İtalya 2025 Ocak-Ekim ayı skuter satışları

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BMW tokat manyağı yapmış Hondayı... vay be. Africa nın esamesi okunmuyor 🫣

yaa zengin insanlar gidip GS alıyor bu boyle yani.

Killing dostumun unlu sozunu hatırlatayım: "Motosikletten anlamayan zenginlerin birinci tercihi GS tir, haaaa tabi bu demek değildir ki her gs kullananan motordan anlamaz =) "

olay bu.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
CB1000 Hornet nasıl MT-09'dan daha az satabildi hayret... TR'ye getirselerdi şayet direkt yazılırdım CB1000 Hornet'e. Ek vergilendirmelerden sonra muhtemelen hiç gelmez zaten.
Voge'ler havalarda uçuşuyor, 450MT Africa Twin ile yarışıyor. 😁
V-Strom'a gelince "niş" bir motosiklet olduğundan listeye girmemesi normal.

Liste çok enteresan.
Africanın gerçek rakibi o zaten...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
1BMWR 1300 GSADVENTURE OFF3.536
2BMWR 1300 GS ADVENTUREADVENTURE OFF2.730
3HONDAXL 750 TRANSALPADVENTURE ON2.729
4YAMAHATRACER 9TURISMO2.679
5YAMAHAMT-07NAKED2.565
6HONDAAFRICA TWINADVENTURE OFF2.506
7CFMOTO450MTADVENTURE OFF2.272
8DUCATIMULTISTRADA V4 / MULTISTRADA V4 STURISMO2.092
9BENELLITRK 702 / TRK 702 XADVENTURE ON2.026
10YAMAHATENERE 700ADVENTURE OFF1.997
11KAWASAKIZ 900NAKED1.988
12HONDANC 750 XADVENTURE ON1.810
13VOGEBRIVIDO 125RNAKED1.804
14YAMAHAMT-09NAKED1.747
15HONDAGB350SCLASSIC1.613
16VOGEVALICO 625DSXADVENTURE ON1.406
17KAWASAKIVERSYS 650TURISMO1.348
18VOGEVALICO 900DSXADVENTURE ON1.315
19KAWASAKIZ 650NAKED1.274
20VOGEVALICO 525DSXADVENTURE ON1.212
21MOTO GUZZIV7CLASSIC1.208
22CFMOTO800MTADVENTURE ON1.194
23HONDACB 1000 HORNETNAKED1.176
24HONDACB 750 HORNETNAKED1.133
25ROYAL ENFIELDGUERRILLA 450CLASSIC1.052
26ROYAL ENFIELDHIMALAYAN 452ADVENTURE OFF1.036
27MOTO MORINIX-CAPE 700ADVENTURE ON1.004
28DUCATISCRAMBLER 800CLASSIC1.000
29DUCATIMULTISTRADA V2 / MULTISTRADA V2STURISMO999
30BMWF 900 XRADVENTURE ON960


şimdi gs ciler gelir vik vik vik

off
Bmw listenin 1. ve 2. sırasında olsa da aynı zamanda sonuncu sırada. Arada başka BMW modeli yok. İlk 30'da 3 model var.

Sonuç: GS olmasa BMW tükana kilit vuracakmış neredeyse.

Sonuç 2: BMW'yi temsilen Loncin motor kardeşli Voge da var listede. :LOL:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Bu listede algı operasyonu var. V-strom yok. Bunlar bölücü fetö işi listeler. Bu listeyi hazırlayanlar kime ve neye hizmet etmektedir. Köftenin ne olduğunu bilmeyenlerin hazırladığı saçma bir listedir.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Türkiye'de şu Sh serisinin değeri bilinemedi. Anca gitsin Pcx alsın millet. Elini sallasan Sh150-300e falan çarpıyor avrupada.

Aprillia'nın scooterları uzak doğu üretimi. Kalite çok düşük. Satmaması çok normal. Ben SR400 çıktığında listeye girmesini beklerim. Kıyıda köşede yer bulur kendine bence. Asıl kimsenin sallamadığı, Türkiye'de yine Çin malı zannedilen SYM'nin listede çok fazla modeliyle yer alabilmesi enteresan. Türkiyede satın alma alışkanlıklarının günü kurtarmaya yönelik olduğunu gösteriyor.

Adventure grubunda da Zortesin olmaması üzdü arkadaşlar. Demek ki naked motorun gidonuna riser, önüne gaga ve cam ekleyince olmuyormuş. Bi iki tane salatalık övdü diye adını sürekli zikretmeye gerek yok. Eminim TR'dekine göre bir hayli iyi servis ağı vardır buna rağmen ucuzluğu ile girmiştir listeye.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Türkiye'de şu Sh serisinin değeri bilinemedi. Anca gitsin Pcx alsın millet. Elini sallasan Sh150-300e falan çarpıyor avrupada.
SH350ye vurgunum. özellikle bu rengine.

HondaSHVetrovnexpress487253386-3351-7948-1717640313.jpg
c4b43d_f24d0742d91c48a5be386eb98bfba682~mv2.jpg
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Adventure grubunda da Zortesin olmaması üzdü arkadaşlar...
Avrupa da Zontes alanlar hep takla atınca satışlar düşmüş , tek parmak sıkanlar bile takla atmış o derece efsane bir fren var makinada 😁 hatta Toprak açıklama yaptı Bmw değilde Zontesle yarışsaydım bütün yarışı stoppi ile bitirirdim..

Yalnız İtalya da 4-5 yıldır Benelli 500 serisi Adventure iyi satıyordu..
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,466
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
CB1000 Hornet nasıl MT-09'dan daha az satabildi hayret... TR'ye getirselerdi şayet direkt yazılırdım CB1000 Hornet'e. Ek vergilendirmelerden sonra muhtemelen hiç gelmez zaten.
Voge'ler havalarda uçuşuyor, 450MT Africa Twin ile yarışıyor. 😁
V-Strom'a gelince "niş" bir motosiklet olduğundan listeye girmemesi normal.

Ek olarak bence F900XR ilk 30'a girmeyi hak edecek bir motosiklet değil.

Liste çok enteresan.
F900 xri neden gömdunuz? Kagit uzerinde cok bi motor gibi🙄
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
475
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
F900 xri neden gömdunuz? Kagit uzerinde cok bi motor gibi🙄
BMW'ye yakışmayan bir vibrasyonu var. 4-6 bin devir aralığında dikiz aynasından arkayı göremiyorsun zaten kesinlikle. Ben normalde titreşime falan çok takılmam ancak gaz kolundaki vibrasyon sürüş sonrasında elimde karıncalanma yapmıştı. Aynı bloğu kullanan F800GS'te böyle şikayetlerim yoktu. Hakim olmamakla birlikte zannedersem sıkıştırma oranlarından vs. kaynaklı olabilir diye düşünüyorum bu durumun. Aralarında 20 beygir gibi bir fark var. Gidon topuzlarıyla çözülebileceğini okumuştum forumlarda. Sonuç olarak F900XR almak için gidip F800GS alıp çıkmıştım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Sonuç olarak F900XR almak için gidip F800GS alıp çıkmıştım.
İkisi bambaşka motorlar , sırf titreşim sebebiyle bu kadar farklı bir sınıfı tercih etmek ilginç geldi bana 😬
Bence test motorunda sıkıntı vardı zira o motorları kimler kimler kullanmadı kaç defa yattı kalktı Allah bilir..

Sende de bir kararsızlık vardı galiba F800 gözüne daha heybetli görünmüştür 😂

Amaa F900 XR güzel uzayan makina , asfaltta çok daha keyiflidir..
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
Sh denen motor bu kadar kaliteli ve satış rekorları kırarken Türkiyede tutmaması ve listede esamesi okunmayan pcx'in ülkemizde bu balon fiyatla bu kadar satması çok garip. Sırf piyasası var diye Tvsnin en ucuz Jupiter 110 modeli Tvsnin daha kaliteli Ntorq 125 modelinden daha pahalı 0 fiyatı, şaka gibi ülkeyiz :D
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
475
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
İkisi bambaşka motorlar , sırf titreşim sebebiyle bu kadar farklı bir sınıfı tercih etmek ilginç geldi bana 😬
Bence test motorunda sıkıntı vardı zira o motorları kimler kimler kullanmadı kaç defa yattı kalktı Allah bilir..

Sende de bir kararsızlık vardı galiba F800 gözüne daha heybetli görünmüştür 😂

Amaa F900 XR güzel uzayan makina , asfaltta çok daha keyiflidir..
Ben aslında heybetten çok tam 900XR kıvamında bişey istiyordum. Bu dediklerim tadımı kaçırdı sadece. Yoksa gidişi, duruşu nefis motosiklet. F800'ü zaten 4600KM'de elden çıkardım aldıktan 5 ay sonrasında. Haaa 900XR yine de ilk 30'a girer mi? Orası tartışılır. 😁
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
BMW'ye yakışmayan bir vibrasyonu var. 4-6 bin devir aralığında dikiz aynasından arkayı göremiyorsun zaten kesinlikle. Ben normalde titreşime falan çok takılmam ancak gaz kolundaki vibrasyon sürüş sonrasında elimde karıncalanma yapmıştı. Aynı bloğu kullanan F800GS'te böyle şikayetlerim yoktu. Hakim olmamakla birlikte zannedersem sıkıştırma oranlarından vs. kaynaklı olabilir diye düşünüyorum bu durumun. Aralarında 20 beygir gibi bir fark var. Gidon topuzlarıyla çözülebileceğini okumuştum forumlarda. Sonuç olarak F900XR almak için gidip F800GS alıp çıkmıştım.
F900XR'daki motor F900GS'teki ile aynı değil mi? F800'lerdeki motor da aynı ama beygir gücü ve bunu (ve azami torku) verdiği devirler daha düşük diye hatırlıyorum...
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
475
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
F900XR'daki motor F900GS'teki ile aynı değil mi? F800'lerdeki motor da aynı ama beygir gücü ve bunu (ve azami torku) verdiği devirler daha düşük diye hatırlıyorum...
F800GS'teki kısılmış hali. "Sen istiyor ekstra güç? Ateşleyecek üj bej bişeyler." diyor Bavyera'lı dostlar.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Antalya'da bir arkadaşımda var 60.000 km ye geldi deli gibi tur yapıyor , 1,5 senede geçmediği yol , çıkmadığı yayla kalmadı TR de , ufak tefek sorunlar harici sıkıntı yaşamadı ve motordan çok memnun , adamda 2015 GS ve birkaç sukuter falanda var..bu arada motoru bir yüklüyor sanırsın iki karısı var üç kişi motorla geziyorlar 😂
Adam 1,5 senede ne km yapmış öyle. Taksiye mi çıkıyor ne
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst