2026 Kawasaki Z900RS Eski Ruh, Yeni Teknoloji

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
kawasaki-z900rs-2026.jpg


Kawasaki, 70’lerin efsane motosikleti Z1’in ruhunu yaşatan Z900RS modelini 2026 için tamamen yeniledi. “Eski ruh, yeni teknoloji” sloganıyla tanıtılan motosiklet, klasik tasarımı modern donanımlarla birleştiriyor.

Yeni Z900RS 2026, dört silindirli 948 cc’lik motorunu korurken performans ve tork eğrisi yeniden optimize edildi. Elektronik gaz kontrolü (ride-by-wire) ve çift yönlü quickshifter sistemi, sürüş konforunu ve pürüzsüz vites geçişlerini artırıyor.

Model, artık IMU (hareket sensörü) destekli bir elektronik platforma sahip. Bu sayede Kawasaki Cornering Management Function gibi sistemler, virajlarda daha dengeli ve güvenli bir sürüş sağlıyor.

Süspansiyon tarafında önde 41 mm’lik ayarlanabilir çatal, arkada ise yatay bağlantılı amortisör bulunuyor. Üst donanımlı SE versiyonu ise Öhlins amortisör, Brembo fren sistemi ve çelik örgü hortumlarla geliyor.

Konfor tarafında da iyileştirmeler mevcut. Yenilenen sürüş pozisyonu, 810 mm sele yüksekliği ve isteğe bağlı alçak sele seçeneğiyle farklı boydaki sürücülere hitap ediyor. Standart USB-C çıkışı ve Rideology uygulamasıyla akıllı telefon bağlantısı, yeni Z900RS’yi çağın gerekliliklerine uygun hale getiriyor.

Tasarım olarak Z900RS, retro tarzını koruyor: gözyaşı formundaki yakıt deposu, yuvarlak ön far ve oval LED stop lambasıyla 70’lerin ruhunu bugüne taşıyor. 2026 modellerinde Candy Tone Red, Ebony Black ve Metallic Spark Black gibi yeni renkler sunulacak.

Kawasaki, Z900RS’nin tam güç (70 kW) ve A2 uyumlu 35 kW versiyonlarını piyasaya sürerek geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmeyi hedefliyor.


016-638973257593609687-kawasaki-z900-rs-se.webp


26ZR902A_A101RD1DRF3CG_A.jpg


26_ZR902B_40T_BK1_AC_RF4_B.jpg


26_ZR902B_40T_BK1_AC_RF2_B.jpg


26_ZR902B_40T_BK1_AC_RF3_B.jpg


Haberin devamı için tıklayın.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,117
işte bu ya işte bu!!!! 1.3 milyon tl

edit: lan ben de diyom bu motordan yok muydu zaten ya... varmış, 2 adet var sarı sitede, 1 milyon lira fiyatı var 2024 model. lol
 
Katılım
3 Tem 2025
Mesajlar
249
Motosikleti
Motoru satıldı...
İŞTE bu ya işte bu kadranda sevdiğim gibi analog ile dijitali birleştirmişler 950 cc 4 silindir makine koymuşlar birde buna yoshimura tüp koyucaksın hafif tınılı bir sesi olucak mis gibi.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi boyun 1.69 - 1.72 cm olacak, alacaksın bunu offffff.

deri ceket falan da olacak tabiii..

zarif hanimlara da cok yakışır bu,..ayaklarının ucuyla yere basacak falann :kalp
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Takım elbise ile sürsek olmaz mı?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Ama ben böyle gezmek istiyorum.

 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama ben böyle gezmek istiyorum.


farkettin mi durumu ?

bu adam max 1.69 cm..maxxx.

nasıl guzel duruyor motorda ! şimdi bu motoru nikkfurie kulllandığını duşun (tanıştın sanırım)

offff berbat bir goruntu cıkar.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
farkettin mi durumu ?

bu adam max 1.69 cm..maxxx.

nasıl guzel duruyor motorda ! şimdi bu motoru nikkfurie kulllandığını duşun (tanıştın sanırım)

offff berbat bir goruntu cıkar.
Bende 1,72. Şimdi bununla tüvit bir takım giyip, şöyle orta yaşlı hanımların olduğu güzel bir mekana doğru gidiyorsun. Peh peh.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst