titreşim önleyici telefon tutacağı önerisi

Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
39
Motosikleti
RK125S
nukrotech 900tl bandında bir telefon tutacağı var iphone 11 telefon var sıkıntı çıkartır mı üstten uçma gibi durum üstünde bir şeyler yok yandan tutuyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
İPHONE LARIN KAMERA sabitleyecisini bozuyor telefon tutucular sürekli telefon takılı duracaksa kamera bozuluyor
 
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
39
Motosikleti
RK125S
İPHONE LARIN KAMERA sabitleyecisini bozuyor telefon tutucular sürekli telefon takılı duracaksa kamera bozuluyor
nukrotech diye bir marka var 1kya yakın fiyatı var onu sipariş ettim sürekli takılı durmaz navigasyon açmak için kullanmayı düşünüyorum iş görür mü bozma yapar mı sizce
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
nukrotech bu işin kralı bence zaten onda bozuluyorsa hepsinde bozuluyor.

not olarak söyleyeyim iphone bu konuda dıger markalara göre daha prenses.
 
Katılım
11 Ocak 2025
Mesajlar
345
Motosikleti
Honda CBR500R
Geçen sosyal medyada Hayabusalı biri denk geldi. 200-300 basıyordu, teker falan yapıyordu. Yorumlarda biri telefon tutacağını sormuştu o da Quadlock dedi. O durumda telefona bir şey olmadıysa 100-150 giderken de olmaz herhalde.
 
Katılım
11 Mar 2024
Mesajlar
257
Motosikleti
Honda CB750 Hornet - Triumph Bonneville Bobber
nukrotech 900tl bandında bir telefon tutacağı var iphone 11 telefon var sıkıntı çıkartır mı üstten uçma gibi durum üstünde bir şeyler yok yandan tutuyor
Nukrotech MRT Road 4 yastıklı olan modeli almanız lazım onun birde yastıksız modeli var inşallah onu almamışsınızdır.
Geçen sosyal medyada Hayabusalı biri denk geldi. 200-300 basıyordu, teker falan yapıyordu. Yorumlarda biri telefon tutacağını sormuştu o da Quadlock dedi. O durumda telefona bir şey olmadıysa 100-150 giderken de olmaz herhalde.
Quadlock'lar çok pahalı 3-4bin den başlıyor.
 
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
39
Motosikleti
RK125S
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,829
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
https://www.trendyol.com/nukrotech/...i-p-66974428?boutiqueId=61&merchantId=1086885 şunu sipariş verdim eğer bu doğru ise iptal etmeyeyim yanlışı ise iptal edeyim daha kargoya verilmemiş değerlendirmelere baktığımda 4 yastık olduğu görünüyor
Bunun aynısından ben kullandım, tangur tungur bozuk yollarda bile iş gördü. motora carplay ekranı alınca da söküp xmax'e taktım onda kullanmaya devam ediyorum, bizim burada şehir içi yollar da tangur tungur.
Telefonu iki yandan sıkıştırıyor ama güzel sıkınca telefon düşmedi daha.
 
Katılım
11 Mar 2024
Mesajlar
257
Motosikleti
Honda CB750 Hornet - Triumph Bonneville Bobber
https://www.trendyol.com/nukrotech/...i-p-66974428?boutiqueId=61&merchantId=1086885 şunu sipariş verdim eğer bu doğru ise iptal etmeyeyim yanlışı ise iptal edeyim daha kargoya verilmemiş değerlendirmelere baktığımda 4 yastık olduğu görünüyor
Benim dediğim bu değil bu;



 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
3 senedir Quadlock kullanıyorum. Kılıfını bulamam diye telefonuda değiştirmiyordum (gelmiş yeni kılıflar drd’ye) Hiç bir şey olmadı daha kamerama.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,845
Motosikleti
cbf 150
Ben src mi ne kullanıyorum ama fold 4 atıl telefonunla iphoneu denemedin fold 4 de birşey yok
 
Katılım
7 Tem 2023
Mesajlar
13
Motosikleti
Bajaj dominar 250
nukrotech diye bir marka var 1kya yakın fiyatı var onu sipariş ettim sürekli takılı durmaz navigasyon açmak için kullanmayı düşünüyorum iş görür mü bozma yapar mı sizce
14 pro max var aylarca nukronun normal modeli ile kuryelik yaptım sürekli telefon takılıydı. Şuanda nukronun titreşim önleyici modelini kullanıyorum memnunum bir sorun yaşatmadı
 
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
39
Motosikleti
RK125S

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst