Sıfır motoru başka renk folyo ile kaplama

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
burdan devam etsem cevap gelir mi :D
mesela benim ruhsatta siyah-gri yazıyo ama ben nardo gri yapsam işletmem gerekecek değil mi?
orda sadece tanktaki ayrım mı önemli mesela selenin altındaki yerin siyah olması kurtarmaz mı?

hntr-350---rebel-black_5.jpg
Motorunuzun ne güzel renk kombinasyonu var , keşke kısa boy, esmer, zayıf, dövmeli, tas kafa Mt apaçileri gibi nardo griye boyatmasanız.
 
Katılım
9 Ağu 2023
Mesajlar
609
cast folyo yerine plastidip kaplamada düşünülebilir, uygulaması ve sökmesi çok daha kolaydır.
 
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100
Motorunuzun ne güzel renk kombinasyonu var , keşke kısa boy, esmer, zayıf, dövmeli, tas kafa Mt apaçileri gibi nardo griye boyatmasanız.
abi şöyle bi şey var aklımda ya

kahverengi sele-nardo gri, deri parçalar hoş olmaz mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cast folyo yerine plastidip kaplamada düşünülebilir, uygulaması ve sökmesi çok daha kolaydır.
ooo bu da olur ya, çabuk deforme oluyor mu acaba? çizik falan...
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
abi şöyle bi şey var aklımda ya

kahverengi sele-nardo gri, deri parçalar hoş olmaz mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ooo bu da olur ya, çabuk deforme oluyor mu acaba? çizik falan...
Fotoğraftaki klasik görünüm gibi görünüm istiyorsanız nardo gri asla olmaz, size uyacak en güzel renk eski nesil Porsche grisi veya W220 kasa kodlu Mercedes'in grisi :).






Nardo gri istediğiniz tasarıma el verişli olmaz.
 
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100
Fotoğraftaki klasik görünüm gibi görünüm istiyorsanız nardo gri asla olmaz, size uyacak en güzel renk eski nesil Porsche grisi veya W220 kasa kodlu Mercedes'in grisi :).






Nardo gri istediğiniz tasarıma el verişli olmaz.

şu porsche grisi iyiymiş aslında, olur bu:D
ustaya direkt porsche grisi mi diyorum?
plastidiple elde edebilir miyim bu tonu?
 
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100

bunu deneyeceğim
 
Katılım
9 Ağu 2023
Mesajlar
609

bunu deneyeceğim

bunların verniğide çıktı, son katın üstüne kullanarak parlak metaliğe çevirebilirsin boyanı, verniğide tüpe basıp gönderiyorlar.

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100
bunların verniğide çıktı, son katın üstüne kullanarak parlak metaliğe çevirebilirsin boyanı, verniğide tüpe basıp gönderiyorlar.

Sordum da tüpe basmıyoruz diyor
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Boya artık şu motosikleti.

Git en yakın kaporta boyacıya ay tozu gri istiyorum mat olsun de ( vernik parlak olsun ) on gram ya tutar, ya tutmaz.

Bu memlekette kim anlıyor ay tozu gri mi , nardo gri mi, porche rengi mi?
 
Katılım
4 Kas 2024
Mesajlar
100
Boya artık şu motosikleti.

Git en yakın kaporta boyacıya ay tozu gri istiyorum mat olsun de ( vernik parlak olsun ) on gram ya tutar, ya tutmaz.

Bu memlekette kim anlıyor ay tozu gri mi , nardo gri mi, porche rengi mi?
macbook grisi istiyorum :D
ama normal boya olmaz abi yarın öbür gün sök derlerse neylerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst