Gòrmüştüm bunu, bende @motoseverrr gibi çok gülmüştüm

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Sene 91 arkadaşım mz251etz'sini aldım geziyorum, istanbuldaki arkadaşlar bilir açık havanın orada motor stop etti.. inat etti çalışmıyor, bin türlü şey denedim yok nafile, biryandan yağmur başladı.. motoru ite ite maçkaya geldim ordan saldım yokuş aşşagı ihlamura, yokuş bitti itmeye devam genciz enerji de varmış demekki o halde ihlamura kadar geldim, ıhlamurdan dikilitaşa çıkarken demirkaya sitesi vardı planım oraya bırakıp eve yürümek ertesi gün motoru oradan almak ama ıhlamur kasrının ordan dikilaş yokuşuna çıkarken bahsettiğim siteye 40 50m lik yokus kısmını aşmam lazım.. düzlükten kaptırıyorum tam dağa sokağa dönücem pil bitiyor.. haydi dön aşşağı ger sonra birdaha yukarı kaptır kaç defa yokuş yukarı kaptıtdım hatırlamıyorum.. son birdaha denedim tam sokağa dönüşün ucunda pilim bitti sıktım freni durdum dinleniyorum ordan dönerim diyorum.. o ara yokuştan aşşağı bir ekip arsbası iniyor reno malum

durdu.. aramizda 2 metre var yok.. camdan seslendi, motor senin mi? Evet dedim.. peşine ekledim şuna bi yardım eder misiniz şu kòşeyi döneyim dedim.. tamam dönüp gelelim dediler bastılar ihlamura dogru.. lan zaten arsmızda 2m ne dönmesi.. bastilar gittiler gidiş o gidiş

) kıçımdan soluyorum zaten olmuşum sucuk gibi

) sonra iman gücüyle o köşeyi döndüm demirkaya sitesinin önüne geldim gecenin bi yarısı bastık rasgrle bi zile açtı vatandaş kapının otomatiğini biryandan sesleniyor kimoo kimoo bende ses yok

) soktum motoru binanın içine çektim kapıyı cıktım ordan eve yürüdüm.. pestil vaziyet girdim eve girdim odama yatağa o sucak halimle olduğum gibi yıkılan minare gibi devrildim

) a bu da benim bir anım ahhh ah be gençlik..