Tek Yönlü Yolda Geri Dönmek İstedi, Motorcuya Çarptı! Motorcunun ayağı kırıldı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
ters-yonden-geldi-kazaya-neden-oldu.jpg


İstanbul’da çok şeritli ve tek yönlü yolda geri dönüş manevrası yapan bir kadın sürücü, ilerleyen motosikletliye çarptı. Çarpma sonucu motorcunun ayağı kırıldı.

Olay, sosyal medyada paylaşılan görüntülerle gündeme geldi. İddiaya göre, kadın sürücü tek yönlü yolda aniden geri dönüş yapmak istedi. Bu sırada yoldan seyir halinde geçen motosikletli sürücü, manevra yapan araca çarptı.

Çarpmanın etkisiyle yere savrulan motorcu, “Ambulans çağırın, ayağım kırıldı! Oradan dönülür mü?” diyerek tepkisini dile getirdi. Kadın sürücü ise “Sakin ol, bizim de başımız döndü yaaa…” sözleriyle karşılık verdi.

Kazayı gören çevredekiler hemen yardıma koşarken, olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı motosikletli hastaneye kaldırılırken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Görüntüler sosyal medyada milyonlarca kez izlenerek büyük tepki topladı. Trafikte yapılan hatalı manevraların ciddi sonuçlar doğurduğuna dikkat çekildi.

Kaynak video: bkzmotovlog



Haberin devamı için tıklayın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Yahu Zafer Akçay'lık taslamak istemiyorumda, diyor ya bilgi ve beceriniz kadar sürün diye. Aşırı haklı. 13" laptop ekranında ben görüyorum motorcunun hayatına kasteden o sığırın oradan döndüğünü. 139km hızla üstüne gitmeye devam ediyor ve neredeyse hiç yavaşlamıyor bile. Öncesinde biraz fren yapıp manevra yapsa kurtarırdı. Aynı hızda devam ederek sadece son anda manevra yapmaya çalışıyor, Arabayı gördüğü andan itibaren "Target located" olmuş hedefe kilitlendiği içinde birşey yapamıyor zaten.

Geçmiş olsun. Araç sürücüsünün cinayete teşebbüsten falan yargılanması lazım. Yola böyle paralel çıkılır mı aq
 
Katılım
11 Ocak 2025
Mesajlar
345
Motosikleti
Honda CBR500R
Geri dönüp nereye gitmeye çalışacaktı? Bariyer ile bölünmüş yol, ters şeritten gidecek bu sefer biriyle kafa kafaya çarpışacak. Bunlara kim ehliyet veriyor? Ezbere parkur geçip ehliyet alıyorlar.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,875
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
ee? işe gidemeyecek, fizik tedavi görecek, agrıları olacak, hayatı geri plana düşecek belki ileri dönük olarak o bacak güçsüzleşecek.

hangi tazminat değer buna. ne kadar alacak ki?
işe gidemediği günün bedelini alır fizik tedavi görecekse karşılanır kırık bu geçer
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
işe gidemediği günün bedelini alır fizik tedavi görecekse karşılanır kırık bu geçer

Hocam biz bu konuda anlaşamayacagız =)

Her kırık tamamen geçmez, bazıları platin vs. ömür boyu izini taşırsın, sızısı kalır.

hastlanadı İşe gidemedi diye işten cıkartılan milyonlar var bu ülkede.

Fizik tedavinin karşılanması önemli değil, çektiğin acı var.

Hayattan geri kalıyorsun en başta. Psikolojik unsurları hiç saymıyorum.


Oradan alacagınız 3 kuruşluk tazminat sizin sağlıgınıza ve vaktinize kafii geliyor olabilir bana gelmez.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,875
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Hocam biz bu konuda anlaşamayacagız =)

Her kırık tamamen geçmez, bazıları platin vs. ömür boyu izini taşırsın, sızısı kalır.

hastlanadı İşe gidemedi diye işten cıkartılan milyonlar var bu ülkede.

Fizik tedavinin karşılanması önemli değil, çektiğin acı var.

Hayattan geri kalıyorsun en başta. Psikolojik unsurları hiç saymıyorum.


Oradan alacagınız 3 kuruşluk tazminat sizin sağlıgınıza ve vaktinize kafii geliyor olabilir bana gelmez.
ee nasıl karşılansın istiyorsun nasıl tazmin edilsin aynı kırığı kazaya yapana da mı yapalım yoksa sadece oturup böyle şikayet etmeyi mi tercih edersin şu anki sistem yerine çözümün ne
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Bu arada otomobili kadın değil kırmızı tshirtlü bir adam kullanıyor. Kadın karısı muhtemelen oğluda var yanlarında.

Motorcunun botu yok, nereden kırıldı bilmiyoruz ama görünüşe göre bilekten gitmiş. Kendini yere ilk attığında belli oluyor. Bilek korumalı bir motosiklet ayakkabısı belki kırığı engelleyebilirdi ya da kemikteki hasarı azaltabilirdi. Ayrıca korumalı ceketinde önü açık. Muhtemelen korumalı pantolonda yok.

Tabii tekrar söylüyorum, hiç biri o şekilde yola paralel çıkan bir sığırın hatasını hafifletmez. Ama kendimizde korumak zorundayız.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yahu Zafer Akçay'lık taslamak istemiyorumda, diyor ya bilgi ve beceriniz kadar sürün diye. Aşırı haklı. 13" laptop ekranında ben görüyorum motorcunun hayatına kasteden o sığırın oradan döndüğünü. 139km hızla üstüne gitmeye devam ediyor ve neredeyse hiç yavaşlamıyor bile. Öncesinde biraz fren yapıp manevra yapsa kurtarırdı. Aynı hızda devam ederek sadece son anda manevra yapmaya çalışıyor, Arabayı gördüğü andan itibaren "Target located" olmuş hedefe kilitlendiği içinde birşey yapamıyor zaten.

Geçmiş olsun. Araç sürücüsünün cinayete teşebbüsten falan yargılanması lazım. Yola böyle paralel çıkılır mı aq

2. saniye de görüyor 4. saniye de çarpıyor. Çok kısa bir an. Kaçar mıydı? Kurtulur muydu? Çok zor sorular.

Genel ortalamaya göre kaza kaçınılmaz. Sizin yarış tecrübenizin olması, size avantaj sağlayabilir,

Burada araç sürücüsünün ceza ile birlikte doktor kontrolüne gönderilmesi gerekli.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
ee nasıl karşılansın istiyorsun nasıl tazmin edilsin aynı kırığı kazaya yapana da mı yapalım yoksa sadece oturup böyle şikayet etmeyi mi tercih edersin şu anki sistem yerine çözümün ne

Hocam ben sistemi eleştiriyorum, sistemi eleştirmek "oturup şikayet etmek" demek değildir. Gerekirse kasten adam öldürmekten yargılanmalı, çok maddi cezalar da yanında verilmeli. Bu bir hata değil bilinçli olarak insan hayatına saldırıdır. Benim çözümüm bu; sadece yorum yapıyorum cunku sistemi değiştirecek güç bende yok. Ancak burası forum zaten yorum yapmak için acıldı.

Ben sistemi eleştirirken siz sistemi savunuyorsunuz sıkıntı burada. Ceza yeterli gibii yorum yapıyorsunuz.

Dediğim gibi bu sistem bana yeterli değil.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,875
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Hocam ben sistemi eleştiriyorum, sistemi eleştirmek "oturup şikayet etmek" demek değildir. Gerekirse kasten adam öldürmekten yargılanmalı, çok maddi cezalar da yanında verilmeli. Bu bir hata değil bilinçli olarak insan hayatına saldırıdır. Benim çözümüm bu; sadece yorum yapıyorum cunku sistemi değiştirecek güç bende yok. Ancak burası forum zaten yorum yapmak için acıldı.

Ben sistemi eleştirirken siz sistemi savunuyorsunuz sıkıntı burada. Ceza yeterli gibii yorum yapıyorsunuz.

Dediğim gibi bu sistem bana yeterli değil.
ben ceza yeterli nerede yazmışım ben yaralananın hakkını şuandaki sistem harici nasıl karşılayabiliriz diyorum varsa başka bi yolu söyle o yapılsın
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
ben ceza yeterli nerede yazmışım ben yaralananın hakkını şuandaki sistem harici nasıl karşılayabiliriz diyorum varsa başka bi yolu söyle o yapılsın

"Ceza yeterli" demenize gerek yok.

Benim sistemi eleştirim üstüne "tazminatı var" demeniz sonra da ben hala sistemi eleştirdiğimde "işe gidemediği günün bedelini alır fizik tedavi görecekse karşılanır kırık bu geçer" demeniz zaten olayın karşısında sunulan cezanın ve alacagı paranın size yeterli oldugu anlamına gelıyor.

yoksa bunları neden yazasınız? Yetersiz geliyor olsa "evet hakkını alamayacak" demeniz gerekir.

Başka yolu varsa söyle diye takılı kalmayın , zaten söylüyorum başka yolunu. Ben uygulayıcı güç değilim, forum çerçevesinde eleştirimi yapıyorum.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,757
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Abla malumunuz söze gerek yok, ama motorcu arkadaşta tabii seleksiyona uğrayacak cinsten. Türkiye'de yaşıyorsan hiç bir şeye şaşırmayacaksın, her duruma hazırlıklı olacaksın. Kaçış manevrası yapmayı bileceksin. Ehliyet sınavında bile 3. parkur kaçış manevrası. İlk parkur bile düz gitme üstüne değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst