Daha iyi, daha yeni bir motora hiç hevesim kalmaması

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
ben gerekli bilgiyi aldım ;)

herseyden haberim olur benim :d
Şimdi bu ima ile inanmadığını anlıyorum. Fil hafızalıyım demiştim bi kaç yerde.

Bak o ismi doğrudan Akrep'in geri döndüğünü sadece benim fark ettiğim konu altında, Akrep'ten bahsederek Burak yine çekiliyordu bu geri zekalı çekilmiyorda diyince, utkuda geri döner yakında ayvalıktadır vs dediği mesajda tommygun'dan hatırlıyorum. (Kask saç döker mi diye açılan kellik konusu)

Ayvalık dikili tarafında benden sahil konumu istemiştin. O sırada forumda da üyeliğini iptal ettirmiştin. Egzozcudaki köpek mevzusu gibi bir gözlem sadece bu.

Gizlilik mevzusunu sen gerçek bir insan bile değilsin adın sanın belli değil seni neden ciddiye alayım dediğimde verdiğin cevaptan biliyorum. Doğru mu yanlış mı hatırlıyorum, iş yükü kısmınıda sana bırakıyorum. İstersen bak.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman sıkıntı yok. Hafta sonu buluşuyoruz.

olur, Cuma aksamı saat konusu ve bulusma yerini konusuruz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi bu ima ile inanmadığını anlıyorum. Fil hafızalıyım demiştim bi kaç yerde.

Bak o ismi doğrudan Akrep'in geri döndüğünü sadece benim fark ettiğim konu altında, Akrep'ten bahsederek Burak yine çekiliyordu bu geri zekalı çekilmiyorda diyince, utkuda geri döner yakında ayvalıktadır vs dediği mesajda tommygun'dan hatırlıyorum. (Kask saç döker mi diye açılan kellik konusu)

Ayvalık dikili tarafında benden sahil konumu istemiştin. O sırada forumda da üyeliğini iptal ettirmiştin. Egzozcudaki köpek mevzusu gibi bir gözlem sadece bu.

Gizlilik mevzusunu sen gerçek bir insan bile değilsin adın sanın belli değil seni neden ciddiye alayım dediğimde verdiğin cevaptan biliyorum. Doğru mu yanlış mı hatırlıyorum, iş yükü kısmınıda sana bırakıyorum. İstersen bak.

yahu ACT cim hersey iyi guzel de "Utku ;)"

isimden sonra bu şekilde kaşın gozun neden oynuyor onu anlamadım ben :d neyse ya, cok muhim değil. Gizlilik konusu dusunduğun gibi değil yani.

 
Son düzenleme:

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Klinik durumumu paylaştığımda da kullanmıştım ismini. Her zaman emoji kullanmıyorum.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Klinik durumumu paylaştığımda da kullanmıştım ismini. Her zaman emoji kullanmıyorum.

:) peki.

sen de gelsene karaburuna. CTS de ok Pazar da. Di mi @Lombardo

gs le bir tur attırısın diye umut ediyorum..

Hatta harley duruyosa onla gel. İnanırmıısn hiç deneylemedim.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AT ile gelirsen ayarlamaya çalışırım. GS’i cb125 temposunda gitmek için çıkarmaya gerek yok.

doğru.. maalesf cb125 olacak.

lombardo nun da canı sıkılacak aslında ama kendisi istedi napimmm.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,734
Uzun süre aynı motoru kullandığın için hayat monotona bağlamış. Naked ya da ss motor senin heyecanını geri getirir. Ayrıca gs güçlü de seninki dio mu? Tork canavarı motor kullanıp gs i ne yapacağım diyor haspam.😂
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzun süre aynı motoru kullandığın için hayat monotona bağlamış. Naked ya da ss motor senin heyecanını geri getirir. Ayrıca gs güçlü de seninki dio mu? Tork canavarı motor kullanıp gs i ne yapacağım diyor haspam.😂

en buyuk hatam daha 3.yılımda efsaneye gecmek oldu. :(
 
Katılım
26 May 2025
Mesajlar
210
Motosikleti
Honda CRF250L
Aynısını bende düşünüyorum , karar veremiyorum
Bende crf250 var
Diyorum ki bi nx500 alsam yada tenere falan

Sonra düşünüyorum şehir içinde mobylete bile binsem aynı. En fazla ışıklarda hızlı kalkarım:) Büyük motorun Hem yakıtı fazla, hem parçası pahalı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pazarlama, finansal okur yazarlık ya da aklına ne gelirse onun eğitimini almak gibi bir şey bu. Cross yaparım diye değil, boş vaktim olduğu ve bu da böyleymiş demek için girdim. Asfaltta kaygan disiplinde kullanabilmenin katkısı olur belki diye düşündüm. Benim için gerek yokmuş.(ben kendi fikrimi söylemiyorum eğitmen söyledi) Seven sever bana göre değil, ben çamur pislik seven, yavaş gidebilecek, ırgat gibi motor kaldıracak biri değilim. Biliyorum ve şu an ne nasıl yapılır uygular, kendime yetecek kadar idare ederim. Hiç bilmemekten iyidir.

Gittiğin yolları değiştirerek gitmek belki bir şeyler uyandırabilir. Karaburun popüler bir rota burada malum. Gidip aynı yoldan geri dönmedim neredeyse hiç. Ara yollardan dönüyorum. Ya da Tommygun'a bir rota söylemiştim. Gittiğinde konusunu açmıştı mesela. Dolomitilerden devşirme ismiyle tiremiti diyoruz biz arkadaşlar arasında. Ege'de motora biniyorum diyen %99 insan bilmez o rotayı. Gir öyle rotalara gör eğlenceyi. 100km uzakta Sakızda bir yollar var. Çıldırırsın. Pass'lar halt etmiş. Karşıdan gelen bisikletli yok, firketeyi dönemeyen araba yok. Kimse kullanmıyor üstelik o yolları. Hemde Almanyanın yatırımıyla asfalt pist kondisyonunda. Ama son 70k km'de 4.1 litre ortalamayla eğlenebileceğin yerler değiller.
Sakız diyip geçmemek lazım.. Yollar muhteşem...
Çukur tümsek hiç yok... Kurallara uymayan görmedim..
Merkesde 1 2 yerde ışık var koca adada ışık falan yok..Trafikte herkes saygılı..
Motorla gidip 3 4 günlük rota çıkarmak lazım.. Keyfin alasını alırız...
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
dev sorunsal...

bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..

Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.

Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.

Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...

Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle :( hayat çok anlamsız.. :(
Zo... Almalısın acilen 🤪
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst