2016 Benelli Tnt25 vs 2012 Honda cbr 125 hangisini tercih edersiniz

Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
Beyler selamlar daha önce konu açmıştım, ama
Motoru satın aldıktan sonra arıza çıkınca satıcı ayıbından dolayı iade etmiştim.
Şimdi de 2016 Model Benelli Tnt25 ile,
2012 Honda cbr 125r arasında kaldım
İkisi de aynı fiyat,
ikiside biraz bakım istiyor arızaları vs yok
Honda revize görmemiş 110 bin km de hor kullanılmamış belli ikinci sahibinden.
Benelli de 42 bin km de ikinci sahibinden revize görmemiş.
Şimdi bu ikisi arasında kaldım. Sizin tercihiniz nedir, alacak olsanız hangisini tercih edersiniz.
sert kullanım yapamayacam, sonuçta küçük motorlar. Yardımcı olanlar için şimdiden teşekkür ederim.
Bu arada motor usta masrafı olmaz kendim yaparım mühendisim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
ben sıfır dominar 400 alabilecekken 2015 model suzuki almıştım yakın paraya. Japondur, iyi de bakılmış, en fazla ufak tefek arızası çıksa da servisinde parça da bulurum, bajaj servislerine laf anlatamam döverler beni bir sorun çıkarsa demiştim.
siz de size yakın servislere bakın, hangisine kavga çıkmadan laf anlatabilirim derseniz o markayı alın.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Eski tnt 25'lerde (yanılmıyorsam göstergesinden Fi yazısı olanlarda) kronik statör yanması sorunu vardı, bu konuyu da bir araştırmanı tavsiye ederim. 2012 Cbr 125'in de içinden geçilmiştir. Farklı alternatiflere yönelmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
ben sıfır dominar 400 alabilecekken 2015 model suzuki almıştım yakın paraya. Japondur, iyi de bakılmış, en fazla ufak tefek arızası çıksa da servisinde parça da bulurum, bajaj servislerine laf anlatamam döverler beni bir sorun çıkarsa demiştim.
siz de size yakın servislere bakın, hangisine kavga çıkmadan laf anlatabilirim derseniz o markayı alın.
İzmir de yaşıyorum parça teminini kendim ve montajını da kendim yaparım.
Hatta blok honlama kapak taşlama kumlama bile yapabilirim.
Ama parça kalitesi dediğiniz gibi önemli,
İtalyan malı olduğu İçin Benelli demiştim. (Kuba satın aldı sanırım daha sonra)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İzmir de yaşıyorum parça teminini kendim ve montajını da kendim yaparım.
Hatta blok honlama kapak taşlama kumlama bile yapabilirim.
Ama parça kalitesi dediğiniz gibi önemli,
İtalyan malı olduğu İçin Benelli demiştim. (Kuba satın aldı sanırım daha sonra)
Benelli geçmişte evet İtalyandı ama artık safkan Çinli
 
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
Eski tnt 25'lerde (yanılmıyorsam göstergesinden Fi yazısı olanlarda) kronik statör yanması sorunu vardı, bu konuyu da bir araştırmanı tavsiye ederim. 2012 Cbr 125'in de içinden geçilmiştir. Farklı alternatiflere yönelmeni tavsiye ederim.
İkisinide inceledim. Ama dediğiniz fi olayını bilmediğim için bakmamıştım teşekkürler bilgi için
Kontrol ederim. Cbr sahibi de cezaevinden çıkmış Yeni paraya ihtiyacı varmış, babası kullanmış hep oda 55 yaşında çalışması sesi süper.
Ama sadece 3-5 binlik bir bakım istiyor ikiside.
Benelli de temiz çalışıyor.
Statörü kendim de sarabilirim ufak bir arıza. Beyin kablo arızası çok can sıkıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benelli geçmişte evet İtalyandı ama artık safkan Çinli
Bir bakayım 2016 üretimi çinli mi İtalyan mı çin’se direk uzak dururum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İzmir de yaşıyorum parça teminini kendim ve montajını da kendim yaparım.
Hatta blok honlama kapak taşlama kumlama bile yapabilirim.
Ama parça kalitesi dediğiniz gibi önemli,
İtalyan malı olduğu İçin Benelli demiştim. (Kuba satın aldı sanırım daha sonra)
Benelli adı italyan gibi ama Çinli. Bu yüzden dedim.
Çinliler uyanık İtalyana benzeyen isimler çıkarıyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benelli adı italyan gibi ama Çinli. Bu yüzden dedim.
Çinliler uyanık İtalyana benzeyen isimler çıkarıyorlar.
Abi küçük bir düzeltme yapayım; Benelli'nin geçmişi İtalyan, hatta İtalya'da çok köklü bir markaymış. Zamanında batmışlar, etmişler, Çinliler markayı satın almış.

Bonus olarak İtalya'da geçmişte Mondial diye de prestijli bir marka daha varmış ki şu an bizim ülkedeki Mondial ile alakaları yok.



 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
işte bu zamanında batan markaları çinliler uyanıklık yapıp satın almışlar çok işlerine yarıyor. Mondial da çin malı olmadığını bilsem İtalyan markası zannederdim.
 
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
Benelli adı italyan gibi ama Çinli. Bu yüzden dedim.
Çinliler uyanık İtalyana benzeyen isimler çıkarıyorlar
Çakalllara bak senn. Ben de İtalyan sandıydım iyi mi, bir konuşayım fiyatta neler yapabilecekler
İkisi de aynı fiyat ama Benelli 10 daha düşerse affetmem alırım gibi
R1 servisten çıkınca Benelliyi satarım zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abi küçük bir düzeltme yapayım; Benelli'nin geçmişi İtalyan, hatta İtalya'da çok köklü bir markaymış. Zamanında batmışlar, etmişler, Çinliler markayı satın almış.

Bonus olarak İtalya'da geçmişte Mondial diye de prestijli bir marka daha varmış ki şu an bizim ülkedeki Mondial ile alakaları yok.



Çok cahilim çook
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
3 Tane CBR125R sahibi olmuş birisi olarak 2. el piyasası Benelli TN25'e göre daha hızlıdır diye düşünüyorum . Parça konusunda da CBR125R'in daha iyi olduğundan eminim. Tommygun abimin de dediği gibi kronik statör problemi var Benelli'de. Aldığım motorlar genelde 60bin KMyi geçmemişti 110bin KMde nasıl sorunlar çıkartır bilmiyorum . Kafadan 4-6bin TL daha masraf edip eli ayağı gayet güzel bir CBR125R sahibi olabilirsiniz . Benelli'nin sesi ve torku daha yerindedir son hızları neredeyse aynıdır. Reysing diye CBR'ın içinden de geçilmiş olabilir egzoz sacını elinizden geliyorsa çıkartın egzoz işlemi vs. var mı diye bakın ben 125CCye egzoz takan birisinden motosiklet almam şahsen. CBR125R'te bakılması gereken yerleri az çok bildiğimi düşünüyorum bu yüzden ilanı atarsanız yardımcı olabilirim. Düşünürseniz kendi motosikletimi 2-3 hafta sonrasında CC yükseltmek için satıcam yardımcı olurum.
 
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
3 Tane CBR125R sahibi olmuş birisi olarak 2. el piyasası Benelli TN25'e göre daha hızlıdır diye düşünüyorum . Parça konusunda da CBR125R'in daha iyi olduğundan eminim. Tommygun abimin de dediği gibi kronik statör problemi var Benelli'de. Aldığım motorlar genelde 60bin KMyi geçmemişti 110bin KMde nasıl sorunlar çıkartır bilmiyorum . Kafadan 4-6bin TL daha masraf edip eli ayağı gayet güzel bir CBR125R sahibi olabilirsiniz . Benelli'nin sesi ve torku daha yerindedir son hızları neredeyse aynıdır. Reysing diye CBR'ın içinden de geçilmiş olabilir egzoz sacını elinizden geliyorsa çıkartın egzoz işlemi vs. var mı diye bakın ben 125CCye egzoz takan birisinden motosiklet almam şahsen. CBR125R'te bakılması gereken yerleri az çok bildiğimi düşünüyorum bu yüzden ilanı atarsanız yardımcı olabilirim. Düşünürseniz kendi motosikletimi 2-3 hafta sonrasında CC yükseltmek için satıcam yardımcı olurum.
Selamlar müthiş bilgi için teşekkür ederim. Motoru gittim inceledim. (Cbr125) yarın satışı alacağım,
Temiz kalmış bayağı sağı solu kurcalanmamış kazası işlemi yok. Egzoz vs fabrika çıkışı
Güzel bir fiyata anlaştık her şeyi sıfır zinciri lastiği.
Sanırım bi blok piston set alıp takarım evde. Parça fiyatlarına bir baktım allam çok ucuz kafayı yicem. Hayabusa ve R1de baya kitliyorlarmış parça fiyatlarını.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Selamlar müthiş bilgi için teşekkür ederim. Motoru gittim inceledim. (Cbr125) yarın satışı alacağım,
Temiz kalmış bayağı sağı solu kurcalanmamış kazası işlemi yok. Egzoz vs fabrika çıkışı
Güzel bir fiyata anlaştık her şeyi sıfır zinciri lastiği.
Sanırım bi blok piston set alıp takarım evde. Parça fiyatlarına bir baktım allam çok ucuz kafayı yicem. Hayabusa ve R1de baya kitliyorlarmış parça fiyatlarını.
Evet cidden CG toplamayla neredeyse aynı fiyatta biraz pahalı olabilir belki . Yeni şeyler denemek isterseniz 170lik kit vardı yurtdışında 4-5bin TL daha fazlaya . Bende nadide bir çiçek buldum 2. motosiklet olarak aynı motordan aldım :ROFLMAO: fiyatları , hızı ve kalitesi gayet iyi. Hayırlısı olsun
 
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
36
Evet cidden CG toplamayla neredeyse aynı fiyatta biraz pahalı olabilir belki . Yeni şeyler denemek isterseniz 170lik kit vardı yurtdışında 4-5bin TL daha fazlaya . Bende nadide bir çiçek buldum 2. motosiklet olarak aynı motordan aldım :ROFLMAO: fiyatları , hızı ve kalitesi gayet iyi. Hayırlısı olsun
Evet dediğiniz gibi bir göz gezdirmiştim fiyatı da standart olanla aynı, bahsettiğinizi gördüm, çapı ve stroku genişletilmiş.
Ondan kesin takarım 😹
Çok teşekkür ederim ☺️
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Evet dediğiniz gibi bir göz gezdirmiştim fiyatı da standart olanla aynı, bahsettiğinizi gördüm, çapı ve stroku genişletilmiş.
Ondan kesin takarım 😹
Çok teşekkür ederim ☺️
170lik CBR125 sürmüştüm cidden tam bir şaka motoru gibi orijinal haliyle bile RS200 ve SR250 gibi Çin malı motosikletlere hız konusunda taş çıkartıyor 170lik hali daha da garip bir şey :ROFLMAO: .170lik kitle sürüş videosu tarzı bir video da paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden kolay gelsin ve hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst