R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
ya zaten o yüzden demiyor muyuz ruhsuz japon motosikletlerine binmeyin diye. Bir erkeğin kullandığı motosiklet ruhunu beslemeli, şımartmalı onu. @espresso şuan vstrom değilde v2 s kullanıyor olsaydı bu kadar karamsar olurmuydu?????
Yok, bu aşamada vstrom bana yeterince adrenalin ve eğlence sunuyor. Bunun sınırlarına gelmedim daha, önümüzdeki sezon bir iki yol eğitimi ve fırsat yaratabilirsem offroad eğitimi de düşünüyorum, sonrasında kaşınmaya başlarım ama benim gezi alışkanlığımda v2s değil de GS gider bana. Zaten köfte yemekten bıktım, doktor kolesterolun çok yüksek dedi, demek ki bu bir işaret, gelecek sezon bol bol yunanistan'a kalamar yemeye geçeceğim. :) Orada da benim vstrom çok yeni, gıcır kalıyor, nereye parketsem hep yanında bir önceki kasa ama acayip güzel bakımlı vstromlar, tdm900'ler falan var.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
gerçekten afrika varsa dert yok🙃
bmw ci arkadaşım motor yüzünden gandalf gibi oldu gri renk oldu saçları benden 2 yaş büyük ama 20 kat daha fazla beyazı var kafasında acaba motor ne arıza açacak diye dertlenmekten ben ona ta en başında söyledim nc yi satıp v strom al diye ama beni dinlemedi gitti gs aldı 10 yıldır uğraşıyor tamirci tamirci gezerken motor 10000 km yol yaptı🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

konuyu okuyan arkadaşlar beni yanlış anlamasın burada yazdıklarımdan dolayı beni bmw düşmanı sanmasınlar
kendim bizzat yeni f 900 gs i çok beğeniyorum bir bmw alacak olsam bu kesinlikle f 900 olurdu genç işi her yola gider veya tiger 900 rally pro alırdım
hatta yakın çevremde 3 kişi afrika sattı
1 tanesi bmw 1200 gs aldı beğenmedi onu satıp v storm 650 aldı
1 tanesi gitti 1200 triump tiger aldı
1 tanesi gitti v storm aldı (maddi durumlardan dolayı)
yani bana sorduklarında ne diyorsun diye ben diyorum ki allah kurtarsın kardeşim afrika dan daha iyisi daha yeni bir afrika
Nc satılıp africa gs alınırda gayette anlamlı olabilir.
Nc satılıp neden vstrom alısınki.Attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.
africa veya gs almadıktan sonra nc'den devam etsin.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Böyle gözükmesine sebep olduğum için üzgünüm. Konu kişiselleştirilince söylemediğim şekilde söylemek durumunda kaldım.



Takılıyorsun biliyorum, ama sürüş tarzı sakin insana çok fark etmez. Sandığım kadarıyla espresso yatır kaldır yapan, tempolu süren biri değil. Doğru bir noktada bence.
yatır kaldır yapmıyorum, çok merakım da yok, yani düz boş yolda kısa süre gazlamak, arada yavaşlayıp tekrar hızlanmak bana yetiyor bunu vstrom da sağlıyor, 100-110'a kadar yavaşlayıp sonra saniyeler içinde 170-180'lere çıkmak yetiyor bana, virajlı yollarda da sakin sürüyorum. Bizim köfteci yollarında ana yollardan çıkıp köyden köye bozuk yollarda zaten hızlı sürülmüyor oralarda mıcırlı yollarda arkayı kaydıra kaydıra ayağa kalkıp sürünce de kendimi offroad yapmış sayıyorum. Yol yapmak güzel tabi hele yolun sounda köfte de varsa. :)
Arada hanımı veya çocuklardan birini artçı alıp sürerken de daha da sakin sürüyorum zaten.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Nc satılıp africa gs alınırda gayette anlamlı olabilir.
Nc satılıp neden vstrom alısınki.Attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.
africa veya gs almadıktan sonra nc'den devam etsin.
abi işte bu işler belli olmuyor parasal durumlar vs vs yani herkes motosiklete 500k 700k 1m vermek istemiyor 650 cc motor her işi görebilir mantığı ile devam ediyor maksat yolda olmak yolda kalmamak
şahsen benimde gidip bi motosiklete 1m para vermek işime gelmez açıkcası afrika dan daha iyi ne alabilirim ki yani benim de dümenim bozulsa 500 650 cc birşeyler alırım modele takılmadan 20 yaşından büyük ve çok dökük olmazsa motor motor dur geçerim
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,625
Motosikleti
Ns200 15"
Yok, bu aşamada vstrom bana yeterince adrenalin ve eğlence sunuyor. Bunun sınırlarına gelmedim daha, önümüzdeki sezon bir iki yol eğitimi ve fırsat yaratabilirsem offroad eğitimi de düşünüyorum, sonrasında kaşınmaya başlarım ama benim gezi alışkanlığımda v2s değil de GS gider bana. Zaten köfte yemekten bıktım, doktor kolesterolun çok yüksek dedi, demek ki bu bir işaret, gelecek sezon bol bol yunanistan'a kalamar yemeye geçeceğim. :) Orada da benim vstrom çok yeni, gıcır kalıyor, nereye parketsem hep yanında bir önceki kasa ama acayip güzel bakımlı vstromlar, tdm900'ler falan var.
Tdm900 çok hoşuma giden modeller arasında ama ülkemizde değeri bilinmemiş, zaten motosiklet kültürü ve ekonomimiz iyi olsaydı sokaklarda çok daha farklı motosikletler görüyor olurduk.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,110
yatır kaldır yapmıyorum, çok merakım da yok, yani düz boş yolda kısa süre gazlamak, arada yavaşlayıp tekrar hızlanmak bana yetiyor bunu vstrom da sağlıyor, 100-110'a kadar yavaşlayıp sonra saniyeler içinde 170-180'lere çıkmak yetiyor bana, virajlı yollarda da sakin sürüyorum. Bizim köfteci yollarında ana yollardan çıkıp köyden köye bozuk yollarda zaten hızlı sürülmüyor oralarda mıcırlı yollarda arkayı kaydıra kaydıra ayağa kalkıp sürünce de kendimi offroad yapmış sayıyorum. Yol yapmak güzel tabi hele yolun sounda köfte de varsa. :)
Arada hanımı veya çocuklardan birini artçı alıp sürerken de daha da sakin sürüyorum zaten.
Bütün bu yazışmalardan sonra Nc yi bir kaç sene tutup At veya 1250 gs e geçme planı yapmaya başladım.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
adamın eğitmen sertifikası varmış haha amatör değil yani 😅
Kim dağıtıyor bu sertifikaları yav bizde alalım 🤪
Adamlar pırasaför diploması yabıyo. Sertifikfika dediğin nedir ki? İtin olur. Buyurun.
fiuspmu.jpg
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,467
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Yok, bu aşamada vstrom bana yeterince adrenalin ve eğlence sunuyor. Bunun sınırlarına gelmedim daha, önümüzdeki sezon bir iki yol eğitimi ve fırsat yaratabilirsem offroad eğitimi de düşünüyorum, sonrasında kaşınmaya başlarım ama benim gezi alışkanlığımda v2s değil de GS gider bana. Zaten köfte yemekten bıktım, doktor kolesterolun çok yüksek dedi, demek ki bu bir işaret, gelecek sezon bol bol yunanistan'a kalamar yemeye geçeceğim. :) Orada da benim vstrom çok yeni, gıcır kalıyor, nereye parketsem hep yanında bir önceki kasa ama acayip güzel bakımlı vstromlar, tdm900'ler falan var.
Ahtapotu unutma, guzel yapiyo yunanlar🤤
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Varvayanni'de açık mavi etiketli bir ürün vardı; bire-bir Türk rakısı karşılığı olarak pozisyonlanıyordu, artık üretimde değil gibi anladım; sitesinde listelenmiyor. Yüksek alkollü siyah etiketli Afrodit de bizimkilere benzer. Diğer varyantlarda kullanılan anason harici katkılar uzoların tatlarının bizim rakılardan farklı olmasına sebep oluyor. Midilli (Mytilini / Lesvos) ve Sisam (Samos) uzoları özellikle güzeldir. Anason harici aroma profilleri fazla abartılı olmayan / dengeli ve içimi yumuşak uzolar bizim rakılarla gayet aşık atabilir. Aroma profilleri abartılı olanları pek sevmiyorum. (Mesela Plomari Uzo'yu hiç sevmem, fazla sakızlı. vs. vs.)

Ucuzlardan Mytilini diye bir uzoları vardı, içimi aşırı yumuşak keyifli, ucuz olmasına rağmen çok severdim onu. Yurtdışıdan alkol getirmeyi iyice kısıtlamalarından önce hanımla birlikte 2L'lik birer şişe getirmiştik, artık mümkün değil...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ahtapotu unutma, guzel yapiyo yunanlar🤤
Yurtdışı çıkış harcı bin lira yaptılar, yılbaşında ona da zam gelir. öyle olmasa yazın her haftasonu köfte yemek yerine sabah yola çıkıp ahtapot kalamar yiyip akşam dönülürdü de o harç çok feci oldu. şimdi en az 1-2 gece konaklamalı çıkmak lazım ki çıktığına değsin, ona da vakit lazım. Yoksa burada köfte yeme parasına ahtapot kalamar yenir yanında uzo bedavaya gelirdi.
Haaa, çıtır kabak da çok güzel yapılıyor Dedeağaç'da. Edirne - Dedeağaç arası otoban olmayan yol da tam motor sürmelik yol, arabalar yol veriyor, TR plakalılar hariç.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yurtdışı çıkış harcı bin lira yaptılar, yılbaşında ona da zam gelir. öyle olmasa yazın her haftasonu köfte yemek yerine sabah yola çıkıp ahtapot kalamar yiyip akşam dönülürdü de o harç çok feci oldu. şimdi en az 1-2 gece konaklamalı çıkmak lazım ki çıktığına değsin, ona da vakit lazım. Yoksa burada köfte yeme parasına ahtapot kalamar yenir yanında uzo bedavaya gelirdi.
Haaa, çıtır kabak da çok güzel yapılıyor Dedeağaç'da. Edirne - Dedeağaç arası otoban olmayan yol da tam motor sürmelik yol, arabalar yol veriyor, TR plakalılar hariç.
Çıtır kabak için Kaynarca Darius'a gidebilirsin, oradakini beğenmiştik :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Varvayanni'de açık mavi etiketli bir ürün vardı; bire-bir Türk rakısı karşılığı olarak pozisyonlanıyordu, artık üretimde değil gibi anladım; sitesinde listelenmiyor. Yüksek alkollü siyah etiketli Afrodit de bizimkilere benzer. Diğer varyantlarda kullanılan anason harici katkılar uzoların tatlarının bizim rakılardan farklı olmasına sebep oluyor. Midilli (Mytilini / Lesvos) ve Sisam (Samos) uzoları özellikle güzeldir. Anason harici aroma profilleri fazla abartılı olmayan / dengeli ve içimi yumuşak uzolar bizim rakılarla gayet aşık atabilir. Aroma profilleri abartılı olanları pek sevmiyorum. (Mesela Plomari Uzo'yu hiç sevmem, fazla sakızlı. vs. vs.)

Ucuzlardan Mytilini diye bir uzoları vardı, içimi aşırı yumuşak keyifli, ucuz olmasına rağmen çok severdim onu. Yurtdışıdan alkol getirmeyi iyice kısıtlamalarından önce hanımla birlikte 2L'lik birer şişe getirmiştik, artık mümkün değil...
Hiç biri bizimkinin yanından geçemez, bizimkiler çok para.
 
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
82
😂😂Çok sık gidiyoruz şileye mutlaka bir yerde denk gelir güzel bir tokatlarım.

Bu muhabbet GS Ci arkadaşıma Zontesin frenlerinin çok iyi olduğunu söylediğimde başlamıştı.Belki GS ten bile iyi olabilir demiştim frenleri, abi öyle birşey varsa GS satar bir daha GS almam falan dedi.

Şile de yagmurlu bir günde, onda anakeeler vardı ben de Stok Cst lastikler.Yan yana gelip kaç kez denedik cogunda ben erken durdum, o hiçbir zaman benden erken duramadi, bazılarında ya beraber durduk,ya ben erken durdum.

Şimdi Metzeler Karoo var bende, denemek isterim 😂

GS in frenleri Optimum şekilde çalışır, çok güvenilirdir, ancak çok iyi tutmaz, öyle sanarsiniz..
Her türlü görüşe saygılı olmakla birlikte GS'İn frenleri konusundaki görüşler muhtemelen mizahi veya sarkastik öğeler.Pahalı dersin , o para etmez dersin , servisi pahalı dersin , bu yelekli snob züppeler motosikletten de gözlemeden de anlamaz dersin , dilediğin kulbu takarsın ama kullanım ömrünü doldurmamış lastik , balata , disk ve hidrolik sıvısı ile Bmw frenlerine laf etmek iddialı bir durum.

Piyasada güncel destebaşı motorlardan Multistrada V4S , Ktm 1290SAS ,Tiger 1200GT Pro , Bmw S1000XR ,Stelvio gibi birçok makinayı sahipleri olan arkadaşlarım sayesinde kullanma şansım oldu.....GS'ten iyi olabilecek bir fren hissi ve performansı varsa bana göre o da Bmw S1000XR'dır.GS'te Road6'lar olmasına rağmen XR'da spor ve daha yumuşak lastikler sebebi ile bu hissi yaşamış da olabilirim.

Peki nedir bu başarının sırrı ? Multi V4S'te 330 milimetrelik ön fren diskleri ve Sylama kaliperler olmasına rağmen neden 305 mm'lik neredeyse %10 daha küçük fren disklerine rapmen GS daha iyi duruyor bunu düşünmek lazım.

Bence ilk sebep tabi ki Telelever ikincisi de beğenmediğiniz BORUCU dediğiniz arkadaşların Honda servisi gibi kitapta yazan işlemden kaçmak yerine gerekli zamanda balata ve hidroliği haşırt diye değiştirmesi...Eylül Ayında 2023 model 10.000 km'deki motorun fren hidroliklerinini adamlar servis randevusunda değiştirdi.Özetle bu makinanın üreticisi de servisi de güvenliğe kıymet veriyor ve kitaba uygun hareket ediyor.

1250 serileri için Şanzımanı , quickshifteri leş gibi de eyvallah , düğmelerin gece aydınlatması yok bu nasıl premium motosiklet de eyvallah merak eden varsa kendi motoruma başka kusurlar da kolayca bulabilirim.Ama frenler hakkındaki görüşler ciddi ise bu görüşlere iştirak etmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst