İzin günü değerlendirmesi ve yağmurda sürmenin zevki üzerine

Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Öncelikle fotoğraf eklemeyeceğim sadece lezzet,fiyat bilgisi ve kapanışta yağmurda sürmeye dair bir izinli gün anısı anlatacağım. Ve buralar sizin çokta uğrayacağınız yerler değil size yol lazım köfte lazım 😁
Dün arkadaşımla beraber a ehliyetine yazılmaya gittikten sonra karaköye balık dürüm yemeye gittik. Galata köprüsünün altında fermeneciler caddesinde kalıyor.
Dürümü çiğköfte sosuna benzer bir soslu baharatla sosluyorlar. Fiyatı 180 tl içecekler dürümün neredeyse yarı fiyatı. Lezzet iyi ancak yarım kilo köfte yiyen bizler bundan 5-6 tane gömmemiz lazım ki doydum diyebilmeliyiz. Zaten bizde deneyelim gezelim aga kafasındaydık denedik bir daha denemeyiz 🙃.
Ardından şemsiye sokağına doğru ilerlerken yds mağazasına denk geldim hemen motosiklet botuna bakmak istedim ancak daha önce motosiklet botu-ayakkabası deneyimim olmamasına rağmen güven vermedi. Düştüğümüz zaman yana doğru düşeriz genellikle değil mi üstümüze düşse bilekleride koruması lazım e bilekler yine ezilir yani belki ben yanlış yorumluyorumdur.
Şemsiye sokağının ilerisinde bulunan fransız geçidindeki cocodema adlı kafeye gittik menüde kuruhasan,cişkek ve gave vardı ancak menüdeki içeriklerin yarısı yoktu şunu istiyorum yok diyo 2-3 şeye yok dedi hemen google yorumlardan bir yıldız verdim akşam eve gidince ailemin hesaplarindan da girip bir yıldız verdim🤬
Fiyat bilgisi ve lezzet olarak. Bi gave bi ciskek 500 tl porsiyon küçük ama lezzet olarak ben begendim.butik kahvecilerden iyiydi ve lezzet güzeldi demek bir öznel yargı olduğu için ben beğendim deme kararı aldım. belki size kötü gelebilir yani.
Ardından arkadaş üsküdardaki yemek mekanlarınada gidelim dedi ben de yağmur yağarsa hayata küsersin dedim sadece kask var çünki onda. Yağmur yağma oranı %20 olmasına rağmen gidelim aga dedik ve karaköyden üsküdara geçtik ordada balık dürüm yedik
Şaka tabii ki kaan abiye latife eyledim.😁
Üsküdarda ingaburger adlı mekana geçiş yaptık burada tavuk sosisli tacoları ve tavuklu smash burgerlerini denedim. Menü içeriği biraz zayıf yani biz z kusağı nesli vardı zaten bu son iki mekanda. benim gibi Yemek yapmaya ilgisi olan çoğu kişi daha güzelini yapabilir fiyat olarak ortalama 300-500 tl arasıydı biz toplam 1000 tl verdik.
Ve mekandan çıktıktan hemen sonrasında yağmur yağmaya başladı biraz dinmesi bekledik ancak işe yaramayınca arkadaşıma gel bir de yağmurda motosiklet zevkini tattırayım köprüden geçerken rüzgar yandan çarpınca nasıl ödün ebenin hörekesine kaçıyor deneyimle deyip atladık benim düldüle.
Şanslı olduğumuz kısım hava soğuk ve rüzgarlı değildi sadece yağmur yağıyordu,soğukta ekipmansız ve uygun giyinmemek rüzgarın size degdigi yeri buz baltası yakarak kesiyor gibi hissi oluyor ve bunu deneyimleseydi , ben bir daha bu havada motora binmem deme ihtimali vardı 😁
Yazlık ekipmanlardan dolayı kollarım ve bacaklarım ıslanmaya başlamıştı . arkadaş benim arkama sığındığı için "o olm yağmurda bile zevkliymiş ya şu an keyif alıyorum" diye seviniyordu köprüyü geçip zincirlikuyundan bağlantıkdan sonra ikimizde levente yaklaştıgımız için oh çekmiştik eve geldiğimizde ben baksırıma kadar ıslanmıştım ama günün sonunda ikimizde mutluyduk.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
O Karaköy'ün şu an turistik bir yer olmasına çok şaşırıyorum. 25-30 sene önce it bağlasan durmazdı, ara sokaklarında adam keserlerdi. Bizim okulun yanındaki Zürafa sokak (Genelev sokağı) bile dönüşüm geçirmiş olup turistik bir yer olmuş.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
O Karaköy'ün şu an turistik bir yer olmasına çok şaşırıyorum. 25-30 sene önce it bağlasan durmazdı, ara sokaklarında adam keserlerdi. Bizim okulun yanındaki Zürafa sokak (Genelev sokağı) bile dönüşüm geçirmiş olup turistik bir yer olmuş.
Arapların gezi mekanı birde atölye ve elektrik malzemelerinin olduğu yer. Semt balıktan hallice genel olarak iğrenç kokuyor.
Zürafa sokağa lisede okulu asıp meminto görmeye giderdik 🥲
 
Katılım
9 Tem 2025
Mesajlar
93
Motosikleti
2024 Duke390
Tommy ile aynı okulda okumuş olma ihtimalimiz :D Beden dersinde top okuldan dışarı atılırsa "abla işiniz bitince topumuzu verin" diye bağırırdık :D

Karaköy benim lise zamanımda çok güzeldi gerçekten çok bir şey yokken ajdghjahga şu an çok şey var ama hiç bir şey yok. Saçma sapan mekanlar fiyatlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tommy ile aynı okulda okumuş olma ihtimalimiz :D Beden dersinde top okuldan dışarı atılırsa "abla işiniz bitince topumuzu verin" diye bağırırdık :D

Karaköy benim lise zamanımda çok güzeldi gerçekten çok bir şey yokken ajdghjahga şu an çok şey var ama hiç bir şey yok. Saçma sapan mekanlar fiyatlar.
Sen SB mezunu musun?
 
Katılım
9 Tem 2025
Mesajlar
93
Motosikleti
2024 Duke390
Kesinlikle aynı fikirdeyim bizim dönemden birileri var mıdır diye düşünüyordum hep :) Kısmet üst dönemeymiş.

Duyduğum saygımın yanına sevgi de ekledim şu an sana karşı adhguuahga
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kesinlikle aynı fikirdeyim bizim dönemden birileri var mıdır diye düşünüyordum hep :) Kısmet üst dönemeymiş.

Duyduğum saygımın yanına sevgi de ekledim şu an sana karşı adhguuahga
İstanbul'a geldiğimde bir köfte rotası yaparsak muhakkak gelmeni bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst