2025 Motosiklet fiyat zamları

Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
NS200 Dio'dan daha ucuz şu an, piyasa acayip karışık. Bir ara param yetmedi şunu aldım esprisi dönerdi artık o gerçek oldu.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
NS200 Dio'dan daha ucuz şu an, piyasa acayip karışık. Bir ara param yetmedi şunu aldım esprisi dönerdi artık o gerçek oldu.
yeni gelecek stoklar bu fiyattan olmayacağı açık 2024 model dio da 135bin tl zaten 2025 zamları gelsin bajaja o zaman karşılaştırmak mantıklı
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
450 mt olmuş 460k,nx500 bir anda bedavadan biraz pahalı oldu :D :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Honda şimdi çıkıp bunların motoruyla benimki aynı para mı olur deyip 580 yapsa kim ne diyebilir :D
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
İşte 580 dese haklı demek adamlar arada en az 100-150lilik fark olması lazım doğru tahmin yapmışım hahahah
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
yeni gelecek stoklar bu fiyattan olmayacağı açık 2024 model dio da 135bin tl zaten 2025 zamları gelsin bajaja o zaman karşılaştırmak mantıklı
Uzak doğu modellerine Bajaj girmiyor sanırsam, çünkü gelen zamlar sadece uzak doğudan gelen modelleri için geçerli ve Hindistan'da bu listede yoktu. Zam gelsede Pulsar'ın Dio'dan ucuz olma ihtimali var.
 
Katılım
25 Ocak 2025
Mesajlar
22
Motosikleti
Yamaha Xmax 250 2025
Zammın dayanağı nedir? Euro usd yükselmedi. Zaten satamıyorlar mal hala ne zammı? Geçen yana yakala arıyorlar speed triple için yok gümrükteymiş yok alacak adam vaz geçmiş boşa çıkmış motor 30 senedir motor alır satarım hep aynı yalan. Bari değiştirin biraz. Motor alıcağım zaman koyarım nakiti cebime giderim 100 liralık malı 80 e alır çıkarım. diledikleri kadar zam yapsınlar.
Zam aslında gümrük vergisi (Gözetim vergisi) adı altında geldi. 1000 dolar olan vergiyi 4000 dolara yükselttiler.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
İlla ki büyüğünden küçüğüne her motoru etkiler ben kuralkan olsam “diodan daha ucuza ns200mü satılır lan” diyip 50 fazlasını yazarım şahsen
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
vallahi ben diomdan memnunum aynı km aynı model bi ns200le takas etmezdim :)
Ee tabi çarşıya pazara gitmeye bende activadan memnunum ama yanında 2.motor olmasaydı mecbur satıp ns200 alırdım yol yapmak icin veya gezmek icin ihtiyaç mevzusu biraz
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Mehmet şimşek bence bizim foruma denk gelmiş; demek ki japon motorlardan fazla vergi alsam da satılır diyerek zam yapmış :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst