R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
afrikayı nereye sokarsan sok o yine de efsane olarak kalacak 😉
ne alırsak alalım afrika'NIN paslı jant teli olamaz
eksikleri var mı var ama bu motor gs ten veya diğerlerinden birkaç fersah fersah iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hello afrika :D şimdi bemeweciler gelir bu kadar ağır motor buralara sokulmaz der üretim amacı bu değil der 280 kg der
iştre afrika onlar gibi değil sadece gaz kolumu tut der 😉


çamur görmüş çok afrika gördüm de hiç bemeve görmedim :rolleyes:
 
  • Beğen
Tepkiler: F54
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çıtır kabak için Kaynarca Darius'a gidebilirsin, oradakini beğenmiştik :D
Evet, dedeağaç'ta nissoutiko'daki kadar güzeldi, hatta orada sahildeki mekanlardakinden de güzle yapmışlardı. Oraya tekrar gidelim. tekrar gidersem köfte yemeyeceğim, külbastı çok güzeldi. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hiç biri bizimkinin yanından geçemez, bizimkiler çok para.
Ben mavi etiketli barbayani uzo'yu daha çok beğendim. Bizimkilerden de dışı kağıt sarılı beyleybeyi göbek rakısı da güzel.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,110
O biraz vatan sevgisinden bence. Gayet de bizim rakılardan güzel uzolar var. Hatta bizimkilerden ve komşununkilerden güzel rakılar da var. Nerede mi? Rakının anavatanı Lübnan'da tabi.
Uzo içmemiş birine bunları anlatmak çok zor. Bence de uzonun içimi ve tadı rakıdan güzel. Şimdi rakıcı arkadaşlar kızacaklar ama maalesef bu böyle.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Uzo içmemiş birine bunları anlatmak çok zor. Bence de uzonun içimi ve tadı rakıdan güzel. Şimdi rakıcı arkadaşlar kızacaklar ama maalesef bu böyle.
İnsan alıştığını sever. Zevkler ve renkler tartışılmaz esasen ama insanımızın yeme içme konusunda oldukça muhafazakâr olduğu da bir gerçek.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,467
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Varvayanni'de açık mavi etiketli bir ürün vardı; bire-bir Türk rakısı karşılığı olarak pozisyonlanıyordu, artık üretimde değil gibi anladım; sitesinde listelenmiyor. Yüksek alkollü siyah etiketli Afrodit de bizimkilere benzer. Diğer varyantlarda kullanılan anason harici katkılar uzoların tatlarının bizim rakılardan farklı olmasına sebep oluyor. Midilli (Mytilini / Lesvos) ve Sisam (Samos) uzoları özellikle güzeldir. Anason harici aroma profilleri fazla abartılı olmayan / dengeli ve içimi yumuşak uzolar bizim rakılarla gayet aşık atabilir. Aroma profilleri abartılı olanları pek sevmiyorum. (Mesela Plomari Uzo'yu hiç sevmem, fazla sakızlı. vs. vs.)

Ucuzlardan Mytilini diye bir uzoları vardı, içimi aşırı yumuşak keyifli, ucuz olmasına rağmen çok severdim onu. Yurtdışıdan alkol getirmeyi iyice kısıtlamalarından önce hanımla birlikte 2L'lik birer şişe getirmiştik, artık mümkün değil...
Samos uzolari guzeldi, plomariyi severim ben, rahat icimli, lezzetli bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İnsan alıştığını sever. Zevkler ve renkler tartışılmaz esasen ama insanımızın yeme içme konusunda oldukça muhafazakâr olduğu da bir gerçek.
Muhafazakar derken ne kastettigini anliyorum ama bence bu mujafazakarlik degil. Oyle olsa geleneksel lezzetleri yozlastirmazlardi. Mesela adana kebap denilen seylerin %95i adana kebap degil. Adana acili urfa acisiz olur da ayri bir yanlis. Adana kebap acili olmaz ve koyun etinden olur, her seye taze kasar denen ama taze kasar olmayan o sey dokulmez, avucla antep fistigi dokulmez, beytinin gercegi lavasa sarili soslu sis kofte degildir gibi gibi.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
çamur görmüş çok afrika gördüm de hiç bemeve görmedim :rolleyes:
ya dur yarasını kaşıma adamların sende:D zaten onun yapacağı işler değil bu işler o yüzden göremezsin kamyon gibi motorla çamura mı girecek alanlar
alırlar xc 250 gider gelirler dağa daşa
bir daha bu konuya yazmayacağım dedim gene kendimi tutamadım ;)
biri çıktı aprilla alsan daha erkeksi olursun:oops: dedi diğeri dedi ben senin memleketinde hangi partiye oy attığını biliyorum dedi:LOL: bir başkası çıktı hond nın mihenk taşı motorlarını küçük gördü:rolleyes: diğeri ordan atladı benim satim afrikadan pahalı dedi:ROFLMAO:
tek konuşmadıkları konu motosiklet diğer herşeyi yuvarladılar genellediler geçtiler
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
beytinin gercegi lavasa sarili soslu sis kofte degildir gibi gibi.
Beyti dedin aklıma geldi, çocukken Florya taraflarında Beyti Restoran diye bir yere giderdik bazen İstanbul'a geldikçe dönüşte giderdik, her şeyi çok lezzetliydi. Hala duruyor mudur acaba? Çok kaliteli bir yerdi, yani madem her yer kazık, orada en azından pahalı da olsa iyi derdim. Bakayım hala duruyor mu diye.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
bu adam vallahi bmwye dil uzatılınca çok sinirleniyor :ROFLMAO:
 
  • Haha
Tepkiler: F54
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beyti dedin aklıma geldi, çocukken Florya taraflarında Beyti Restoran diye bir yere giderdik bazen İstanbul'a geldikçe dönüşte giderdik, her şeyi çok lezzetliydi. Hala duruyor mudur acaba? Çok kaliteli bir yerdi, yani madem her yer kazık, orada en azından pahalı da olsa iyi derdim. Bakayım hala duruyor mu diye.
Durmaz mı? İstanbul'un en prestijli restoranlarından biri hala.

O değil de Kaşıbeyaz Restoran'ın sahibinin kaşlarından birinin yarısının siyah diğer yarısının beyaz olduğunu biliyor muydun? :)
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,467
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Beyti dedin aklıma geldi, çocukken Florya taraflarında Beyti Restoran diye bir yere giderdik bazen İstanbul'a geldikçe dönüşte giderdik, her şeyi çok lezzetliydi. Hala duruyor mudur acaba? Çok kaliteli bir yerdi, yani madem her yer kazık, orada en azından pahalı da olsa iyi derdim. Bakayım hala duruyor mu diye.
😂beytinin mucidi zaten orasi. Adamin soyadi beyti, kralice elizabethe bile yemek gonderirmis. Hala duruyor
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
o kadar kişi var burada bi tek sen alındığına göre :rolleyes:
Bak uzun uzun sana da yazıyorum. Aynı şeyi bir kaç farklı şekilde anlatıcam. Maalesef zaman harcanacak biri olduğunu düşünmüyorum önceki konuşmalarımızdan. Ama yinede bu vakti harcayacağım. Çünkü seni yanlış anlamış olmak istiyorum. Genellikle tespitlerim yerindedir. Az çok öğrenmiş olmalısın. Bu yüzden umarım anlarsın. Bu yobazlığını (Bir düşünceye ve bir inanca aşırılıkta bulunmak. - TDK) gençliğine, tecrübesizliğine ve muhtemelen F54'ün verdiği oylar sebebiyle yaşamak zorunda kaldığın şartlara veriyorum. Nereye oy verdiğini nasıl mı tahmin ediyorum? Eğitim seviyesi düştükçe bir kısım oyların artmasından. (bu istatistiği ben söylemiyorum, istatistik benim oy vermediğim taraftan)
12 YILLIK TECRÜBE diye büyük harflerle yazıp motosiklet gurusu ve otoritesi olduğunu düşündüğü ama 1 tenere dışında hondadan başka birşey kullanmamış birisi, hayatında binmediği motora bok atıyor. Bak bu ahmaklık. Bir şey hakkında fikrin olması için belirli bir birikime ihtiyacın var. Aynı şeyi sende yapıyorsun. Çok keskin fikirlerin var ama bilgilerin kulaktan dolma şeylerden ibaret. Çoğunlukla yanlış. Daha gençsin senin için geç değil. Bir insan herşeyi bilemez. Benim belirli şeyler söylemem kendisine çok dokunmuş olacak ki bu kadar kuduruyor. Kendisine düşmanlık besleyecek kadar umursamadığımı söylesemde durmuyor. Karşımda olsa suratına bile tükürmem. Benim için gerçek değil çünkü. Zekası hakkında doğru ya da yanlış olsada bir öngörümün olduğu forum kullanıcısı sadece. Söylediklerime cevap veremiyor laflarımı değiştirip üstü kapalı başka yerden kendince bel altı vurmaya çalışıyor falan.

Peki Sampsonte sen hayırdır?

Ben sana bu soruyu IQ fukarası eleman olur olmadık zamanlarda sebepsiz yere sürekli bana salladığında, benim mesajımın hemen ardından ortaya laf atacak şekilde cevap verdiğinden sormuş olabilir miyim?

Bu bir önermedir : Ortaya laf atıyorum ve iki kişi anlamıyor.

Bu önermeye göre iki kişiye sallamış oldum. Ama hangi 2 kişi? Yaptığın aynen bu. Doğrudan bir muhatabı yok.

Bmw ya da honda fark etmeksizin kötüsüne kötü diyorum. İyi tarafı varsa söylüyorum. Ben eleştirimin bilgi temelli olmasına gayret ediyorum. Ancak karşı taraf fanatizm temelli. Cehalete tutuluyorum yoksa neden sinirleneyim, bmw'ye ortak mıyım? Honda az satılsa cebime para mı koyacaklar? Bir çıkarım mı var? Diğer africaları es geçiyorum. Muhtemelen çöp Africa'sını hypelamaya çalışan benmiyim? Africa alınır diyorum ben zaten. Parasına göre kötü motor değil ki. 1300-1250-1200gs Elma, Africa armut. Mid size adventure = Africa. Kaç kere daha söyleyeceğim? Neyi anlayamıyorsunuz. Hadi diğerini anladık. Sana bir kere daha anlattım zaten bunu.

Aç bak, bi kaç saat önce F450 konusu açtım geyiğine. Altına kendi düşüncelerim olarak ne yazmışım. F450 iyi bir motor olabilirdi, ama satamaz. Pahalı kalır, Ayrıca TVS üretiyor, G310 gibi hezimet olur vs. Bu forumda 2 tane fanatik var. İkiside africa twin kullanıyor. Bir tanesi bana göre çekilebilir bir karakter. En azından zeka parıltıları gösteriyor. Fanatik olsam gider 2. motorumuda bmw alırdım. O sınıfta alabileceğim bmw'de var çünkü.

Her seferinde kendi yazdıklarımdan örnek vererek cevaplıyorum ben bu saçmalıklarına farkında mısın?

Şimdi çileden çıkaracak kadar salakça bir cevap vereceğine eminim.

Bak kafanı toplayamazsın yazı uzun gelir diye özetliyorum: Sinirlendiğim şey Bmw'ye laf edilmesi değil. Karaktersizlik, ayrıca geri zekalılığa tahammülüm yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst