Gaz kesme sorunu enjeksiyon lu motor

Katılım
28 Ocak 2025
Mesajlar
6
Kuba space 50 max motorun var enjeksiyon lu motor gaz açarak çalışıyor nerdeyse dip gaz alıyorum ve marşa 4-5 saniye basıyorum ya 10-20 saniye sonra stop ediyor yada hareket edip durduktan sonra yavaş yavaş sönüyor tamir ciye götürücek param yok evde ne yapabilirim az çok bilgim var
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bizim 50 lik de de benzer sorunlar vardı , baya bi kurcaladım sonra subap ayarlarını gevşek ayarladım birgün düzeldi saat gibi çalışıyor..kendin becerebilirsen bir dene derim
 
Katılım
28 Ocak 2025
Mesajlar
6
Bizim 50 lik de de benzer sorunlar vardı , baya bi kurcaladım sonra subap ayarlarını gevşek ayarladım birgün düzeldi saat gibi çalışıyor..kendin becerebilirsen bir dene derim
Şubat ayarı için ayar çubuğum yok ölçüleri söylermisin bide çubuk yerine ne kullanabilirim yardımcı olurmusun
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Araya para sıkışmış söyleyişi buradan mı geliyor yoksa? :)
80 lerde krank yatağını çıkarır altına sigara paketinden çıkan folyoyu koyar toplardık , yatak sesi keser yağ basıncı yükselirdi , sentil yoksa metal kutu koladan keserdik yada jilet kullanılırdı hatta motor çalışırken elle subap ayarı yapmak çok popülerdi 🙂
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
80 lerde krank yatağını çıkarır altına sigara paketinden çıkan folyoyu koyar toplardık , yatak sesi keser yağ basıncı yükselirdi...
Abi nasıl randıman alıyordunuz o kranktan yahu, o kadar devir dönen parçada nasıl dayanıyor o folyo? Eski motorlar bu kadar toleranslıysa ne kadar güzel, güncel sayılan N47 dizel Bmw motoruna yataklar baralandığı zaman randıman vermiyor ve yine motor yatakları gidiyor.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Abi nasıl randıman alıyordunuz o kranktan yahu, o kadar devir dönen parçada nasıl dayanıyor o folyo? Eski motorlar bu kadar toleranslıysa ne kadar güzel, güncel sayılan N47 dizel Bmw motoruna yataklar baralandığı zaman randıman vermiyor ve yine motor yatakları gidiyor.
Yatak ile krankın değil bloğun arasına koyardık yani yatağı yükseltirdik , eski nesil motorlarda tüm yataklar standarttı , şimdi her silindirin yatağı , kolu farklı ölçüde , sanayi sitelerindeki rektefiyecilerin bu kadar hashas çalışması imkansız o yüzden sandık motora döndü iş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst