R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ahaha aynı kafayı yaşıyoruz , GS i elden çıkarırsam borsadan mangırları çekip iki tekere gömmek istemiyorum şu ara 😬
İki yıldır USD'den kaçtı bir tarafıma, şimdi tam hareketlenecek turuncu ortamın içine etti. Neyse. Kaşınmayayım, seviyorum ben DL650'mi işte. Daha çok kullanmam lazım, bağım kopmasın.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
İki yıldır USD'den kaçtı bir tarafıma, şimdi tam hareketlenecek turuncu ortamın içine etti. Neyse. Kaşınmayayım, seviyorum ben DL650'mi işte. Daha çok kullanmam lazım, bağım kopmasın.
Valla bende ihtiyarla mutluyum , iki ihtiyar takılıyoruz da kaşıntı geliyor işte arada 🤣
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Ben de benzer durumdayım. Benim paralar Amerikan borsasında. Bayağıda zarardayım. Beklicez artık. :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Böyle çözebildiysen ne ala tabii ki.
Ama bireylerin böyle fikirleri olmamalı bence. Dopamin yoksa bunu tekle lüferle çözemezsin mesela. Ben de eskiden ilaçla ilgili böyle bir fikre sahiptim, şimdi diyorum benim niye bu konuda fikrim varmış ki =)
Abim o dert bu dert çocukların anası ölmüş oda bana mı dert. Vardın onuda çocuklar düşünsün. İnsan bir şekilde kendini dertten kederden soyutlacak bir uğraşısı olması lazım. Bizde motor aldık.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Psikiyatrlar da takım tutar gibi oluyor bazen, bakalım seninki hangi takımı tutuyor =)

Uzun süredir ADHD olan bir çok insanın "gifted" görünmesi nedeniyle böyle bir korelasyon olduğunu iddia eden bir ekol vardı.
bir ekol de "kardeşim anlamlı bir korelasyon göremiyoruz. siz gifted + adhd olan insanlara baktığınız için öyle sanıyorsunuz" diyorlardı. bazen ikinci yaklaşım mantıklı geliyor, bazen de ilk yaklaşımın neden öyle olduğunu anlayabiliyorum. ama yine de yüksek bilişsel kapasitenin de sebebini bilemediğimiz için hala korelasyon yoktur diyesim geliyor.

haddim değil ama çok sıkılmış ve bunalmış olduğunu düşündüm, o nedenle söyledim. maalesef türkiyedeki sosyal yapı adhd veya otizm spekturumunda insanlarda çok daha yorucu. o yüzden hobi, meslek, takım vb çok daha dar perspektiften kurulan sosyal topluluklarda bizim beynin hayatta kalma şansı çok düşük.
Daha önce söylesen farkına varmazdım ama sende de böyle bir durum olmasına şaşırmadım, bilerek rahatsızlık demiyorum. Öyle görmüyorum ancak kullanma kılavuzunuda bilmek gerekiyor. İlk gittiğim doktorun ve sonra danıştığım psikoloğun ismini özelden gönderiyorum, ama liseden beri ilaç kullanmadım. Terapi şeklinde gidiyoruz.

ADHD çok moda oldu. Hiç teşhisi olmayanda kendinde var zannediyor. Haklılar, etrafta uyaran çok. B12 ile çözülecek şeyler için, mesela anahtarını evde unutsa dehb var diye yoruyor. Aaa bende de var diyip sende şu da var mı diyip kendi dikkat eksikliğini benimkiyle yarıştıran biliyorum.
Hobi bulmak zor gerçekten. Benim hobilerimde doyum noktalarım var, lise hayatım bir şekilde otomobil hayaliyle geçti. Üniversitede bir süre hayattan afk kalmak zorunda kaldığım için birşey yapamadım, sonra 4-5 senelik aralıklarla farklı hobiler edinip, ulaşması zor bir son noktası varsa o noktayı görüp sıkılıp bırakır hale geldim. Normal yarışları bıraktıktan çok sonra (arada da bir kaç hobi geçti) Otomobil yarış simulasyonlarına sarmıştım bir aralar, Sistemi satıp, eldeki harleyi üstüne koyup 0km harley aldım. Şu an 2012'den beri hayatımda otomobil öncelikli olup pratik bir taşıt olarak kullandığım motosikleti hobim haline getirdim. Son 2-3 senedir eğitimlerle, farklı disiplinlerle kafayı bulmuş durumdayım. Bu beni idare ediyor. Ancak bulunduğum pozisyonda kendimce motosiklet güvenli sürüş konusunda hedeflediğim noktaya ulaşmak üzereyim, eğitmenlik kaldı. Eğitmenlik mi yapacağım? Düşünmüyorum. Sonra neye sararım bilmiyorum. Bir ara ppl lisansı alıp ultra light uçak almaya niyetlendim. Oha lan sende atma demeyin, zannedildiği kadar pahalı bir hobi değil. Bir Gs parası. Bakımlarıda ucuz. Taşımayı römork ile yaparsam Hangar için müsait yerim var. Ancak izmir'den gidilebilecek pek rota yok. Ultra Light uçaklar için sadece çeşmeye gidip gelebilme gibi bir durum var. Verimsiz bir yatırım olur. Gidip bu saatten sonra ticari uçuş yapan pilot olacağımda yok.
Sözün özü, oyalayacak birşey bulmak gerçekten zor.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
Daha önce söylesen farkına varmazdım ama sende de böyle bir durum olmasına şaşırmadım, bilerek rahatsızlık demiyorum. Öyle görmüyorum ancak kullanma kılavuzunuda bilmek gerekiyor. İlk gittiğim doktorun ve sonra danıştığım psikoloğun ismini özelden gönderiyorum, ama liseden beri ilaç kullanmadım. Terapi şeklinde gidiyoruz.

ADHD çok moda oldu. Hiç teşhisi olmayanda kendinde var zannediyor. Haklılar, etrafta uyaran çok. B12 ile çözülecek şeyler için, mesela anahtarını evde unutsa dehb var diye yoruyor. Aaa bende de var diyip sende şu da var mı diyip kendi dikkat eksikliğini benimkiyle yarıştıran biliyorum.
Hobi bulmak zor gerçekten. Benim hobilerimde doyum noktalarım var, lise hayatım bir şekilde otomobil hayaliyle geçti. Üniversitede bir süre hayattan afk kalmak zorunda kaldığım için birşey yapamadım, sonra 4-5 senelik aralıklarla farklı hobiler edinip, ulaşması zor bir son noktası varsa o noktayı görüp sıkılıp bırakır hale geldim. Normal yarışları bıraktıktan çok sonra (arada da bir kaç hobi geçti) Otomobil yarış simulasyonlarına sarmıştım bir aralar, Sistemi satıp, eldeki harleyi üstüne koyup 0km harley aldım. Şu an 2012'den beri hayatımda otomobil öncelikli olup pratik bir taşıt olarak kullandığım motosikleti hobim haline getirdim. Son 2-3 senedir eğitimlerle, farklı disiplinlerle kafayı bulmuş durumdayım. Bu beni idare ediyor. Ancak bulunduğum pozisyonda kendimce motosiklet güvenli sürüş konusunda hedeflediğim noktaya ulaşmak üzereyim, eğitmenlik kaldı. Eğitmenlik mi yapacağım? Düşünmüyorum. Sonra neye sararım bilmiyorum. Bir ara ppl lisansı alıp ultra light uçak almaya niyetlendim. Oha lan sende atma demeyin, zannedildiği kadar pahalı bir hobi değil. Bir Gs parası. Bakımlarıda ucuz. Taşımayı römork ile yaparsam Hangar için müsait yerim var. Ancak izmir'den gidilebilecek pek rota yok. Ultra Light uçaklar için sadece çeşmeye gidip gelebilme gibi bir durum var. Verimsiz bir yatırım olur. Gidip bu saatten sonra ticari uçuş yapan pilot olacağımda yok.
Sözün özü, oyalayacak birşey bulmak gerçekten zor.
Forumdaki bir çok arkadaş ne büyük dertlerin varmış diye üzülecek 🙃
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
Abi vurmayın, hobimden bahsettim bizde dert çok :) söylemiyorum diye her şey güllük gülistanlık mı sanıyorsunuz :)
Burdan bakınca öyle görünüyor... 😉 Tabiki biliyorum hepimizin farklı farklı bir çok sıkıntısı var hiç bir şey dışarıdan göründüğü gibi değil... Motosiklet de bu sıkıntıları unutturan ortak paydamız....
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Abi vurmayın, hobimden bahsettim bizde dert çok :) söylemiyorum diye her şey güllük gülistanlık mı sanıyorsunuz :)
Yazışmaları sessizce okuyorum bir şey yazmıyorum ama forumda hiç bir şekilde çaktırmadan daha iyi laf çakan birisi daha yok tebrik ederim abi . Hep para var huzur var olmuyor maalesef , bir uğraş kalmadıkça insan darlanıyor hayattan parası neyse vereyim beni oyalasın gözüyle bakmaya başlıyor .
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
way be forumda NE üyeler varmışta bizim haberimiz yok
kendileri yazmasa olmayacak da:ROFLMAO:
utanmasalar atomu ayştayn gibi bende parçalarım diyecek kadar cesurlar:p
arada gidip aynaya bakın acaba ben dışarıdan nasıl görünüyorum diye sorun kendinize gerçeklerle yüzleşin tabi atomu parçalayacak cesareti burada gösterebilirseniz 😘
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Putin tmm bitti derse gidiyoruz Tommy dipçik gibi hazırolda bekliyor hep beraber Karasu dan feribotla geçip Putin in yapamadığını biz yapacaz 😁
bana uyar arkadaşlar avrupaya gidelim diye diretseler de ben ukrayna ve rusya ya gitmek için direniyorum
hatta hatta bi arkadaş var aq manitamdan çok o diyor rusya ya gitme diye manita ya geçen gün dedim bu ipneye sen mi dedin bunu rusya ya yollamayalım diye senden daha fazla istiyor benim rusyaya gitmememi anlamadım gitti yani
tezgah lan bu dedim 🤣
ben maddi manevi hazırım @tommygun da hazırsa 3 kişi gider gezer tozar geliriz yanlız bize alkol kullanmayan biri lazım bizi toparlayacak !!
@uurrdmrr alkol içmiyorsan sende gel heyecanlı genç :p içiyorsan gelme
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
way be forumda NE üyeler varmışta bizim haberimiz yok
kendileri yazmasa olmayacak da:ROFLMAO:
utanmasalar atomu ayştayn gibi bende parçalarım diyecek kadar cesurlar:p
arada gidip aynaya bakın acaba ben dışarıdan nasıl görünüyorum diye sorun kendinize gerçeklerle yüzleşin tabi atomu parçalayacak cesareti burada gösterebilirseniz 😘
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bana uyar arkadaşlar avrupaya gidelim diye diretseler de ben ukrayna ve rusya ya gitmek için direniyorum
hatta hatta bi arkadaş var aq manitamdan çok o diyor rusya ya gitme diye manita ya geçen gün dedim bu ipneye sen mi dedin bunu rusya ya yollamayalım diye senden daha fazla istiyor benim rusyaya gitmememi anlamadım gitti yani
tezgah lan bu dedim 🤣
ben maddi manevi hazırım @tommygun da hazırsa 3 kişi gider gezer tozar geliriz yanlız bize alkol kullanmayan biri lazım bizi toparlayacak !!
@uurrdmrr alkol içmiyorsan sende gel heyecanlı genç :p içiyorsan gelme
Maalesef abi alkol kullanıyorum alkol içmeyen bir kişi daha bulabiliriz bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: F54

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
way be forumda NE üyeler varmışta bizim haberimiz yok
kendileri yazmasa olmayacak da:ROFLMAO:
utanmasalar atomu ayştayn gibi bende parçalarım diyecek kadar cesurlar:p
arada gidip aynaya bakın acaba ben dışarıdan nasıl görünüyorum diye sorun kendinize gerçeklerle yüzleşin tabi atomu parçalayacak cesareti burada gösterebilirseniz 😘
Kudurma yine fatih. Dünkü lafımı anla önce, sindirebilirsen yine denersin. Ben ne olduğumu biliyorumda sen haddini bilmiyorsun. Bilebilecek bilişsellikten çok uzaksın. Meczupsun diye cevap vermiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
@ACT ile @F54 aslında aynı ortamda denk gelseniz, aynı masada bir şeyler yiyip içseniz motosikletle yolculuklara dair birbirinize anlatacağınız çok anınız var. Bence güzel de bir arkadaşlık kurulabilirdi ama forum ortamında ilişki maalesef yanlış başladı ve yanlış devam etti.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
@ACT ile @F54 aslında aynı ortamda denk gelseniz, aynı masada bir şeyler yiyip içseniz motosikletle yolculuklara dair birbirinize anlatacağınız çok anınız var. Bence güzel de bir arkadaşlık kurulabilirdi ama forum ortamında ilişki maalesef yanlış başladı ve yanlış devam etti.
Öyle uzaktan demagoji yapacagina al da adamlari köfte yemege götür.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi vurmayın, hobimden bahsettim bizde dert çok :) söylemiyorum diye her şey güllük gülistanlık mı sanıyorsunuz :)
Hobi çok hobi çok ta bizde para az.. :)
Tekne hastasıyımdır.. Madem alamadık diyip modellerine başladık... :)
Şimdi modelin malzemesine para yetiştirmek ne mümkün :)
Bizim derdimiz de bu... :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesafe çok uzak. Biri İzmir'de ötekisi Sakarya'da. Ortak bir nokta olarak Kuveyt olabilir :)
Tamam..Bir umre organize edersin artık..Dönüştede dubai üzerinden döneriz... Yolumuzun üstü :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst