Kawasaki z400 vs KTM 390 DUKE

Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Not: bu arada kıyaslamayı 2024 KTM 390 DUKE ile yapalım çünkü z400 2025 modeli yok

Fiyat olarak aynılar ikisinide 400bin

Biri hem performans hemde sağlamlık olarak bildiğimiz japon markası kawasaki

KTM ise teknolojisiyle bi ton özellik sunan bir motor

Sizce hangisi daha iyi alıcak olsanız hangisini alırsınız
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,833
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Not: bu arada kıyaslamayı 2024 KTM 390 DUKE ile yapalım çünkü z400 2025 modeli yok

Fiyat olarak aynılar ikisinide 400bin

Biri hem performans hemde sağlamlık olarak bildiğimiz japon markası kawasaki

KTM ise teknolojisiyle bi ton özellik sunan bir motor

Sizce hangisi daha iyi alıcak olsanız hangisini alırsınız
Eğer aynı fiyataysalar japon varken ktm mi alınırmış diyeceğim.
Diğeri teknolojik bir sürü özellik sunuyor olabilir ama sorun çıkarmamak daha öncelikli benim için.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Eğer aynı fiyataysalar japon varken ktm mi alınırmış diyeceğim.
Diğeri teknolojik bir sürü özellik sunuyor olabilir ama sorun çıkarmamak daha öncelikli benim için.
Benzer düşünüyorum ama bi gerçek var z400 boş hemde bomboş KTM daha iyidir demiyorum ama 400cc bi makinanın birazdaha dolu olması gerekirdi bence
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Duke 390 çok eğlenceli bir alet ve iyi kullanabilen birinin altında tam bir itlik, kopukluk, hırtlık motoru. Kawasaki Z 400 bu sınıfta biraz daha ağır abi ve oturaklı. Doluluk derken hangi özellikler sizin için önemli?
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Yani kıyas biraz bunun üstüne artısı eksisi desek KTM tablet gibi kocaman dijital ekran traction kotrol hız sabitleyicide var galiba yani kısaca ekranı teknolojik ama baya baya teknolojik . Kawasaki de ise bildiğimiz sağlamlık ve performan kalkış ivmelenme top speed konularında daha iyi servis ağı konusunda hiç bilgim yok cevaplaya bilirmisiniz servisleri nasıl
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Dük
d-k.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yani kıyas biraz bunun üstüne artısı eksisi desek KTM tablet gibi kocaman dijital ekran traction kotrol hız sabitleyicide var galiba yani kısaca ekranı teknolojik ama baya baya teknolojik . Kawasaki de ise bildiğimiz sağlamlık ve performan kalkış ivmelenme top speed konularında daha iyi servis ağı konusunda hiç bilgim yok cevaplaya bilirmisiniz servisleri nasıl
İkisinin de servisi pahalı ve kalın tarafta. İkisinin de servisi İstanbul, İzmir ve Ankara gibi şehirlerde var, iyi ustaları var. Siz nerede ikamet ediyordunuz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bizimki de Kawasiki, sizinki kavalsa bizimki de düdük değil.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Yo ben sadece kıyas yapıyorum değerlendirmek için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama çanakkaledeyim burda 2 tane çevre ildede Bigada 1 tane kawasaki servisi biliyorum ktm görmedim vardır muhtemelen
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Peki @tommygun abi sen hangisi derdin şahsen ben teknoloji yerine sağlamlık ve performanstan dolayı z400 derdim
Ben Ktm.leri çok tanımıyorum, kendi kullandığım motorum Kawa olduğundan Z 400'ü tercih ederdim. Nesnel değil de öznel bir tercih gibi düşün bunu. 2 Motoru da test etsem belki de Duke 390 derdim, bilemiyorum. Seni kullanmadığım motorlarla ilgili yanıltmayayım.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Z400, Duke 390 yanında biraz hantal ve ağır kalır. O amortisör ve frenler ile dağ yollarına çıktığınızda Duke 390 kadar zevk vermez. Dağ yollarında uçarım kaçarım derseniz Duke 390 ama sakin fıtı fıtı çok aşmam derseniz Z400. Ben Z400 yerine Hornet’i tercih ederim.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Z400, Duke 390 yanında biraz hantal ve ağır kalır. O amortisör ve frenler ile dağ yollarına çıktığınızda Duke 390 kadar zevk vermez. Dağ yollarında uçarım kaçarım derseniz Duke 390 ama sakin fıtı fıtı çok aşmam derseniz Z400. Ben Z400 yerine Hornet’i tercih ederim.
Hornet te iyi kobul abide fiyatı biraz uçuk arada 60 bin var ve devasa farklar yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hornet te iyi kobul abide fiyatı biraz uçuk arada 60 bin var ve devasa farklar yok
Bide ben yeni farkettim lan DUKE 390 tek silindirmiş
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
A2 engeliniz yoksa bütçenize uygun 2023 Z 650'ler var, performans arıyorsanız sizi daha fazla memnun eder.
 
Katılım
8 Nis 2025
Mesajlar
317
Z 500 le z 400 arasında çok bi fark göremedim o yüzden z400 daha iyi olucak gibi geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst