Bmw BMW R1200GS / Adventure Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Hiçbir üretici rahat değil , emisyon kısıtlamaları arttıkça min bütçe ile ne yapacaklarının derdindeler , her yeni modelde eski versiyondan güçlü oluyor genellikle yoksa müşteri kaybedebilirler kimse gidip daha düşük güçte bir GS e tonla para vermez sanırım :D 3-5 yıl içinde motosikletlerde hybrit ve elektrik desteklerini daha çok görebiliriz..çantalar opsiyon olduğu için tüketim test sürecinde dahil olmuyordur , yine devasa ön camlar satılıyor ama motorların üzerinde cücük kadar cam takılı ki bu camı ucuz olsun diye değil emisyon şartlarını karşılamak için ufak tutuyorlardır büyük ihtimalle..

O zaman abi çoğu yapılan emisyon testleri köprüyü geçene kadar, eklenen her eklenti emisyonu kötü etkiliyorsa her şey köprüyü geçene kadar :). Motosikletlere hybrit gelirsede iyice zevksizleşir benim gözümde :(.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
O zaman abi çoğu yapılan emisyon testleri köprüyü geçene kadar, eklenen her eklenti emisyonu kötü etkiliyorsa her şey köprüyü geçene kadar :). Motosikletlere hybrit gelirsede iyice zevksizleşir benim gözümde :(.

Motosiklette uzun süre mild hybrid dedikleri sistemi görebiliriz , Toyota da ki gibi çekişe giren yani 100-150 km sadece elektrik kullanan hybrit için çok daha uzun süre gerekebilir yada pil teknolojisi geliştikçe 300- 500 km menzil sunan hafif pilleri görebiliriz..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Z kuşağı vites değiştirmeyi beceremediği için yapmış bmw , Honda bu işten çok kaymak yedi azcıkta biz nasiplenelim dediler :pr:

Debriyaj manetsiz olmaz, Honda'nın sistem Ok, diğerleri kalemim değil
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Debriyaj manetsiz olmaz, Honda'nın sistem Ok, diğerleri kalemim değil

Bmw projenin başında debriyaj maneti ile argeye başlamış sonra sistemin çalışmasından çok memnun olmuşlar kaldırmışlar , bende merak ettim ilk fırsatta test sürüşü talep edeceğim , manuel 1300 ü kullandım far ve egzoz sesi hariç motor harika , birkaç kez daha kullanırsam benimkiyle vedalaşmaktan da korkuyorum :D ama otomatik tercih etmem , otomatik almam için Goldwing gibi 7 vites olması lazım..
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Aha aynı ben :D
250 kg daba gibi motor ful çanta şu toprak yola niye girerler yol mu yok birader , keyif için giriyorsan eyvallah da o keyfin motoru bunlar değil , al bi hafif kros atla zıpla yanla tadını çıkar ;)

Ya abi bu dağ taş cidden sıkıntı bilmeyerek bir keresinde dağlardan taşlardan terörist gibi Spontini ile Erdek'e gittim o kadar sıkıntıydıki anlatamam, ben yol asfalt diye yardıra yardıra gidiyordum ardındanda yol yanlış hatırlamıyorsam 40 kilometre civarı videodaki gibiydi soğuk soğuk terletti. İşin kötü yanı yanımda tamir kiti yok 1 yakıt azdı 2 telefon çekmiyordu 3 hiç tekin yerler değildi 4 :), öyleki terkedilmiş karavan bile vardı ama bir manzaralar vardı anlatamam :).

Rota 3 aşağı 5 yukarı böyleydi:



Sıkıntılı olan yol bu kısımlar:



O günde iş için çıkmıştım içime bir daraltı geldi, "ulan zaten bu az yakıyor akalım gidelim bir yerlere" dedim ve aklımda olan hep bu rota vardı bastım gittim buralara. İçimdede hep diyorum önemli olan yolda olmak değil mi ne olursa olsun çık git.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Ya abi bu dağ taş cidden sıkıntı bilmeyerek bir keresinde dağlardan taşlardan terörist gibi Spontini ile Erdek'e gittim o kadar sıkıntıydıki anlatamam, ben yol asfalt diye yardıra yardıra gidiyordum ardındanda yol yanlış hatırlamıyorsam 40 kilometre civarı videodaki gibiydi soğuk soğuk terletti. İşin kötü yanı yanımda tamir kiti yok 1 yakıt azdı 2 telefon çekmiyordu 3 hiç tekin yerler değildi 4 :), öyleki terkedilmiş karavan bile vardı ama bir manzaralar vardı anlatamam :).

Rota 3 aşağı 5 yukarı böyleydi:

[url]https://i.hizliresim.com/7xwk1wj.png[/url]

Sıkıntılı olan yol bu kısımlar:

[url]https://i.hizliresim.com/kbdiwuc.png[/url]

O günde iş için çıkmıştım içime bir daraltı geldi, "ulan zaten bu az yakıyor akalım gidelim bir yerlere" dedim ve aklımda olan hep bu rota vardı bastım gittim buralara. İçimdede hep diyorum önemli olan yolda olmak değil mi ne olursa olsun çık git.

Misi deresinin kenarına masayı sandalyeyi ataydın ya stres atalım derken daha çok stres yaşamışsın :D olsun yolda olmak güzeldir , fi tarihinde gece 03 Karacabey'de arka lastik yarıldı motoru iki kilometre ittirdim yanımdaki zır zır konuşuyor delirmekle katil olmak arasında gidip geliyorum , sabah ikimizinde İstanbul'da olması lazım , kapalı bir lastikçi buldum numarayı aradım adam 45 dk sonra geldi yama tutmaz dedi lastiğe şamrel geçirdi Bursa'da sabah yine patladı 3 saat sonra çıkma bir lastik buldum taktım saat 11 de İstanbul'a vardık , anlatacak anımız oldu işte yolda olmanın güzellikleri ;)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Misi deresinin kenarına masayı sandalyeyi ataydın ya stres atalım derken daha çok stres yaşamışsın :D olsun yolda olmak güzeldir , fi tarihinde gece 03 Karacabey'de arka lastik yarıldı motoru iki kilometre ittirdim yanımdaki zır zır konuşuyor delirmekle katil olmak arasında gidip geliyorum , sabah ikimizinde İstanbul'da olması lazım , kapalı bir lastikçi buldum numarayı aradım adam 45 dk sonra geldi yama tutmaz dedi lastiğe şamrel geçirdi Bursa'da sabah yine patladı 3 saat sonra çıkma bir lastik buldum taktım saat 11 de İstanbul'a vardık , anlatacak anımız oldu işte yolda olmanın güzellikleri ;)

Ya o zaman çekilen sıkıntı çok can sıkıyor fakat sonrasında tatlı bir anı olarak kalıyor. Ben halen o dağlık taşlık yerlerde 13 jant lastiklerin patlamadığına şükür ediyorum o zaman 2 kilometre değil 40 kilometre ittirmem gerekirdi :queen:.
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
Aha aynı ben :D
250 kg daba gibi motor ful çanta şu toprak yola niye girerler yol mu yok birader , keyif için giriyorsan eyvallah da o keyfin motoru bunlar değil , al bi hafif kros atla zıpla yanla tadını çıkar ;)

Gòrmüştüm bunu, bende @motoseverrr gibi çok gülmüştüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Misi deresinin kenarına masayı sandalyeyi ataydın ya stres atalım derken daha çok stres yaşamışsın :D olsun yolda olmak güzeldir , fi tarihinde gece 03 Karacabey'de arka lastik yarıldı motoru iki kilometre ittirdim yanımdaki zır zır konuşuyor delirmekle katil olmak arasında gidip geliyorum , sabah ikimizinde İstanbul'da olması lazım , kapalı bir lastikçi buldum numarayı aradım adam 45 dk sonra geldi yama tutmaz dedi lastiğe şamrel geçirdi Bursa'da sabah yine patladı 3 saat sonra çıkma bir lastik buldum taktım saat 11 de İstanbul'a vardık , anlatacak anımız oldu işte yolda olmanın güzellikleri ;)

Sene 91 arkadaşım mz251etz'sini aldım geziyorum, istanbuldaki arkadaşlar bilir açık havanın orada motor stop etti.. inat etti çalışmıyor, bin türlü şey denedim yok nafile, biryandan yağmur başladı.. motoru ite ite maçkaya geldim ordan saldım yokuş aşşagı ihlamura, yokuş bitti itmeye devam genciz enerji de varmış demekki o halde ihlamura kadar geldim, ıhlamurdan dikilitaşa çıkarken demirkaya sitesi vardı planım oraya bırakıp eve yürümek ertesi gün motoru oradan almak ama ıhlamur kasrının ordan dikilaş yokuşuna çıkarken bahsettiğim siteye 40 50m lik yokus kısmını aşmam lazım.. düzlükten kaptırıyorum tam dağa sokağa dönücem pil bitiyor.. haydi dön aşşağı ger sonra birdaha yukarı kaptır kaç defa yokuş yukarı kaptıtdım hatırlamıyorum.. son birdaha denedim tam sokağa dönüşün ucunda pilim bitti sıktım freni durdum dinleniyorum ordan dönerim diyorum.. o ara yokuştan aşşağı bir ekip arsbası iniyor reno malum :) durdu.. aramizda 2 metre var yok.. camdan seslendi, motor senin mi? Evet dedim.. peşine ekledim şuna bi yardım eder misiniz şu kòşeyi döneyim dedim.. tamam dönüp gelelim dediler bastılar ihlamura dogru.. lan zaten arsmızda 2m ne dönmesi.. bastilar gittiler gidiş o gidiş :)) kıçımdan soluyorum zaten olmuşum sucuk gibi :)) sonra iman gücüyle o köşeyi döndüm demirkaya sitesinin önüne geldim gecenin bi yarısı bastık rasgrle bi zile açtı vatandaş kapının otomatiğini biryandan sesleniyor kimoo kimoo bende ses yok :)) soktum motoru binanın içine çektim kapıyı cıktım ordan eve yürüdüm.. pestil vaziyet girdim eve girdim odama yatağa o sucak halimle olduğum gibi yıkılan minare gibi devrildim :)) a bu da benim bir anım ahhh ah be gençlik..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Gòrmüştüm bunu, bende @motoseverrr gibi çok gülmüştüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------



Sene 91 arkadaşım mz251etz'sini aldım geziyorum, istanbuldaki arkadaşlar bilir açık havanın orada motor stop etti.. inat etti çalışmıyor, bin türlü şey denedim yok nafile, biryandan yağmur başladı.. motoru ite ite maçkaya geldim ordan saldım yokuş aşşagı ihlamura, yokuş bitti itmeye devam genciz enerji de varmış demekki o halde ihlamura kadar geldim, ıhlamurdan dikilitaşa çıkarken demirkaya sitesi vardı planım oraya bırakıp eve yürümek ertesi gün motoru oradan almak ama ıhlamur kasrının ordan dikilaş yokuşuna çıkarken bahsettiğim siteye 40 50m lik yokus kısmını aşmam lazım.. düzlükten kaptırıyorum tam dağa sokağa dönücem pil bitiyor.. haydi dön aşşağı ger sonra birdaha yukarı kaptır kaç defa yokuş yukarı kaptıtdım hatırlamıyorum.. son birdaha denedim tam sokağa dönüşün ucunda pilim bitti sıktım freni durdum dinleniyorum ordan dönerim diyorum.. o ara yokuştan aşşağı bir ekip arsbası iniyor reno malum :) durdu.. aramizda 2 metre var yok.. camdan seslendi, motor senin mi? Evet dedim.. peşine ekledim şuna bi yardım eder misiniz şu kòşeyi döneyim dedim.. tamam dönüp gelelim dediler bastılar ihlamura dogru.. lan zaten arsmızda 2m ne dönmesi.. bastilar gittiler gidiş o gidiş :)) kıçımdan soluyorum zaten olmuşum sucuk gibi :)) sonra iman gücüyle o köşeyi döndüm demirkaya sitesinin önüne geldim gecenin bi yarısı bastık rasgrle bi zile açtı vatandaş kapının otomatiğini biryandan sesleniyor kimoo kimoo bende ses yok :)) soktum motoru binanın içine çektim kapıyı cıktım ordan eve yürüdüm.. pestil vaziyet girdim eve girdim odama yatağa o sucak halimle olduğum gibi yıkılan minare gibi devrildim :)) a bu da benim bir anım ahhh ah be gençlik..

Ben Beşiktaş'ta doğdum büyüdüm yakın semtteymişiz , Tuzbaba camii'den Ihlamurdere caddesine çıkan sokakdaydık , Beşiktaş'ta o yıllar çok meşhur 100.yıl bilardo salonuna geldiysen belkide karşılaşmışızdır ;) bahsettiğin yokuş Emirhan cd si olmalı baya diktir Java yı 50 mt iteklediysen maşallahın varmış , ahh anılar anılar ilkokulu Beşiktaş Çarşı Sinanpaşa ilköğretimde bitirdim , 9-10 yaşlarımda okulu kırıp iskelenin yanından hoop denize atlardık , lise yıllarımızda Kazan da bira içmek ne keyifti be :D
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
491
Motosikleti
STRS 765
Ben Beşiktaş'ta doğdum büyüdüm yakın semtteymişiz , Tuzbaba camii'den Ihlamurdere caddesine çıkan sokakdaydık , Beşiktaş'ta o yıllar çok meşhur 100.yıl bilardo salonuna geldiysen belkide karşılaşmışızdır ;) bahsettiğin yokuş Emirhan cd si olmalı baya diktir Java yı 50 mt iteklediysen maşallahın varmış , ahh anılar anılar ilkokulu Beşiktaş Çarşı Sinanpaşa ilköğretimde bitirdim , 9-10 yaşlarımda okulu kırıp iskelenin yanından hoop denize atlardık , lise yıllarımızda Kazan da bira içmek ne keyifti be :D

Bilirim sizin sokağı, Doğma büyüme Beşiktaş'lıyım bende annem babam dahil. Muhtemelen bilardo da, kazanda, iskelede karşılaşmışızdır hatta belki çırağan havuzunda :) kaçak girerdik :) evet Emirhan caddesi bahsettiğim yokuş beyaz java 3.5uğum vardı da daha ilerki yıllarda sahibi olmuştum, itekledigim mz idi :) özledim Beşiktaşı kazanda içmeyi İnönü de maça sahablamayı.. güzel yıllardı
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bilirim sizin sokağı, Doğma büyüme Beşiktaş'lıyım bende annem babam dahil. Muhtemelen bilardo da, kazanda, iskelede karşılaşmışızdır hatta belki çırağan havuzunda :) kaçak girerdik :) evet Emirhan caddesi bahsettiğim yokuş beyaz java 3.5uğum vardı da daha ilerki yıllarda sahibi olmuştum, itekledigim mz idi :) özledim Beşiktaşı kazanda içmeyi İnönü de maça sahablamayı.. güzel yıllardı

Yakın zamanda Kazan kapandı diye duydum. 2000'lerin başından 2010'a kadar sürekli sahilde Bahçeşehir Üni'nin yanındaki Beerport'ta içerdik. Orası da kapanıp dandik bir kahveci olmuş. Yıldız'dan aşağı inerken sağ tarafta yer alan sokaklardan birinde bir bilardo salonu vardı, ben de 90'larda arkadaşla oraya giderdim. Esas Çırağan birahanesi diye eski tip bir meyhane vardı, orayı çok özledim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Yakın zamanda Kazan kapandı diye duydum. 2000'lerin başından 2010'a kadar sürekli sahilde Bahçeşehir Üni'nin yanındaki Beerport'ta içerdik. Orası da kapanıp dandik bir kahveci olmuş. Yıldız'dan aşağı inerken sağ tarafta yer alan sokaklardan birinde bir bilardo salonu vardı, ben de 90'larda arkadaşla oraya giderdim. Esas Çırağan birahanesi diye eski tip bir meyhane vardı, orayı çok özledim.

Salonun adını hatırlamıyorum ama dediğin yerde bizim gençliğimizde Semih Saygıner bilardo oynardı tabi o zamanlar daha tanınmıyor ama seyrederken yoh a... k.... o nasıl vuruş deyip hayran hayran izlerdik adamı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst