- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 184
arkadaşlar bu gün tekirdag çorlu hyosung bayisine gittim gt250r nin fiyatında 1000ytl artış olacakmış kış geliyor motorlar ucuzlayacagı yerde neden fiyatları yükseliyor anlamıyorum
cometin uzun yol performansını bizzat denedim işte size kısa kısa gözlemlerim
artçılı ne kadar olur bilemem ama ilk defa 450 cc altı bir motorla bu kadar uzun bir yol yaptım ..İstanbul u sel altında bırakan yağmurun olduğu gün ben yoldaydım saat 11:00 gibi İzmirden yola çıktık daha manisaya gelmeden sırılsıklam olduk ..mecburi bir manisa ziyareti sonrası kuru giysiler çorap ,iç çamaşırı ve su geçirmez montlarımızın suyu fırtına ile içine geçirmesinden sonra yağmurluklarımızı alıp devam ettik manisadan çıktığımızda saat 17:00 gibiydi İstanbula yaklaştıkça önemli olanın yağış değil yandan aldığımız kuvvetli rüzgar olduğunun farkına vardık ..motor resmen yatık bi şekilde uzun bir süre yol aldık özellikle Bursa ya yaklaştıkça rüzgar şiddetini arttırdı ..ağır vasıtaların yerden kaldırdığı su zerreleri yoldaki yağ, mazot ve tüm pisliği kaskın vizörüne taşıdı..yer yer görüşümüz cidden çok azaldı hızımızı hep bu zor şartlara göre ayarlayarak saat 22:30 da İstanbula girdik..
motor 250 cc den beklenenden çok daha iyi bir performans gösterdi..Özellikle 3. viteste ok gibi fırlaması geçişlerde beni oldukça rahatlattı 120 km/h üzerine çıkmak hiç akıl karı değildi kaldıki yolun çoğunu 90-100 km/h arası katettik.
bir ara bursaya kadar olan 240 km yi hiç mola vermeden gittik ..
ya bişey soylıcem. bu hyosung 250 r ile maksimum hız kaç gordunuz? sadece bunun ıcın butun topic okumak ıstemıyorum kusura bakmayınyada kaç yapan duydunuz veya biliyorsunu? 180 i aşan varmı? rampa aşşagı falan farketmez. uzun yolda olabılır rampa aşşagı.
Benim de arkadaşımın spor 250Gt'si var. YAkından incelediğimde vardığım onu şu: Hyosung'un granajları kraker gibi. Zaten arkadaşım da bundan şikayet etti. Motora bağlı olduğu vida yerlerinden hep çatlamış. Bazıları ilerlemiş zamanla ve kırıklara neden olmuş. Ayrıca görünüşünü ben de beyeniyorum çok ama bu görünüşün altında yatan gerçek şu , motorun kasasıyla granaj arasında bayağı bir açıklık var, Yani adamla cüsseli göstermek için bunu yapmışlar... Arka tarafa baktığımda ise gözüme çarpan ilk şey perçinlerle geçme kıç tarafı oldu. Hiç hoşuma gitmedi. Herkesin tercihi kendinin tabiki , benim düşüncelerim de bu. Ama bunu tercih eden herkese de saygım var...
Not: Comet olarak okumamışım Gt 250R sandım , kusura bakmayın... Comet hakkkında bilgim olmadığından yorum yapamicam
Bu arada havalar fenaa gidiyomotoru ben şirketin otoparkına bıraktım ama ilk güzel günde deposunu fullemeye gidecem ayrıca hergün çalıştırıyorum kuru havalardada bi tur atarım oyüzden öle bi kış bakımı yapmayı düşünmüyorum sizce yanlış mı olur sonuçta havanın iyi olduğu hergün 1km civarı yol yapıcam...



