- Katılım
- 1 Ara 2023
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Birkaç gün önce mesai saatleri içerisinde kazaya karıştım ve ℅100 haklıyım(henüz resmi değil).
Dün ise gerekli evraklarla motosikleti servise teslim ettim. Motosikletin ortalama 10-14 gün serviste kalabileceği söylendi.
Sizlere sormak istediğim birkaç soru var.
1- Öncelikle kazayı net şekilde çeken bir güvenlik kamerası kaydı elimde mevcut ama tutanağı doldururken kroki çiziminde araçların birbirine temas etmediği garip bir çizim yaptım. Bu durum haklılığımı etkiler mi?
2- Dediğim gibi motosikleti evraklarla servise teslim ettim. Ayrıca aynı evraklarla karşı tarafın sigorta şirketiyle iletişime geçmem gerekiyor mu?
3- Motosiklet şu an serviste olduğu için çalışamıyorum hâliyle. Ticari kazanç kaybı konusunda bana çarpan sürücüden veya sigorta şirketinden parayı istemek için motosikletin servisten çıkmasını mı beklemeliyim yoksa yine karşı tarafın ödemesiyle motosiklet kiralayıp işime devam mı etmeliyim?
4- Değer kaybı için ne yapmalıyım?
İyi forumlar dilerim.
Dün ise gerekli evraklarla motosikleti servise teslim ettim. Motosikletin ortalama 10-14 gün serviste kalabileceği söylendi.
Sizlere sormak istediğim birkaç soru var.
1- Öncelikle kazayı net şekilde çeken bir güvenlik kamerası kaydı elimde mevcut ama tutanağı doldururken kroki çiziminde araçların birbirine temas etmediği garip bir çizim yaptım. Bu durum haklılığımı etkiler mi?
2- Dediğim gibi motosikleti evraklarla servise teslim ettim. Ayrıca aynı evraklarla karşı tarafın sigorta şirketiyle iletişime geçmem gerekiyor mu?
3- Motosiklet şu an serviste olduğu için çalışamıyorum hâliyle. Ticari kazanç kaybı konusunda bana çarpan sürücüden veya sigorta şirketinden parayı istemek için motosikletin servisten çıkmasını mı beklemeliyim yoksa yine karşı tarafın ödemesiyle motosiklet kiralayıp işime devam mı etmeliyim?
4- Değer kaybı için ne yapmalıyım?
İyi forumlar dilerim.