Park ettiğim yerde plakamı kapatma uyanıklığı

Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Kaldırıma park ediyorum, başka yere park etme şansım yok.
Plakayı söksem, burası kağıthane her sey olabilir buffla kapattım.
Otoparka park etsem çok uzak hem de trafik cezasından daha pahalı 🥲
Başka öneriniz var mı
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Plakaya ceza kesenler o buff'ı kaldıramıyor mu?
Arabadan inip teker teker ceza yazacaklarsa totomuza sokalım motoru o zaman abi, bunlar ondan da vergi alırlar gerçi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Önce park cezası keser, sonra plakayı kapatma cezası keser.
Baktım öyle cezada varmış üşenmeyip arabadan inip ceza yazabilirler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

plakayı söksen nolur şase yazmıyo mu 🤣
Scooter benimi ki full grenaj sökmek en iyisi bu sartlar altında 😆
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arabadan inip teker teker ceza yazacaklarsa totomuza sokalım motoru o zaman abi, bunlar ondan da vergi alırlar gerçi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Baktım öyle cezada varmış üşenmeyip arabadan inip ceza yazabilirler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Scooter benimi ki full grenaj sökmek en iyisi bu sartlar altında 😆
Eds araçları geçiyor diye plakanı trafiğin akış yönü tersine bakacak şekilde motorunu park etmeni ya da plakan duvara sıfır denk gelecek şekilde park etmeni tavsiye ederim. Lakin bu önlemler de yaya gezen polis/zabıtayı durdurmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst