölümsüzdür bence.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Bu motorların arkasına çamurluk koymaya gıcıklıkları var bunların? Adamın tepesine çıkıyor çamur.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tubeless lastikle gelse tipine falan bakmam şu değerlerle hemen Transalp alırdım 😊

hayır hayır sen git Aprlia tuareg falan al..onun frenler brembodur, suspansiyonu cok superdir.
bunun hep kotu... :cool:


aslında herkes içten içe ahh bi Hondaya binebilsek diyor ama... işte cevre neder baskısı hep.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,464
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Abi tipide kötü değil yani. Sonuçta güzel motor. Avrupalı bazı şeylere uyanmış. Biz daha uyanamadık.
Listede hiç Triumph yok mesela.
Triumph'in tum dunyada 137bin adet satisi olmus gecen sene. Listede bi yanlislik olabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst