- Konu Yazar
- #1
Yılbaşı öncesi Motor aldım. 28 aralıkta peşinat verip anlaştık . 3 Ocakta Motorum geldi , Kapıda ödeme olarak Kredi kartına taksit olayını yaptık. Buraya kadar Normal.
4 Ocakta Proforma Fatura Whatsup tan geldi ve onunla sigortasını yaptırdım.
6 sında Fatura ve diger evrakları kargo ile göndereceklerdi. Onlarla plaka ruhsat çıkaracaktım.
6 sında aradım.. '' Abi sistemde sıkıntı var gönderemedik '' dediler..
bugün aradım... açan olmadı. Whatsup tan yazdım..
Abi sistemde sıkıntı var.. göndereceğiz..dediler..
Az önce internette dolaşırken 2025 de Motorlara ekstra vergi muhabbetleri görünce buraya yazıp bilen biri vardır diye umdum..
Keleğemi geliyorum anlamadım !
4 Ocakta Proforma Fatura Whatsup tan geldi ve onunla sigortasını yaptırdım.
6 sında Fatura ve diger evrakları kargo ile göndereceklerdi. Onlarla plaka ruhsat çıkaracaktım.
6 sında aradım.. '' Abi sistemde sıkıntı var gönderemedik '' dediler..
bugün aradım... açan olmadı. Whatsup tan yazdım..
Abi sistemde sıkıntı var.. göndereceğiz..dediler..
Az önce internette dolaşırken 2025 de Motorlara ekstra vergi muhabbetleri görünce buraya yazıp bilen biri vardır diye umdum..
Keleğemi geliyorum anlamadım !