R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,525
Motosikleti
K 1600 GTL
Bak uzun uzun sana da yazıyorum. Aynı şeyi bir kaç farklı şekilde anlatıcam. Maalesef zaman harcanacak biri olduğunu düşünmüyorum önceki konuşmalarımızdan. Ama yinede bu vakti harcayacağım. Çünkü seni yanlış anlamış olmak istiyorum. Genellikle tespitlerim yerindedir. Az çok öğrenmiş olmalısın. Bu yüzden umarım anlarsın. Bu yobazlığını (Bir düşünceye ve bir inanca aşırılıkta bulunmak. - TDK) gençliğine, tecrübesizliğine ve muhtemelen F54'ün verdiği oylar sebebiyle yaşamak zorunda kaldığın şartlara veriyorum. Nereye oy verdiğini nasıl mı tahmin ediyorum? Eğitim seviyesi düştükçe bir kısım oyların artmasından. (bu istatistiği ben söylemiyorum, istatistik benim oy vermediğim taraftan)
12 YILLIK TECRÜBE diye büyük harflerle yazıp motosiklet gurusu ve otoritesi olduğunu düşündüğü ama 1 tenere dışında hondadan başka birşey kullanmamış birisi, hayatında binmediği motora bok atıyor. Bak bu ahmaklık. Bir şey hakkında fikrin olması için belirli bir birikime ihtiyacın var. Aynı şeyi sende yapıyorsun. Çok keskin fikirlerin var ama bilgilerin kulaktan dolma şeylerden ibaret. Çoğunlukla yanlış. Daha gençsin senin için geç değil. Bir insan herşeyi bilemez. Benim belirli şeyler söylemem kendisine çok dokunmuş olacak ki bu kadar kuduruyor. Kendisine düşmanlık besleyecek kadar umursamadığımı söylesemde durmuyor. Karşımda olsa suratına bile tükürmem. Benim için gerçek değil çünkü. Zekası hakkında doğru ya da yanlış olsada bir öngörümün olduğu forum kullanıcısı sadece. Söylediklerime cevap veremiyor laflarımı değiştirip üstü kapalı başka yerden kendince bel altı vurmaya çalışıyor falan.

Peki Sampsonte sen hayırdır?

Ben sana bu soruyu IQ fukarası eleman olur olmadık zamanlarda sebepsiz yere sürekli bana salladığında, benim mesajımın hemen ardından ortaya laf atacak şekilde cevap verdiğinden sormuş olabilir miyim?

Bu bir önermedir : Ortaya laf atıyorum ve iki kişi anlamıyor.

Bu önermeye göre iki kişiye sallamış oldum. Ama hangi 2 kişi? Yaptığın aynen bu. Doğrudan bir muhatabı yok.

Bmw ya da honda fark etmeksizin kötüsüne kötü diyorum. İyi tarafı varsa söylüyorum. Ben eleştirimin bilgi temelli olmasına gayret ediyorum. Ancak karşı taraf fanatizm temelli. Cehalete tutuluyorum yoksa neden sinirleneyim, bmw'ye ortak mıyım? Honda az satılsa cebime para mı koyacaklar? Bir çıkarım mı var? Diğer africaları es geçiyorum. Muhtemelen çöp Africa'sını hypelamaya çalışan benmiyim? Africa alınır diyorum ben zaten. Parasına göre kötü motor değil ki. 1300-1250-1200gs Elma, Africa armut. Mid size adventure = Africa. Kaç kere daha söyleyeceğim? Neyi anlayamıyorsunuz. Hadi diğerini anladık. Sana bir kere daha anlattım zaten bunu.

Aç bak, bi kaç saat önce F450 konusu açtım geyiğine. Altına kendi düşüncelerim olarak ne yazmışım. F450 iyi bir motor olabilirdi, ama satamaz. Pahalı kalır, Ayrıca TVS üretiyor, G310 gibi hezimet olur vs. Bu forumda 2 tane fanatik var. İkiside africa twin kullanıyor. Bir tanesi bana göre çekilebilir bir karakter. En azından zeka parıltıları gösteriyor. Fanatik olsam gider 2. motorumuda bmw alırdım. O sınıfta alabileceğim bmw'de var çünkü.

Her seferinde kendi yazdıklarımdan örnek vererek cevaplıyorum ben bu saçmalıklarına farkında mısın?

Şimdi çileden çıkaracak kadar salakça bir cevap vereceğine eminim.

Bak kafanı toplayamazsın yazı uzun gelir diye özetliyorum: Sinirlendiğim şey Bmw'ye laf edilmesi değil. Karaktersizlik, ayrıca geri zekalılığa tahammülüm yok.
Sabrını takdir ediyorum. Ayrıca bana kalırsa burada BMW üzerinden sanada bir taarruz var gibi geliyor ama tam emin değilim. Bundan farklı bir motor kullandığında ona da saldırırlarsa o zaman emin olacağım....
 
  • Beğen
Tepkiler: ACT
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bak uzun uzun sana da yazıyorum. Aynı şeyi bir kaç farklı şekilde anlatıcam. Maalesef zaman harcanacak biri olduğunu düşünmüyorum önceki konuşmalarımızdan. Ama yinede bu vakti harcayacağım. Çünkü seni yanlış anlamış olmak istiyorum. Genellikle tespitlerim yerindedir. Az çok öğrenmiş olmalısın. Bu yüzden umarım anlarsın. Bu yobazlığını (Bir düşünceye ve bir inanca aşırılıkta bulunmak. - TDK) gençliğine, tecrübesizliğine ve muhtemelen F54'ün verdiği oylar sebebiyle yaşamak zorunda kaldığın şartlara veriyorum. Nereye oy verdiğini nasıl mı tahmin ediyorum? Eğitim seviyesi düştükçe bir kısım oyların artmasından. (bu istatistiği ben söylemiyorum, istatistik benim oy vermediğim taraftan)
12 YILLIK TECRÜBE diye büyük harflerle yazıp motosiklet gurusu ve otoritesi olduğunu düşündüğü ama 1 tenere dışında hondadan başka birşey kullanmamış birisi, hayatında binmediği motora bok atıyor. Bak bu ahmaklık. Bir şey hakkında fikrin olması için belirli bir birikime ihtiyacın var. Aynı şeyi sende yapıyorsun. Çok keskin fikirlerin var ama bilgilerin kulaktan dolma şeylerden ibaret. Çoğunlukla yanlış. Daha gençsin senin için geç değil. Bir insan herşeyi bilemez. Benim belirli şeyler söylemem kendisine çok dokunmuş olacak ki bu kadar kuduruyor. Kendisine düşmanlık besleyecek kadar umursamadığımı söylesemde durmuyor. Karşımda olsa suratına bile tükürmem. Benim için gerçek değil çünkü. Zekası hakkında doğru ya da yanlış olsada bir öngörümün olduğu forum kullanıcısı sadece. Söylediklerime cevap veremiyor laflarımı değiştirip üstü kapalı başka yerden kendince bel altı vurmaya çalışıyor falan.

Peki Sampsonte sen hayırdır?

Ben sana bu soruyu IQ fukarası eleman olur olmadık zamanlarda sebepsiz yere sürekli bana salladığında, benim mesajımın hemen ardından ortaya laf atacak şekilde cevap verdiğinden sormuş olabilir miyim?

Bu bir önermedir : Ortaya laf atıyorum ve iki kişi anlamıyor.

Bu önermeye göre iki kişiye sallamış oldum. Ama hangi 2 kişi? Yaptığın aynen bu. Doğrudan bir muhatabı yok.

Bmw ya da honda fark etmeksizin kötüsüne kötü diyorum. İyi tarafı varsa söylüyorum. Ben eleştirimin bilgi temelli olmasına gayret ediyorum. Ancak karşı taraf fanatizm temelli. Cehalete tutuluyorum yoksa neden sinirleneyim, bmw'ye ortak mıyım? Honda az satılsa cebime para mı koyacaklar? Bir çıkarım mı var? Diğer africaları es geçiyorum. Muhtemelen çöp Africa'sını hypelamaya çalışan benmiyim? Africa alınır diyorum ben zaten. Parasına göre kötü motor değil ki. 1300-1250-1200gs Elma, Africa armut. Mid size adventure = Africa. Kaç kere daha söyleyeceğim? Neyi anlayamıyorsunuz. Hadi diğerini anladık. Sana bir kere daha anlattım zaten bunu.

Aç bak, bi kaç saat önce F450 konusu açtım geyiğine. Altına kendi düşüncelerim olarak ne yazmışım. F450 iyi bir motor olabilirdi, ama satamaz. Pahalı kalır, Ayrıca TVS üretiyor, G310 gibi hezimet olur vs. Bu forumda 2 tane fanatik var. İkiside africa twin kullanıyor. Bir tanesi bana göre çekilebilir bir karakter. En azından zeka parıltıları gösteriyor. Fanatik olsam gider 2. motorumuda bmw alırdım. O sınıfta alabileceğim bmw'de var çünkü.

Her seferinde kendi yazdıklarımdan örnek vererek cevaplıyorum ben bu saçmalıklarına farkında mısın?

Şimdi çileden çıkaracak kadar salakça bir cevap vereceğine eminim.

Bak kafanı toplayamazsın yazı uzun gelir diye özetliyorum: Sinirlendiğim şey Bmw'ye laf edilmesi değil. Karaktersizlik, ayrıca geri zekalılığa tahammülüm yok.
Derler ya peygamber sabrı vermiş sana diye..
Tipik örneğisin...
İyimidir kötümüdür bilemedim..
Tansiyonun normalse devam et diyecğim ama yazık etme kendine...;)
Çok ta şeetme.. Ciddiye alma bazı şeyleri...
Sırf zengin motoru diye antipati duyduğum GS senin sayende şirin gelmeye başladı yeminlen... :ROFLMAO:

Evi köyü sattıracaksın bana...
Arkadaşımda 4000 km de 98 mi 99 mu model afrika var... 3 sene önce falan sıfır GS vermişlerdi.. vermemişti.. 20 senedir dükkanda durur , ara sıra bakımını yapar kızılcahamama gider gelir geri temizler dükkana koyar... Haala da durur... Aşık olmuştum o motora..
Ama yeni afrikalar soğutmuştu beni... Hani derler ya , nerdeeee o eski Afrika lar ?..

Neyse , koy cebine rahvan gitsin... Senin canından kıymetli mi ?...
 
  • Beğen
Tepkiler: ACT
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
afrikayı nereye sokarsan sok o yine de efsane olarak kalacak 😉
ne alırsak alalım afrika'NIN paslı jant teli olamaz
eksikleri var mı var ama bu motor gs ten veya diğerlerinden birkaç fersah fersah iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hello afrika :D şimdi bemeweciler gelir bu kadar ağır motor buralara sokulmaz der üretim amacı bu değil der 280 kg der
iştre afrika onlar gibi değil sadece gaz kolumu tut der 😉


F54 hiç kusura bakma azıcık saçmalamışsın , şu çamurda önemli olan motor değil lastiktir , en hafif kros motora normal lastik tak metre ilerleyemezsin fotodaki gibi bir çamurda..
Sende Africa ile dalmışsın ama lastik olmadığı için saplanıp kalmışsın 😬
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
F54 hiç kusura bakma azıcık saçmalamışsın , şu çamurda önemli olan motor değil lastiktir , en hafif kros motora normal lastik tak metre ilerleyemezsin fotodaki gibi bir çamurda..
Sende Africa ile dalmışsın ama lastik olmadığı için saplanıp kalmışa
afrika bu boru mu her türlü yürüyor lastikler zaten asfalt lastiği değil k60
evet oraya bile isteye dalmadım ama benim için pek sıkıntı değil böyle rotalar 660 la merdiven çıkıyordum bu yol londra asfaltı tadında kaldı
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
F54 hiç kusura bakma azıcık saçmalamışsın , şu çamurda önemli olan motor değil lastiktir , en hafif kros motora normal lastik tak metre ilerleyemezsin fotodaki gibi bir çamurda..
Sende Africa ile dalmışsın ama lastik olmadığı için saplanıp kalmışsın 😬
yoo ben ilerliyorum normal lastikle 😎
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
afrika bu boru mu her türlü yürüyor lastikler zaten asfalt lastiği değil k60
evet oraya bile isteye dalmadım ama benim için pek sıkıntı değil böyle rotalar 660 la merdiven çıkıyordum bu yol londra asfaltı tadında kaldı
K60 o çamura hafif kalır birader , çamurda sürmek ve merdiven çıkmak farklı atraksiyonlar..
Asfalt lastiğinin havasını düşür Potemkin merdivenlerini bile çıkarsın ama Odessa'ya gidersen enerjini merdivenlerde harcama 🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yoo ben ilerliyorum normal lastikle 😎
O kadarcık çamurda sukuterle bile yürürüm , bende birşey izleyecem diye hevesle açtım 🤣
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
medeni insan gibi tartışmayı bile beceremiyorsun terbiye ahlak sıfır
eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek hesabı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

K60 o çamura hafif kalır birader , çamurda sürmek ve merdiven çıkmak farklı atraksiyonlar..
Asfalt lastiğinin havasını düşür Potemkin merdivenlerini bile çıkarsın ama Odesse'ya gidersen enerjini merdivenlerde harcama 🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O kadarcık çamurda sukuterle bile yürürüm , bende birşey izleyecem diye hevesle açtım 🤣
bu gidişle odessa ya yakın zamanda gidemeyiz ama st petersburg ve moskova ya gideriz gib duruyor
ukrayna'lı lar yanımızda zaten 🙃 enerjimizi alıyorlar
rus ları hiç sevmiyorlar hani biz ırak suriyeli pakistanlıları sevmiyoruz ya bunların öfke öyle birşey değil resmen elinden gelse rusları bi kaşık suda boğarlar
 
Son düzenleme:

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
medeni insan gibi tartışmayı bile beceremiyorsun terbiye ahlak sıfır
eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek hesabı
Bak kardeş (kardeş dediysem lafın gelişi, ben babamı tanıyorum) Mevzunun para pul değil, en başında bilgi birikimi üzerine bir tartışma olduğunu anlayabilecek kapasiten olsaydı, ahlaki bir düzlemde tartışmamızı sürdürebilirdik. Bel altına her vurduğunda benim gerçekten muhatap almadığımı söylememe rağmen devam ettirdin. Baktım sen çirkinleşiyorsun. Bende çirkinleştim. Ben benzer bir üslup ile cevap verince çok hardcore geliyor olabilir. Bunu kaldıramıyorsan bu toplara girmeyeceksin. Efendi efendi fikrini belirtir fanboy'luk yapıcam diye saçma sapan konuşmazsın, kimsede sana hoşt demez.

Yaptığın her şeye rağmen üslubumu bozduğum için özür dilerim. Ama başka bir şeyden de anlayamıyorsun. NOKTA
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
medeni insan gibi tartışmayı bile beceremiyorsun terbiye ahlak sıfır
eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek hesabı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bu gidişle odessa ya yakın zamanda gidemeyiz ama st petersburg ve moskova ya gideriz gib duruyor
ukrayna'lı lar yanımızda zaten 🙃 enerjimizi alıyorlar
rus ları hiç sevmiyorlar hani biz ırak suriyeli pakistanlıları sevmiyoruz ya bunların öfke öyle birşey değil resmen elinden gelse rusları bi kaşık suda boğarlar
Ukrayna'lı bir hatun tanıyorum kız dalga geçiyor sanıyordum telefonu çıkardı elinde makinalı takır takır sıkıyor cephede , ulen bu gece yarısı bizi vurur dedim kaçtım 🤣
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
3 gün değil 3 sene tartışsak bir yere varamayız sen benim ne dediğimi anlamak istemiyorsun
üslub bozacak birşey yok motor konuşuyoruz yanımda olsan yüzüme tükürürmüşsün gerçekten bunu yapabilirmisin? eğer yapacak olsan buraya yazmazsın
azcık relax ol sal ya dünya işlerini bu kadar kafana takma siktir et

Mozart, Beethoven, Bach, Chopin vs dinle​

pazar gününü bekle o bmw bin git bi göl kenarında bi şişe şarap iç güzel bi mangal yak herşey daha güzel olacak boşver afrika yı düşünme
bak ben sana hiç tükürürüm fakir züppe kendini beğenmiş dingil diyormuyum yoo
@ACT hiç tanımadığım sıradan bir insan diyorum gülüp geçiyorum çok önemli değilsin yani benim için bmw de önemli değil sıradan bir motor işte yolda bulsam sevinmem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ukrayna'lı bir hatun tanıyorum kız dalga geçiyor sanıyordum telefonu çıkardı elinde makinalı takır takır sıkıyor cephede , ulen bu gece yarısı bizi vurur dedim kaçtım 🤣
ah be niki gerçekten dünya da cenneti yaşama fırsatını depmişsin
telefonu varsa ara en kısa zaman da buluş/vuruş 🤣
gerçekten bizim kezbanlardan fersah fersah iyiler her konuda biraz mesarifli olabilirler ama buna değer harcadığın her kuruş sana yol su elektrik olarak geri döner
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
ah be niki gerçekten dünya da cenneti yaşama fırsatını depmişsin
telefonu varsa ara en kısa zaman da buluş/vuruş 🤣
gerçekten bizim kezbanlardan fersah fersah iyiler her konuda biraz mesarifli olabilirler ama buna değer harcadığın her kuruş sana yoö su elektrik olarak geri döner
Ben Ukrayna'ya 1989 dan beri sürekli gidiyordum iyi tanıyorum onları , onlarda beni 🤣
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
3 gün değil 3 sene tartışsak bir yere varamayız sen benim ne dediğimi anlamak istemiyorsun
üslub bozacak birşey yok motor konuşuyoruz yanımda olsan yüzüme tükürürmüşsün gerçekten bunu yapabilirmisin? eğer yapacak olsan buraya yazmazsın
azcık relax ol sal ya dünya işlerini bu kadar kafana takma siktir et

Mozart, Beethoven, Bach, Chopin vs dinle​

pazar gününü bekle o bmw bin git bi göl kenarında bi şişe şarap iç güzel bi mangal yak herşey daha güzel olacak boşver afrika yı düşünme
bak ben sana hiç tükürürüm fakir züppe kendini beğenmiş dingil diyormuyum yoo
act hiç tanımadığım sıradan bir insan diyorum gülüp geçiyorum çok önemli değilsin yani benim için bmw den önemli değil sıradan bir motor işte yolda bulsam sevinmem
Sözlere çok takılıyorsun. Bak kimse kimsenin ne olduğunu gerçekten bilemez. Yaparım, bunu durdurabilecek kişi sen değilsin. Bizzat benim. Ama zaten tenezzül etmeyeceğim bir şey için fazla konuşmaya gerek yok. Seninle gerçek hayatta karşılaşsam ve böyle bir konuşma aramızda geçmemiş olsa, yapar mıydım yapmazmıydım anlardın. Belki sözümün eri olduğum için çok güvendiğin biri olabilirdim. (Samimi olacağım biri olduğunu sanmıyorum ihtimaller üzerine konuşup lafın gelişi örnek vermek için söylüyorum)

Bende durum gerçek hayatta karşılaşana kadar nötr olur. Ama aşağı yukarı bilgi birikimi hakkında da fikrim olur. Buradaki kayıt tarihimin yeni olduğuna bakma. Bir forumda ilk defa yazmıyorum. Bunca yıllık forum tecrübelerime dayanarak üstteki yazınıda samimi ve içten duygularınla yazılmış bulmuyorum. Samimi yazanlarla aynı kefeye koymuyorum. Dolayısıyla seni gerçekten önemsediğim de yok. Burada olay bambaşka bir şey. Evet motor konuşuyoruz. Ama sen başka bir motor hakkında her şeye kapalısın. Deneyime değer vermiyorsun. Tek doğruyu sen biliyorsun. Fikirlerini kabul ettiremedikçe bel altına çalışıyorsun. Ben bu yüzden herkese sabırla cevap vermeye çalışıyorum. Yazılarım o yüzden uzun oluyor. Senin gibi sabit fikirlilerde anlayabilsin diye uğraşıyorum. Bir forumda profiller, karakter analizlerinden ziyade bilgi üzerine yürür. Gördüğüm kadarıyla bu konuda fazla sermaye sahibi değilsin. Kabullenemiyorsun. Bak sampsonte ne güzel saçmalıyor. Her şeye bir cevabı var. Sıfır bilgi. Abi kardeş demeden herkese laf sokup mutlu olmaya çalışıyor. Belki bu yüzden sen de tek başarımın satın aldığım saat bindiğim bmw motor olduğunu zannediyorsun. Beni onlarla yargılamaya çalışıyorsun.

Belli ki tek atımlık barutun var alabildiğin motor AT. Umarım daha iyilerine de sahip olursun. Motosiklet camiası çok odalı bir bina, girdiğin odadan başka odalar var bu binada. Her kapıdan girmedim ama başka kapılardan da girmiş biri olarak konuşuyorum. Otoriteyim demiyorum bak senin ima ettiğin 12 YILLIK TECRÜBE gibi. Sen duvarın arkasına saklanıyorsun, gel en azından pencereden bak diyince balyozu eline alıp duvarı üstüme yıkmaya çalışıyorsun. Kapıyı üstüne kitleyip, anahtarıda klozete atıp sifonu çekebilirsin. Hiç ilgilendirmiyor. Bunca insan salak değil. Tek doğru sen değilsin. Herkesin kendine göre seçimi en doğrusu. Başarabileceğini sanmıyorum ama empati geliştirirsen anlarsın.

Bak yine kendimi alıntılayacağım daha önce yaptığım gibi. Benim sözlerim hiç değişmiyor çünkü. Etrafından dolaşmıyorum. Kırılıp kırılmamana bakmadan direk söylüyorum. Ama sözlerimin içten olduğunu anlayabilmenin tek yolu ne kadar tutarlı olduğum. Farklı cümlelerle aynı şeyleri anlatıyorum sürekli. Anlayamıyorsun maalesef. Bu 5 falan oldu sanırım. 3 kere aynı paragrafı alıntıladım zaten.
Kendisine düşmanlık besleyecek kadar umursamadığımı söylesemde durmuyor. Karşımda olsa suratına bile tükürmem. Benim için gerçek değil çünkü


Edit: Zeki biri olsan bir önceki mesajım sana çok ağır gelirdi. Ya cevap vermez konuyu kapatırdın, ya da üstteki samimiyetsiz mesajının tavrı çok farklı olurdu.

Uzatmayalım artık. Gerçekten uğraşasım yok seninle. Bin africana dert etme böyle şeyleri. (sanırım 4. oldu)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Putin tmm bitti derse gidiyoruz Tommy dipçik gibi hazırolda bekliyor hep beraber Karasu dan feribotla geçip Putin in yapamadığını biz yapacaz 😁
Karasu bana 40KM uzakta gideceğiniz zaman haber verirseniz çok iyi, olur yaştan dolayı beni yem olarakta kullanabilirsiniz :D . Benim 125lik düldülle yavaşlatmazsam katılmak isterim.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
act çok uzun yaziyo ya ben bu kadarını okuyamam
 
  • Beğen
Tepkiler: F54

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst