2025 honda cb125f in inanılmaz fiyatı

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
arkadaslar, ilgiltere de 3200 pound olan bu motor burda 139.000 tl yani 2480 pound a satılıyor.

ingiltere de yuzde 30 pahalı yani. !

valla helal olsun adamlara. o kadar vergi vs var ama şu fiyata bak. bedavaya muthis motor. (ingiltere nin best sellerlerinden)



ondan sonra diyolar ki honda neden seviliyo..
bu adamları sevmeyecezde aprilia mı sevecez ?

ben alkışlıyorum hondayı. bravo honda.. 👏


insallah insanımız bir hata yapıp tvs mivies almaz yine.

bu fırsatı bana sunduğun için tesekkurler mert..

insanları uyarmam lazımdı.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
arkadaslar, ilgiltere de 3200 pound olan bu motor burda 139.000 tl yani 2480 pound a satılıyor.

ingiltere de yuzde 30 pahalı yani. !

valla helal olsun adamlara. o kadar vergi vs var ama şu fiyata bak. bedavaya muthis motor. (ingiltere nin best sellerlerinden)



ondan sonra diyolar ki honda neden seviliyo..
bu adamları sevmeyecezde aprilia mı sevecez ?

ben alkışlıyorum hondayı. bravo honda.. 👏


insallah insanımız bir hata yapıp tvs mivies almaz yine.

bu fırsatı bana sunduğun için tesekkurler mert..

insanları uyarmam lazımdı.
Gel artık geri... bitsin bu hasretlik yokluğundan istifade forumda ciddi ciddi moto guzzi konuşulur oldu....
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,889
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
arkadaslar, ilgiltere de 3200 pound olan bu motor burda 139.000 tl yani 2480 pound a satılıyor.

ingiltere de yuzde 30 pahalı yani. !

valla helal olsun adamlara. o kadar vergi vs var ama şu fiyata bak. bedavaya muthis motor. (ingiltere nin best sellerlerinden)



ondan sonra diyolar ki honda neden seviliyo..
bu adamları sevmeyecezde aprilia mı sevecez ?

ben alkışlıyorum hondayı. bravo honda.. 👏


insallah insanımız bir hata yapıp tvs mivies almaz yine.

bu fırsatı bana sunduğun için tesekkurler mert..

insanları uyarmam lazımdı.
ulan bari büyük harfle başla devrik cümle kurma da belli olmasın
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Şöyle honda için güçlü bir alkış (best şakşakından)
 
Katılım
26 Ağu 2025
Mesajlar
31
Motosikleti
CB125F
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16 yaşında vitesli ile başlamak isteyen birisi için alınır mı?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
honda nın her modeli avrupanın en ucuz bölgesi türkiye dir
fakat bizim bayiler vs işin için 3 kağıt karıştırmadan yaşayamıyorlar illa çakallık yapacaklar
yoksa türkiye cennet:ROFLMAO:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nedir bu Hırbo muhabbeti? Biri aydınlatabilir mi lütfen?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Lan Hırbo, taklitlerin bile ortalık karıştırıyor.
Nedir bu Hırbo muhabbeti? Biri aydınlatabilir mi lütfen?
Fenomen üye, hep buralardadır, ama bu ara yok. Gelince anlaşılan, yokluğunda aranılan ama varlığında gırtlağını sıkasın gelen Ultra delüks diamond gold üye.
Yahu birde bir troll daha vardı onun niki neydi?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Nedir bu Hırbo muhabbeti? Biri aydınlatabilir mi lütfen?

forumda çok trol var, kimi hırbo kimi salih kimi ufuk derken artık kim kim anlayamaz olduk :D

mertowski hırbo değil diye biliyorum cünkü istanbul tayfa hırbo ile tanısmıştı, mert zaten izmir'den biliyorum onu.


bunların hepsini zamanında istanbulgezg. salih isimli arkadaş başlattı ah ah :D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lan Hırbo, taklitlerin bile ortalık karıştırıyor.

Fenomen üye, hep buralardadır, ama bu ara yok. Gelince anlaşılan, yokluğunda aranılan ama varlığında gırtlağını sıkasın gelen Ultra delüks diamond gold üye.
Yahu birde bir troll daha vardı onun niki neydi?
Forumun üye kalitesine ciddi bi güncelleme gelmiş 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

forumda çok trol var, kimi hırbo kimi salih kimi ufuk derken artık kim kim anlayamaz olduk :D

mertowski hırbo değil diye biliyorum cünkü istanbul tayfa hırbo ile tanısmıştı, mert zaten izmir'den biliyorum onu.


bunların hepsini zamanında istanbulgezg. salih isimli arkadaş başlattı ah ah :D
Forumda troll hiç eksik olmazdı da ama bu son yıllarda iyice goygoya bağlanmış 😀
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst