- Konu Yazar
- #1
Geçen aralıkta 250nk aldım. Şu an 300kmde. Yağmur yağınca fan açma sorununu bilerek aldım fakat servislerde bunun yazılım güncellemesiyle çözüldüğünü söylüyorlardı.
Yaşadığım şehirde 3 tane servis aradım aldığım yerde yazılım atmak için cihaz yokmuş beyni söküp fabrikaya göndermemiz lazım dediler, diğer iki servis ise garantiden yaptırmak istersem beyni söküp göndereceklerini 1 ay süreceğini kendi paraları ile yazılım atılan cihazı aldıklarını ve bunun için 750 tl ile 1000 tl arası para istediler. Hatta 1000 tl isteyen yer 4 gün önce aradığımda sabah gel 3 saat sürüyor cihaz bende yok ama arkadaşıma beyni söküp götürüyorum hallederiz demişti. 4 günde ne değişmiş olabilirde para istemeye başladı anlamadım.
Aramadığım 2 yer daha var onlarında yorumları çok kötü fakat arayıp bi şansımı deneyeceğim. Benim anlamadığım İstanbul'da oktay motor gibi yerler cf servisleri onlara cf moto kendisi mi verdi bu cihazıda onlar ücretsiz hallediyorlar. Bana çok saçma geldi paylaşmak istedim.
Yaşadığım şehirde 3 tane servis aradım aldığım yerde yazılım atmak için cihaz yokmuş beyni söküp fabrikaya göndermemiz lazım dediler, diğer iki servis ise garantiden yaptırmak istersem beyni söküp göndereceklerini 1 ay süreceğini kendi paraları ile yazılım atılan cihazı aldıklarını ve bunun için 750 tl ile 1000 tl arası para istediler. Hatta 1000 tl isteyen yer 4 gün önce aradığımda sabah gel 3 saat sürüyor cihaz bende yok ama arkadaşıma beyni söküp götürüyorum hallederiz demişti. 4 günde ne değişmiş olabilirde para istemeye başladı anlamadım.
Aramadığım 2 yer daha var onlarında yorumları çok kötü fakat arayıp bi şansımı deneyeceğim. Benim anlamadığım İstanbul'da oktay motor gibi yerler cf servisleri onlara cf moto kendisi mi verdi bu cihazıda onlar ücretsiz hallediyorlar. Bana çok saçma geldi paylaşmak istedim.