Yüksek kilometreli motosiklet karizması

Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeminle var boyle bişey. hafiften başıma gelmeye başladı cunku.

ama bak, motor iyi durumda olacak ve tek elden kullanmış olmanız lazım.yoksa bin kişininn üzerinden gectiği motor 300.000 km olsa ne olur ?

benim motor bakıyorum bayaaa iyi durumda yani 150K oldu olacak. Forumda rakibim yoktur zaten. ama hele 300 k falan gelirsem işte o zaman hava 1500 olacak..

abii kaç km de ?
-342.000 de.
yuhhh abi naptın ya ? Kaç km de motor yapıldı peki ?
- motor yapılmadı tabiki Honda bu,
vayyyy, tolga gel gel motora bak 342.000 demiş.çok iyi abi ya.
-evet iyidir:cool:

var bi hayalimizzzzzzz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gene bir honda övme vakası...
Sanki ?
Sanki ????????
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Bizde bajajda 60bin km olunca hava atıyoruz, vay be 60 bin km'dir blok açılmadı mı diye :D


Dipnot: CFMotoda bu limit 30bin km'dir :D
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Bizde bajajda 60bin km olunca hava atıyoruz, vay be 60 bin km'dir blok açılmadı mı diye :D


Dipnot: CFMotoda bu limit 30bin km'dir :D
göz göre göre yalan söylüyo ya ana sayfaya tıklayınca bile 2 tane bajaj bloktan gelen ses şikayeti var 🤣
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst