Daha iyi, daha yeni bir motora hiç hevesim kalmaması

Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Ne bok alırsan al bir bok değişmez eğer sen değişmezsen rutinin dğeişmezse.

100 motor değiştirdik gittiğimiz yer Şile. Motordan keyif almak demek vaktinin bol olmasıyla orantılıdır.
En mutlu olduğum zamanlar - en az param olduğu zamanlarmış = çalışmayınca vakit bol. CBF150 ile 100 bini devirdim böyle böyle zamanlarda. 138 binde sattım, daha da mutlu eden bir zaman gelmedi.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüldüğü gibi africa sahibi mutlu değil, hayattan bezmiş. Bak @ACT 'ye adam Gs sahibi ne kadar mutlu. Africa almayın, bunalıma girersiniz.

yaa bırak adam gs ten oyle sıkıldıki offroad eğitimi aldı..heyecan arıyor ama bulamıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben africaya binsemde mutlu olurum, mutlu eden gs değil. Yolda olmak. Yoldayken konforlu olmayı tercih ediyorum sadece.

ya yoldayken mutlu olan insan yola az cıkan insan olabilir mi :)

haa yeni yerler keşfetmek için diyosan, yaniiii pek istemiyorum yalan yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

insanoğlu böyle
o ilk dandik çin malı motorumu aldığım zamanki heves ve heyecan yok
yaşlanmaktan mı yoksa doygunluktan mı yoksa E)hepsi mi bilinmez
streetfighter v2 ve brutale 1000rs ye de binince inşAllah "eh tamam" diyecez, bunun daha üstü yok

iyi yine senin bir hedefin, amacın var. olur veya olmaz. bizde o da kalmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ne bok alırsan al bir bok değişmez eğer sen değişmezsen rutinin dğeişmezse.

100 motor değiştirdik gittiğimiz yer Şile. Motordan keyif almak demek vaktinin bol olmasıyla orantılıdır.

hakkaten kamyoncu , senin de acayip sıkıntılı goruyorum.eskisi gibi değilsin sanki

aldın bi dron ona sardın.. eğlendiriyor mu lan ?
 
Son düzenleme:

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
yaa bırak adam gs ten oyle sıkıldıki offroad eğitimi aldı..heyecan arıyor ama bulamıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



ya yoldayken mutlu olan insan yola az cıkan insan olabilir mi :)

haa yeni yerler keşfetmek için diyosan, yaniiii pek istemiyorum yalan yok
Pazarlama, finansal okur yazarlık ya da aklına ne gelirse onun eğitimini almak gibi bir şey bu. Cross yaparım diye değil, boş vaktim olduğu ve bu da böyleymiş demek için girdim. Asfaltta kaygan disiplinde kullanabilmenin katkısı olur belki diye düşündüm. Benim için gerek yokmuş.(ben kendi fikrimi söylemiyorum eğitmen söyledi) Seven sever bana göre değil, ben çamur pislik seven, yavaş gidebilecek, ırgat gibi motor kaldıracak biri değilim. Biliyorum ve şu an ne nasıl yapılır uygular, kendime yetecek kadar idare ederim. Hiç bilmemekten iyidir.

Gittiğin yolları değiştirerek gitmek belki bir şeyler uyandırabilir. Karaburun popüler bir rota burada malum. Gidip aynı yoldan geri dönmedim neredeyse hiç. Ara yollardan dönüyorum. Ya da Tommygun'a bir rota söylemiştim. Gittiğinde konusunu açmıştı mesela. Dolomitilerden devşirme ismiyle tiremiti diyoruz biz arkadaşlar arasında. Ege'de motora biniyorum diyen %99 insan bilmez o rotayı. Gir öyle rotalara gör eğlenceyi. 100km uzakta Sakızda bir yollar var. Çıldırırsın. Pass'lar halt etmiş. Karşıdan gelen bisikletli yok, firketeyi dönemeyen araba yok. Kimse kullanmıyor üstelik o yolları. Hemde Almanyanın yatırımıyla asfalt pist kondisyonunda. Ama son 70k km'de 4.1 litre ortalamayla eğlenebileceğin yerler değiller.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...Ya da Tommygun'a bir rota söylemiştim. Gittiğinde konusunu açmıştı mesela. Dolomitilerden devşirme ismiyle tiremiti diyoruz biz arkadaşlar arasında. Ege'de motora biniyorum diyen %99 insan bilmez o rotayı. Gir öyle rotalara gör eğlenceyi. 100km uzakta Sakızda bir yollar var. Çıldırırsın. Pass'lar halt etmiş. Karşıdan gelen bisikletli yok, firketeyi dönemeyen araba yok. Kimse kullanmıyor üstelik o yolları. Hemde Almanyanın yatırımıyla asfalt pist kondisyonunda. Ama son 70k km'de 4.1 litre ortalamayla eğlenebileceğin yerler değiller.
Her iki rotayı da çok merak ediyorum doğrusu. Sakız'a hiç gitmedim, oradaki güzel rotalar bahane olur aslında...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazarlama, finansal okur yazarlık ya da aklına ne gelirse onun eğitimini almak gibi bir şey bu. Cross yaparım diye değil, boş vaktim olduğu ve bu da böyleymiş demek için girdim. Asfaltta kaygan disiplinde kullanabilmenin katkısı olur belki diye düşündüm. Benim için gerek yokmuş.(ben kendi fikrimi söylemiyorum eğitmen söyledi) Seven sever bana göre değil, ben çamur pislik seven, yavaş gidebilecek, ırgat gibi motor kaldıracak biri değilim. Biliyorum ve şu an ne nasıl yapılır uygular, kendime yetecek kadar idare ederim. Hiç bilmemekten iyidir.

Gittiğin yolları değiştirerek gitmek belki bir şeyler uyandırabilir. Karaburun popüler bir rota burada malum. Gidip aynı yoldan geri dönmedim neredeyse hiç. Ara yollardan dönüyorum. Ya da Tommygun'a bir rota söylemiştim. Gittiğinde konusunu açmıştı mesela. Dolomitilerden devşirme ismiyle tiremiti diyoruz biz arkadaşlar arasında. Ege'de motora biniyorum diyen %99 insan bilmez o rotayı. Gir öyle rotalara gör eğlenceyi. 100km uzakta Sakızda bir yollar var. Çıldırırsın. Pass'lar halt etmiş. Karşıdan gelen bisikletli yok, firketeyi dönemeyen araba yok. Kimse kullanmıyor üstelik o yolları. Hemde Almanyanın yatırımıyla asfalt pist kondisyonunda. Ama son 70k km'de 4.1 litre ortalamayla eğlenebileceğin yerler değiller.

yaa bir ona laf sokuyon bir bana.

sen beni cok yanlış tanımışın..Bazı GS cileri ne hale getirdiğimi bilen bilir detaya gerek yok. Yolda karşılaşırsak şaşırtabilirim seni.

Son donemde ozellikle toprak parkurda cb125F le kendimi cok geliştirdim. Bi ara kaz dağına ghittiğimde bir video cekip koyacam. Kamyoncu gorecek aksiyon nasıl oluyor.Tek sıkıntı kameram yok. Telefonu bir yere sabitleyecem idare edeceksiniz.

H.sonu Karaburuna gideyim bari değişiklik olur
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
yaa bırak adam gs ten oyle sıkıldıki offroad eğitimi aldı..heyecan arıyor ama bulamıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



ya yoldayken mutlu olan insan yola az cıkan insan olabilir mi :)

haa yeni yerler keşfetmek için diyosan, yaniiii pek istemiyorum yalan yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



iyi yine senin bir hedefin, amacın var. olur veya olmaz. bizde o da kalmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



hakkaten kamyoncu , senin de acayip sıkıntılı goruyorum.eskisi gibi değilsin sanki

aldın bi dron ona sardın.. eğlendiriyor mu lan ?
images
 
  • Haha
Tepkiler: ACT

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
yaa bir ona laf sokuyon bir bana.

sen beni cok yanlış tanımışın..Bazı GS cileri ne hale getirdiğimi bilen bilir detaya gerek yok. Yolda karşılaşırsak şaşırtabilirim seni.

Son donemde ozellikle toprak parkurda cb125F le kendimi cok geliştirdim. Bi ara kaz dağına ghittiğimde bir video cekip koyacam. Kamyoncu gorecek aksiyon nasıl oluyor.Tek sıkıntı kameram yok. Telefonu bir yere sabitleyecem idare edeceksiniz.

H.sonu Karaburuna gideyim bari değişiklik olur
Ben kimseye laf sokmuyorum yahu. Nereden çıkartıyorsun. Düşüncemi söylüyorum, neden laf sokuyormuşum gibi algılıyorsun. Filtresiz yazıyorum sadece. Laf sokmak için duygusal bir yük olması lazım üstümde. Olumlu ya da olumsuz bir duygu beslemek gerekiyor.

Örnek olarak:

Bi ona bi buna laf sokuyorsun diye öyle bir laf ettin ki şimdi üstüne alınacak organizmalar var, ya açlıktan ya kudurduğundan tasmasının ipi uzanamadığından uzaktan uzaktan sürekli saldırıyor, Yakında bi yerde olsa kasaptan kemik alıp önüne atıcaz.

Bak laf sokuyor olsam adrese teslim böyle giderdi. Bir gün laf sokarsam anlarsın merak etme.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her iki rotayı da çok merak ediyorum doğrusu. Sakız'a hiç gitmedim, oradaki düzel rotalar bahane olur aslında...
Sakızın kuzeyi güzel abi. Gideceğinde bana yaz. Rotaları paylaşırım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...

Sakızın kuzeyi güzel abi. Gideceğinde bana yaz. Rotaları paylaşırım.
Ben de Google Maps'ı açıp biraz etüt ettim, yukarıdan göründüğüne göre Kuzey güzel evet. (Bayağı yüksekmiş...) Yalnız street view'da oraya buraya biraz indim asfalt kalitesi meh gibiydi. Büyük ihtimal eski görseller veya tam yerlerine inemedim...
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
yaa bir ona laf sokuyon bir bana.

sen beni cok yanlış tanımışın..Bazı GS cileri ne hale getirdiğimi bilen bilir detaya gerek yok. Yolda karşılaşırsak şaşırtabilirim seni.

Son donemde ozellikle toprak parkurda cb125F le kendimi cok geliştirdim. Bi ara kaz dağına ghittiğimde bir video cekip koyacam. Kamyoncu gorecek aksiyon nasıl oluyor.Tek sıkıntı kameram yok. Telefonu bir yere sabitleyecem idare edeceksiniz.

H.sonu Karaburuna gideyim bari değişiklik olur
Hafta sonu Karaburun'a gidersen haber ver. Ben de geleyim. Hem buluşuruz, tanışırız. Hem de senin şu afrikayı yakından görürüm.
Bakalım gerçekten anlattığın gibi mi?
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Ben de Google Maps'ı açıp biraz etüt ettim, yukarıdan göründüğüne göre Kuzey güzel evet. (Bayağı yüksekmiş...) Yalnız street view'da oraya buraya biraz indim asfalt kalitesi meh gibiydi. Büyük ihtimal eski görseller veya tam yerlerine inemedim...

Abi bu sene yaz başlarında yandı oralar. Önceki halide fena değildi, ben yangınlardan sonra da gittim sanırım 2 ay oluyor. Yeni asfalt atıyorlardı. Atılan yerler inanılmaz güzel olmuştu.

Bende bende bende! 😁
Tabii ki. Ne demek :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hafta sonu Karaburun'a gidersen haber ver. Ben de geleyim. Hem buluşuruz, tanışırız. Hem de senin şu afrikayı yakından görürüm.
Bakalım gerçekten anlattığın gibi mi?
Gizlilik takıntısı var. Kimseyle buluşacağını sanmıyorum. Alemde tek tabanca takılıyor.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Yalnız street view'da oraya buraya biraz indim asfalt kalitesi meh gibiydi. Büyük ihtimal eski görseller veya tam yerlerine inemedim...
adanın merkezinden kuzeye yolları komple yenilediler 2024 yazından bu yaza. hatta bu sene çıkan büyük yangının sebebi olarak bu asfaltın simsiyah ısıyı yansıtıp yanıcılığı arttırması olarak düşünüyorum. zira asfaltı kirletecek kadar araç yok adada.

çizgilerden biri bu - gazla babam gazla https://www.google.com/maps/dir/38.3725254,26.1377003/38.3835086,26.0707116/38.3768083,25.9925541/@38.380011,25.9874241,11.99z/data=!4m2!4m1!3e0?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEwMi4wIKXMDSoASAFQAw==

en sevdiğim loop bu https://www.google.com/maps/dir/38....try=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTEwMi4wIKXMDSoASAFQAw==
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Ben sık motosiklet değiştiririm. Nmax 155 den başladım, üstüne ekleye ekleye, şimdi 1250 GSA kullanıyorum. Yaş 51 seneye emekli olmayı düşünüyorum nasipse. emekli olmadan 1300 alabilirsem artık ömürlük olacak inşallah.

Ben değiştirmekle heyecanı buluyorum. Aksesuar vs masraflı ama hayatta aldığım bir bu zevk var.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gizlilik takıntısı var. Kimseyle buluşacağını sanmıyorum. Alemde tek tabanca takılıyor.

arkadaslar keklemişler seni.

Forumdan 6-7 kişeyle tanıştım. Yetmez mi ?

Arada da "Utku ; )" falan diyosun komiğime gidiyor :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hafta sonu Karaburun'a gidersen haber ver. Ben de geleyim. Hem buluşuruz, tanışırız. Hem de senin şu afrikayı yakından görürüm.
Bakalım gerçekten anlattığın gibi mi?

olur neden olmasın..Fakat africa ile gelemem. cunku tam 12.100 KM dir yağ değiştirmedim. 420 km istanbula gideceğim daha.. Ölümsüz ama insan yine de azıcık husursuzlanıyor
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
arkadaslar keklemişler seni.

Forumdan 6-7 kişeyle tanıştım. Yetmez mi ?

Arada da "Utku ; )" falan diyosun komiğime gidiyor :)
Utku isminide konular arasında sana hitap edilirken gördüğümden biliyorum. Gizlilik konusunda bilgiyi nick'in Burak Kara iken bizzat kendin vermiştin.

İsmini söylemem amacına ulaşmış.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
arkadaslar keklemişler seni.

Forumdan 6-7 kişeyle tanıştım. Yetmez mi ?

Arada da "Utku ; )" falan diyosun komiğime gidiyor :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



olur neden olmasın..Fakat africa ile gelemem. cunku tam 12.100 KM dir yağ değiştirmedim. 420 km istanbula gideceğim daha.. Ölümsüz ama insan yine de azıcık husursuzlanıyor
O zaman sıkıntı yok. Hafta sonu buluşuyoruz.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Elimi tutuyorlar, ayağımı;
Yetişemiyorum ardından.
Hevesim olsa, param olmuyor
Param olsa, hevesim...

PHO_BIKE_DET_MY25-KTM-450-RALLY-REPLICA-ACTION-10_%23SALL_%23AEPI_%23V1.png
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Utku isminide konular arasında sana hitap edilirken gördüğümden biliyorum. Gizlilik konusunda bilgiyi nick'in Burak Kara iken bizzat kendin vermiştin.

ben gerekli bilgiyi aldım ;)

herseyden haberim olur benim :d
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Utku isminide konular arasında sana hitap edilirken gördüğümden biliyorum. Gizlilik konusunda bilgiyi nick'in Burak Kara iken bizzat kendin vermiştin.

İsmini söylemem amacına ulaşmış.
Önceki yaşamında mı? nasıl bir reenkarnasyon ise,
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arkadaslar keklemişler seni.

Forumdan 6-7 kişeyle tanıştım. Yetmez mi ?

Arada da "Utku ; )" falan diyosun komiğime gidiyor :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



olur neden olmasın..Fakat africa ile gelemem. cunku tam 12.100 KM dir yağ değiştirmedim. 420 km istanbula gideceğim daha.. Ölümsüz ama insan yine de azıcık husursuzlanıyor
Sen yağı ve filtreyi al. Bende tork anahtarını getiririm. Yağı da değişiriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst