Motordan değişik sesler geliyo ve yavaş gidiyo

Katılım
2 Nis 2025
Mesajlar
14
Kuba ege 50 cclik motorum var 100 lük yaptırmıştık ama 100 lük gibi gitmiyo 1. Vites 20 2. 50 3. 60-70 4. 80-90 arası gidiyo ayrıca motor hızlanmaya başlarken rın rın rın rın diye ön taraftan değişik sesler çıkıyo 100 lük yaptık ama viteslerin az hıza çıkmasının sebebi nedir? (1. Viteste 10 da direk bağırmaya başlıyo)
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Kuba ege 50 cclik motorum var 100 lük yaptırmıştık ama 100 lük gibi gitmiyo 1. Vites 20 2. 50 3. 60-70 4. 80-90 arası gidiyo ayrıca motor hızlanmaya başlarken rın rın rın rın diye ön taraftan değişik sesler çıkıyo 100 lük yaptık ama viteslerin az hıza çıkmasının sebebi nedir? (1. Viteste 10 da direk bağırmaya başlıyo)
Vites oranı ile motor gücünün farklı şeyler olmasından dolayı. Dişli değiştir hızın artar.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Debriyajdan geliyordur o ses, ne kadar değişsenizde o sesi kesemezsiniz... Motor 100cc olsada şanzıman ve dişli oranları 50cc göre üretilmiş durumda, bahsettiğiniz hız problemini çözmek için ya arka dişliyi küçük takacaksınız ya ön dişliyi büyük.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Ön taraf diyince ön teker gibi düşünmüştüm ben. Bi de şimdi baktım motora internetten. Cub motor. 90 yapıyorsa yeter artar bile. O motor için gerek yok gibi fazlasına.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
sanırım yavaş gitmesinin sebebi dişlilerin 50 cc ye göre olması, ön dişliyi büyütmeyi deneyin, ses konusunda bir şey diyemem duymamız lazım

bu arada orijinali 1. vites 30
2. vites 40
3. vites 60
4. vites 70 yapar
 
Katılım
2 Nis 2025
Mesajlar
14
sanırım yavaş gitmesinin sebebi dişlilerin 50 cc ye göre olması, ön dişliyi büyütmeyi deneyin, ses konusunda bir şey diyemem duymamız lazım

bu arada orijinali 1. vites 30
2. vites 40
3. vites 60
4. vites 70 yapar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim arkadaşlarda yükseltti cc yi dişliyi yükselttiler mi bilmiyorum ama 120 görüyo mesela motor 1. Vites 40 ta falan gidiyolar dişli yükseltsem aynı olur mu acaba?
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Egzoz bilyası değişecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst