Kuryecilik yapmak için kurye firması önerisi

Katılım
15 Ocak 2023
Mesajlar
53
Arkadaşlar merhaba, kuryelik yapmayı düşünüyorum. Çalışan kurye arkadaşlar, hangi firmada çalışıyorsunuz? Şartlarını ve ay sonu cebinize kalan parayı söylerseniz çok sevinirim. Hayırlı kazançlar.

Şu gidişle Pakettaxi yapmayı düşünüyorum.

No bees, no honey; no work, no money
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Ben avm de çalışıyorum servis asansöründe kuryeler ile konuşuyorum %90 nı yemeksepeti ile trendyol ile çalışıyor. En çok sipariş hangi firmadan geliyorsa ona gireceksin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst