Honda CB125F vs Bajaj Pulsar NS200 UG2

Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Merhaba,

Honda CB125F vs Bajaj Pulsar NS200 UG2

honda yeni gelecek motorlar henüz piyasaya çıkmadı 2025 modeli.Fakat kendini kanıtlamış alıp bir ömür binilecek motor.

Dİğer taraftan da bajaj inanılmaz ivme yakaladı.Muhtemelen CB125f ns200 ug2 ye yakın fiyattan çıkacak.

Siz olsanız tercihiniz hangisinden neden olurdu ?
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
ns125 ve cb125f karşılaştırması olsa Hondayı seçerdim muhtemelen ama, ns200 de kendini kanıtlamış bir motosiklet. Sorun yaşatmaz. Ug2 versiyonu da teknolojik (bajaja göre)
 
Katılım
13 Şub 2024
Mesajlar
343
Motosikleti
Hero Dash 125, CB125F
İsterse honda olsun ben burada ns200 derim. Güç farkı ve güvenlik özellikleri çok cezbedici.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Tercih beklenti ve ihtiyaca göre belirlenir.
Performans çok mühim değil ufak ufak gider gelirim diyorsanız CB125F olabilir.
İvmelenme ve hızlanması daha iyi olsun az birazda şekilli şukullu olsun istiyorsanız NS200 tercih edebilirisiniz.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cb125 vs ... bu noktaları istediğiniz 125 150 200 cc motoru koyun cb125f bu karşılaştırmanın galibidir.

avrupalılar boşuna bunu almıyor.

bajaj avrupa da satabiliyor mu ? satamaz.
çünkü avrupalılar akıllı adamlar. dandik dundik motorları içeriye sokmuyolar.

hele hele 2025 model, start stoplu, muthis renkli ekranlı hali bambaşkaa.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Teşekkür ederim cevaplarınız için muhtemelen gelince cb125f alacağım.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
cb125 vs ... bu noktaları istediğiniz 125 150 200 cc motoru koyun cb125f bu karşılaştırmanın galibidir.

avrupalılar boşuna bunu almıyor.

bajaj avrupa da satabiliyor mu ? satamaz.
çünkü avrupalılar akıllı adamlar. dandik dundik motorları içeriye sokmuyolar.

hele hele 2025 model, start stoplu, muthis renkli ekranlı hali bambaşkaa.
En fazla kaç yapıyordu, @Burak Kara? Sen kaçı geçmiyordun?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
çok göreceli bir durum.

cb125f daha saglam mı evet.

ns200ug daha az sağlam mı evet.

Ancak 10 beygir alet ile 25 beygir bir aleti kıyaslamak dogru değil. ek olarak ug2 deki teknolojik durumlar, güç tork vs. onu cok daha ön plana cıkartıyor.

zevk alayım diyorsanız ns200 , satmam uzun süre binerim yavaş gitsin diyorsanız honda.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En fazla kaç yapıyordu, @Burak Kara? Sen kaçı geçmiyordun?

top speed testi yapmadım. youtube da vardır gps hızı 95 olur bence.

ben 75 kmh yi gecmiyorum gps 68 falan olsa gerek.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

daha dün burda okudum.

20k da bajaj 1000 km de 200 ml yağ eksiltiyomuşşş.

yav bunlar nasıl motor ben anlamıyor
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
top speed testi yapmadım. youtube da vardır gps hızı 95 olur bence.

ben 75 kmh yi gecmiyorum gps 68 falan olsa gerek.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

daha dün burda okudum.

20k da bajaj 1000 km de 200 ml yağ eksiltiyomuşşş.

yav bunlar nasıl motor ben anlamıyor
Onun şoferi tapagaz canını alıyordur. Yoksa kuryelerde 180k deviren var.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Bu honda da abs bile yok.
Bu devirde Bunu tavsiye eden adam bir zahmet bizimle motorla alakalı konuşmasın.
Ben olsam ug2 den giderim
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
2. motor olacak olsa cb125f derdim ama tek motor olacaksa ns200 daha mantıklı duruyor.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onun şoferi tapagaz canını alıyordur. Yoksa kuryelerde 180k deviren var.

doğru olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hala abs diyorlar yaaaaa


arndiol yorumu bir bakıma doğru.
19 yaşında testosteron seviyesi zirve yapmış biri bence de bajaj alsın.

35 km falan daha hızlı gider mutlu olur. sorun çılarsa da satar yani ne kadar zarar edecek..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2025
Mesajlar
99
Motosikleti
CB125F
İlginç bir karşılaştırma özelliğine göre de fiyatı fakat bence 2 farklı araç
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
hocam boy kilo olarak gidip dene. 125 f 175 uzeri icin yada fazla kilolu biri icin biraz kucuk gelebilir. donanim olarak ns 200 daha iyi bana gore. ama butce ve ebat ta onemli. ustune oturunca anlarsin. arada 40 kiloya yakin fark var. hic tecruben yoksa da hafif motor daha iyi olabilir. yada boy kilo tecrube sehir gibi detaylari verirsen (butce ile beraber) daha detay verebiliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst