Nostajik Motor Sevgisi

Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
Kıymetli forum üyeleri herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Bir süredir forumda yer alamadım ama tekrar geri döndüm. Sevgili forum üyeleri hayatınızda en sevdiğiniz nostajik 3 motor hangisiydi( kulandığınız yada hayalini kurduğunuz motorlar)? Herkese sevgiler, saygılar.😊😊😊
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,893
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
bmw r90s
cbr 250 rr mc22
suzuki katana 750
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,646
Motosikleti
Ns200 15"
Motosiklette eskiyi pek sevmem çünkü araba gibi değil bu olaylar, ama eski olsun dersek Ducati 916 olsun yeter.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ördek jawa
farın üstündeki hız kadranı
vişne rengi ise tadından yenmez.
bir de çalışır bam bam babam bam bam bam
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Honda Shadow 50 cc 2 zamanlı olan motosiklettir. benzeri sonralarda asya - mondial nostalji felan gibi üretilse tırnagı olamaz
 
Katılım
28 Eyl 2024
Mesajlar
210
Motosikleti
Ducati Multistrada 1200 Enduro - Kawasaki Z900 RS
Kıymetli forum üyeleri herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Bir süredir forumda yer alamadım ama tekrar geri döndüm. Sevgili forum üyeleri hayatınızda en sevdiğiniz nostajik 3 motor hangisiydi( kulandığınız yada hayalini kurduğunuz motorlar)? Herkese sevgiler, saygılar.😊😊😊

Merhaba
Benim hayallerimden birisi Z900 RS idi. Oldum olası Retro/Vintage/Old School ( ne dersek diyelim ) ruhunu sevmişimdir. Bu sadece motosiklette değil, köy evinden köy kahvesine; motor kaskindan montuna, asfalt yerine arnavut taşlı sokaklarda yürümeye kadar böyledir bende. Eskiyi yeniye daima tercih ederim.
O yüzden RS imle çok ama çok keyifliyim ve satmayı hiç düşünmüyorum.
Eğer imkan olursa yanına da bir tane Ducati 748 R almak ( bulunursa tabi ) isterdim.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Kıymetli forum üyeleri herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Bir süredir forumda yer alamadım ama tekrar geri döndüm. Sevgili forum üyeleri hayatınızda en sevdiğiniz nostajik 3 motor hangisiydi( kulandığınız yada hayalini kurduğunuz motorlar)? Herkese sevgiler, saygılar.😊😊😊
Honda CBR 900RR Fireblade '94 ve Kawasaki ZX-7 '94
 
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
Merhaba
Benim hayallerimden birisi Z900 RS idi. Oldum olası Retro/Vintage/Old School ( ne dersek diyelim ) ruhunu sevmişimdir. Bu sadece motosiklette değil, köy evinden köy kahvesine; motor kaskindan montuna, asfalt yerine arnavut taşlı sokaklarda yürümeye kadar böyledir bende. Eskiyi yeniye daima tercih ederim.
O yüzden RS imle çok ama çok keyifliyim ve satmayı hiç düşünmüyorum.
Eğer imkan olursa yanına da bir tane Ducati 748 R almak ( bulunursa tabi ) isterdim.
Aynı hastalık bende de var hocam nostajik motosikletleri çok seviyorum yeni tip motosikletler hiç hoşuma gitmiyor:)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kullandığım: Kinetic Honda Dx
Hayalim: Kawasaki Zzr 1100 , 1994 Honda Cbr 90 rr Fireblade



abi yine döktürmüşsün.
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Sevdiğim tek nostaljik motor MZ etz 251/301 param olsa da dominin yanına şöyle güzel restore edilmiş bi tane alsam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bi kere ağva ya denize gittiğimde 2 tane mz bi tane jawa lı grup gelmişti çok imrenmiştim.
 
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
Sevdiğim tek nostaljik motor MZ etz 251/301 param olsa da dominin yanına şöyle güzel restore edilmiş bi tane alsam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bi kere ağva ya denize gittiğimde 2 tane mz bi tane jawa lı grup gelmişti çok imrenmiştim.
Bende vardı hocam maddi olarak iliğimi kemiğimi sömürmüştü ama çok güzeldi ne yazık ki ben yorgun ve bakımsız bir mz almıştım ama çok güzel motordur sağlam bir ustayla her türlü rahat ettirir.
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Bende vardı hocam maddi olarak iliğimi kemiğimi sömürmüştü ama çok güzeldi ne yazık ki ben yorgun ve bakımsız bir mz almıştım ama çok güzel motordur sağlam bir ustayla her türlü rahat ettirir.
Hocam işte güneşli güzel haftasonlarında falan zevkine binmek için kullanılacak. Günümüzde artık her yere koşturulacak bi motor değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst