- Katılım
- 11 Eki 2025
- Mesajlar
- 861
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeminle var boyle bişey. hafiften başıma gelmeye başladı cunku.
ama bak, motor iyi durumda olacak ve tek elden kullanmış olmanız lazım.yoksa bin kişininn üzerinden gectiği motor 300.000 km olsa ne olur ?
benim motor bakıyorum bayaaa iyi durumda yani 150K oldu olacak. Forumda rakibim yoktur zaten. ama hele 300 k falan gelirsem işte o zaman hava 1500 olacak..
abii kaç km de ?
-342.000 de.
yuhhh abi naptın ya ? Kaç km de motor yapıldı peki ?
- motor yapılmadı tabiki Honda bu,
vayyyy, tolga gel gel motora bak 342.000 demiş.çok iyi abi ya.
-evet iyidir
var bi hayalimizzzzzzz.
ama bak, motor iyi durumda olacak ve tek elden kullanmış olmanız lazım.yoksa bin kişininn üzerinden gectiği motor 300.000 km olsa ne olur ?
benim motor bakıyorum bayaaa iyi durumda yani 150K oldu olacak. Forumda rakibim yoktur zaten. ama hele 300 k falan gelirsem işte o zaman hava 1500 olacak..
abii kaç km de ?
-342.000 de.
yuhhh abi naptın ya ? Kaç km de motor yapıldı peki ?
- motor yapılmadı tabiki Honda bu,
vayyyy, tolga gel gel motora bak 342.000 demiş.çok iyi abi ya.
-evet iyidir
var bi hayalimizzzzzzz.