- Katılım
- 7 May 2024
- Mesajlar
- 1,859
- Motosikleti
- cbf 150
4 parmak olayını herkes sanırım yanlış anlamış arkadaşlar 4 parmak derken bu fren manetinin üstünde 4 parmak da duruyor anlamına gelmiyor. normal gazı kolunu tutuyorsunuz.
Panik halinde 2 parmak her daim fren üstünde oldugu için herzaman daha hızlı durursunuz. ama acemi işi dğeildir hele güçlü motorda acemi işi hiç değildir.
4 parmak fren maneti üstünde duruyorsa zaten motoru dengesiz kullanıyorsunuz demektir. acil kursa gidin.Diyelimki öyle kullanıyorsunuz arkadan kuryenin teki ittirdi sizi "başınıza gelecek senaryodan gidiyorum" yanlışlık 200 beygirlik motorun gazını açarsınız motor üstünde kalayim derken refleksiv olarak. kursa gidin.
Panik halinde 2 parmak her daim fren üstünde oldugu için herzaman daha hızlı durursunuz. ama acemi işi dğeildir hele güçlü motorda acemi işi hiç değildir.
4 parmak fren maneti üstünde duruyorsa zaten motoru dengesiz kullanıyorsunuz demektir. acil kursa gidin.Diyelimki öyle kullanıyorsunuz arkadan kuryenin teki ittirdi sizi "başınıza gelecek senaryodan gidiyorum" yanlışlık 200 beygirlik motorun gazını açarsınız motor üstünde kalayim derken refleksiv olarak. kursa gidin.