Kask kamerasini kaskin neresine takiyorsunuz?

Aksiyon kamerasini kaskin neresine takiyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    32
  • Anket kapatılmış .
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
tercih meselesi, ben kamerayi kasin tepesinde kullaniyorum.

gökberk kullanicisinin kamerasi ve cekim acisi:

qM5GoW.jpg


o3bp6X.png





kendi kameram ve cekim acisi:

57Zy9R.jpg


9onmJQ.jpg


57ZXEl.jpg


nMXp6g.jpg


 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hazır konusu açılmışken bende şunu sorayım.
cbr 250r üzerinde hangi açılardan güzel görüntüler alabilirim?
elimde 4 düz 4 de kavisli yapışkanlı klipslerden var.
 
Katılım
19 Ocak 2025
Mesajlar
141
Motosikleti
Regal Raptor Daytona 250v
Eveeet eski bi konu ama hortlatmakta fayda var, osmo action 5 i aldim suan icin kaska henuz monte etmeden evvel bi fikir danismak istedim, muhtemelen mevcut aparatlar ile tepeye takiliyo bu ama bence cene tarafina takilanlar daha bi uygun daha bi uyumlu daha guzel gibi ya, fikirleriniz nedir peki bu konuda ?
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,878
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
konu eski o yüzden kameralar uzun bu nedenle sağa veya sola takmış insanlar yeni kameralar yatay uzun o yüzden çeneye takmak en mantıklısı ben kask apartının projesini buradan buldum 20 tlye 3d print merkezinden bastırdım 3m çift taraflı bantla da yapıştırdım kullanıyorum internette aynılarını 900 tlye satıyorlar :D
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Eveeet eski bi konu ama hortlatmakta fayda var, osmo action 5 i aldim suan icin kaska henuz monte etmeden evvel bi fikir danismak istedim, muhtemelen mevcut aparatlar ile tepeye takiliyo bu ama bence cene tarafina takilanlar daha bi uygun daha bi uyumlu daha guzel gibi ya, fikirleriniz nedir peki bu konuda ?
kaskın modeli nedir?
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Ben çene kısmına takıyorum. Açısı bence çok güzel oluyor. 3 farklı görüntü oranında bu şekilde gözüküyor.





 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,878
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
benzer spor bi kaskım var böyle görünüyor çeneden gopro 13 hyperview ayarı wide olarak seçili tek sıkıntı kaskın lensi kameranın solun kaldığı için tam ortadan değil biraz soldan çekiyor bu da farkediliyor biraz can sıkıcı
nqd07as.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
152
Çenede daha iyi çünkü motorun kokpitinin yüzde 30 kadrajda olması hız ve mekan için baz noktası yaratır
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Sağına. Kameranın yapısından ötürü (sony fdrx1000) ya sağ ya sola takacaktım sağa takmayı tercih ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst