Ben Rodaj bakımında Servise gitmiştim , Yani açıp bakıyorsunuz nerede en yakın yetkili servis mecburen ona gidiyorsunuz. Bende öyle yaptım. Motul kullanıyoruz dediler.. hee dedim.. Her ihtimale karşı bilebildiğim kadar kontrol ettim , kutusunu orjinal bıuldum ayrıca Etiketide çift kat idi.. ona güvendim.. Maalesef Türkiyede yasal kontroller çok zayıf , Ben biliyorum Piyasada çatır çatır merdiven altı deterjan ürünler satılıyor , sanayi sitesinde bildiğin tornacıda ürünlere yabancı etiket yapıştırılıp bir yerlere gönderiliyor.. denetleme sıfır.. Vatandaş düşünsün dursun , acaba yağım sahtemi ? Kıymanın içinde ne eti var ? Tavuk dönerde neler döner ?