İzmir Motorlu Taşıtlar Fuarı 05-09 Kasım 2025

Katılım
5 Ocak 2025
Mesajlar
242
Motosikleti
CB750A
çok az motosiklet markası vardı.
Hero, cf moto, voge ve honda var.
Hero ekipman da satıyor 6-9 taksit gibi hatırlıyorum.
vip moto nun büyük bir alanı var ama zamanım kısaydı girip bakamadım. az kişi vardı ama daha açılış bile yapılmamıştı.

bir tane motosiklet kulübü kendi motosikletlerini sergiliyordu.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra

Fuar hakkında beklentilerinizi fazla yükseltmeyin derim.


Katılımı sağlayan firmaların çoğunluğu Enrico Aliberti şirket grubunun (Peugeot, Opel, Alfa, Citroen, ,Cupra, DS, Fiat, Jeep, Seat, Vw, Skoda) standlarından olacaktır. Sebebide bu bayiliklerin Mahmut Özgener(İzto) ve Enrico Ricardo Aliberti(Oyder) ortaklığından oluşan bayiler olması. Çok gösterişli olmaz. Vosmer, Egem, Enrico Aliberti otomotiv olarak ve İzmir Ticaret Odası - Oyder olarak biz buradayız, destek veriyoruz katılımı bu. Tabii bunlar tahmin. Ancak çok ciddi reklamı yapılmadı. Büyük markaların ilgilenmiş olması pek olası değil.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni

Fuar hakkında beklentilerinizi fazla yükseltmeyin derim.


Katılımı sağlayan firmaların çoğunluğu Enrico Aliberti şirket grubunun (Peugeot, Opel, Alfa, Citroen, ,Cupra, DS, Fiat, Jeep, Seat, Vw, Skoda) standlarından olacaktır. Sebebide bu bayiliklerin Mahmut Özgener(İzto) ve Enrico Ricardo Aliberti(Oyder) ortaklığından oluşan bayiler olması. Çok gösterişli olmaz. Vosmer, Egem, Enrico Aliberti otomotiv olarak ve İzmir Ticaret Odası - Oyder olarak biz buradayız, destek veriyoruz katılımı bu. Tabii bunlar tahmin. Ancak çok ciddi reklamı yapılmadı. Büyük markaların ilgilenmiş olması pek olası değil.
Maksat tanışma, muhabbet sohbet, goy goy.

Zaten iyi bir fuar olsa 50 TL'den bilet satılmaz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL

Fuar hakkında beklentilerinizi fazla yükseltmeyin derim.


Katılımı sağlayan firmaların çoğunluğu Enrico Aliberti şirket grubunun (Peugeot, Opel, Alfa, Citroen, ,Cupra, DS, Fiat, Jeep, Seat, Vw, Skoda) standlarından olacaktır. Sebebide bu bayiliklerin Mahmut Özgener(İzto) ve Enrico Ricardo Aliberti(Oyder) ortaklığından oluşan bayiler olması. Çok gösterişli olmaz. Vosmer, Egem, Enrico Aliberti otomotiv olarak ve İzmir Ticaret Odası - Oyder olarak biz buradayız, destek veriyoruz katılımı bu. Tabii bunlar tahmin. Ancak çok ciddi reklamı yapılmadı. Büyük markaların ilgilenmiş olması pek olası değil.
Yooo , yaklaşık 1 ay öncesinden direklere duyuruları asıldı... İnstada feys te baya reklamları görüldü...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Maksat tanışma, muhabbet sohbet, goy goy.

Zaten iyi bir fuar olsa 50 TL'den bilet satılmaz.
Karaambar kamyoncular derneği katılıyormu ki :)
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Maksat tanışma, muhabbet sohbet, goy goy.

Zaten iyi bir fuar olsa 50 TL'den bilet satılmaz.
Tabii ki, doğrudan başka bi yere bile geçebiliriz. Vaktim yine kısıtlı bu arada. Akşama işim var
Yooo , yaklaşık 1 ay öncesinden direklere duyuruları asıldı... İnstada feys te baya reklamları görüldü...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Karaambar kamyoncular derneği katılıyormu ki :)
Bana hiç denk gelmedi abi ya. Ya da ben dikkat etmemişimdir.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Benim dersim 5'te bitiyor, okul fuara 5, ev ise 10 dakika mesafede. Akşam oğlana ders çalıştırmam lazım ama ablasına devredebilirsem gelip muhabbete katılmak isterim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Gitmeye değer mi?

Hangi markalar var, sanırım otomobil %90'ını kaplıyordur etkinliğin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst