CF Moto 450MT 15 bin km Afganistan Yolculuğu Hk

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Daha önce Erkin Yeşil'in (Deneme Tahtası) Cf Moto sponsorluğunda Cf Moto 650 Mt ile Himalayalar'a yine 250 Nk ve 400 Nk ile Nordkapp'a gitmişliği var. 450 Mt'nin sıkıntısız, sorunsuz gidip döneceğini düşünüyorum.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bizde 125 cc motosiklet ile artçılı olarak Nordkapp'a gittik kimse selam bile vermedi.

Nedir bu sponsor işlerinin kerameti bir türlü çözemedim? :mrgreen:

Not: Ali Osman Solak bey 5 depo benzin verdi onunda hakkını yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bizde 125 cc motosiklet ile artçılı olarak Nordkapp'a gittik kimse selam bile vermedi.

Nedir bu sponsor işlerinin kerameti bir türlü çözemedim? :mrgreen:

Not: Ali Osman Solak bey 5 depo benzin verdi onunda hakkını yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ktKCqKEkKLI

İsmet Abi olay bu gezileri bir hobi olarak değil de iş olarak görmekten geçiyor. İçimizden bir çok üye deli gibi yol yapıyor ama bunu ticarete dökmüyor ya da dökmeyi düşünmüyor. Senin mesela bu Nordkapp gezin motorunun distribütörü için de müthiş bir fırsattı aslında ama adamlarla temasa geçtin mi, geçmiş olsan bile ne cevap aldın bilemiyorum. Baştan bir çok şeyi kurgulayıp profesyonel anlamda ilerlemek gerekiyor. Gerekiyorsa geçmiş gezi referanslarını gösterip pazarda yer kapmaya çalışan daha ufak markalarla sponsorluk görüşmeleri yapmak bence iyi bir fikirdi.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
İsmet Abi olay bu gezileri bir hobi olarak değil de iş olarak görmekten geçiyor. İçimizden bir çok üye deli gibi yol yapıyor ama bunu ticarete dökmüyor ya da dökmeyi düşünmüyor. Senin mesela bu Nordkapp gezin motorunun distribütörü için de müthiş bir fırsattı aslında ama adamlarla temasa geçtin mi, geçmiş olsan bile ne cevap aldın bilemiyorum. Baştan bir çok şeyi kurgulayıp profesyonel anlamda ilerlemek gerekiyor. Gerekiyorsa geçmiş gezi referanslarını gösterip pazarda yer kapmaya çalışan daha ufak markalarla sponsorluk görüşmeleri yapmak bence iyi bir fikirdi.

Ben anladığım kadarı ile hiç bir firmanın sponsorluk kriterine uymuyorum.

Adamlar bunlar gidemez biz sponsor olursak paramızla rezil oluruz diye düşünüyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben anladığım kadarı ile hiç bir firmanın sponsorluk kriterine uymuyorum.

Adamlar bunlar gidemez biz sponsor olursak paramızla rezil oluruz diye düşünüyorlar.

Abi eğer bu işlerden akçe almak istiyorsan açıkçası bir Pr ajansı bulup adamlarla çalış derim. Senin bu gezin çok önemliydi, hala ekmeğini yeme şansın var. Belki bundan sonrası için işine yarar.

Ankaralı dostlar darılmasın ama Kolaçan bu işlerden para kazanıyorsa sen de kazanırsın. Onun senden farkı bu işlere biraz daha iyi kafa yorabilmesi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizde 125 cc motosiklet ile artçılı olarak Nordkapp'a gittik kimse selam bile vermedi.

Nedir bu sponsor işlerinin kerameti bir türlü çözemedim? :mrgreen:

Not: Ali Osman Solak bey 5 depo benzin verdi onunda hakkını yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ktKCqKEkKLI

Bu videoyu ilk kez görüyorum helal olsun. Youtubeda Ybr 125 ile japonyaya giden bir arkadaş da vardı. O videodan sonra şaşırdığım düşük cc uzun km video budur. Dediğim videonun linkini bırakıyorum aşağı:

https://youtu.be/2NzIEPJpkOA?si=daBcbyrB6XVee24B
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Ben anladığım kadarı ile hiç bir firmanın sponsorluk kriterine uymuyorum. Adamlar bunlar gidemez biz sponsor olursak paramızla rezil oluruz diye düşünüyorlar.

Demek ki siz diğerleri gibi anlatamıyorsunuz.:wiinkk:

Anlatmak.jpg
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
40
Motosikleti
2012 Hyosung GV 250
İstanbul - Almanya arası 10.000 yapılmışı var.

 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Sübliminal mesaj "Benim yaptığım alet sağlam, bak Afganistan'a bile gidip gelirsin." Yani seni oralara parça ve tamirci ihtiyacın olmadan getirip götürür, demeye getiriyor.

Afganistan ve bölgenin diğer coğrafyalarının doğası güzeldirde, insanı biraz ense kıllarını dikleştiriyor.
 
Katılım
21 Şub 2021
Mesajlar
255
Muhtemelen onlarda cok severek oralara gitmiyorlardir. Ama gezilerinin biraz ilgi cekici olmasi gerekiyor ki sponsor bulunabilinsin. Yoksa yüzlerce defa gidilmis, anlatilmis yerlere gitmenin sponsorlar icin ilginc olmayacaktir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sübliminal mesaj "Benim yaptığım alet sağlam, bak Afganistan'a bile gidip gelirsin." Yani seni oralara parça ve tamirci ihtiyacın olmadan getirip götürür, demeye getiriyor.

Afganistan ve bölgenin diğer coğrafyalarının doğası güzeldirde, insanı biraz ense kıllarını dikleştiriyor.

Bu yoruma tamamen katılıyorum o kadar tehlikeli bir coğrafyada bile motor sizi yolda bırakmaz mesajıyla geliyor adamlar
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Afganistan değil Afganistan İslam Emirliği.
Şu aralar özellikle youtube de bol bol AİE güzellemeleri var nedenini anlamadım ama çıkar kokusu,
Dayanıklılığı o coğrafya yerine iskandinavyanın zorlu dağlarında test etmeye bütçe yetmiyor bence. Hem benzin ucuz hem girdi çıktı kolay
Son olarak bildiğim kadarıyla dünya mirası kabul edilen çoğu eser tahrip edildi yada yok edildi. Buraya turist olarak gidip neyi göreceğiz?
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
312
Motosikleti
KTM 790 Adventure
rahat batıyor resmen!

Aynen durum öyle dostum. Bu gözler bu forumda ne kadar pembe g.tlü motorcu var onu da gördü bu başlık altında. Maddi imkanım ve gezebilecek zamanım olsa Tenere'm ile direk sınır kapısından çıkıp rotamı Afganistan, Hindistan, Nepal'e doğru tekerimi çevirirdim. Asıl sizler ne anlıyorsunuz Roma, Paris ne bileyim Nordkapp gezilerinden!?? Roma, Paris'e km lerce yol gideceğime İzmir'e, İstanbul'a giderim. Nasıl olsa her yer bina, her yer heykel, heryer trafik karmaşası yine.
Benim için Afganistan, Hindistan demek, zamanda yolculuk demek. 45 yaşımdayım ama halen en güzel hatıralarım 80 lerin sonlarında ki Anadolu şehir sokakları. Babamın memur olmasından dolayı bir çok Anadolu şehrinde yaşadım. O tozlu yollar, kapalı çarşıları, bedestenleri halen unutamam ve bana otantik gelir. O mazideki havayı şu an Afganistan veya Hindistana gitsem tekrar yaşama ihtimalim üzerine gitmek istiyorum zaten. Evet bu ülkelerde güvenlik zaafiyeti var ama kadın başına şu an oralarda dünya turunda olan Gülşah Merve Yüksel, yıllardır Afrika gezisi yapan Asil Özbay, Otostopla Afganistan ve Hindistanı gezip şimdi de motorsikleti ile Türkiye nin en ıssız yollarında seyahat eden Saliha Özkan'dan biraz feyz alın derim.
Tek derdi köfteci koordinatları olan saygın dostlarım "evet bizlere rahat batıyor resmen!!" :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Aynen durum öyle dostum. Bu gözler bu forumda ne kadar pembe g.tlü motorcu var onu da gördü bu başlık altında. Maddi imkanım ve gezebilecek zamanım olsa Tenere'm ile direk sınır kapısından çıkıp rotamı Afganistan, Hindistan, Nepal'e doğru tekerimi çevirirdim. Asıl sizler ne anlıyorsunuz Roma, Paris ne bileyim Nordkapp gezilerinden!?? Roma, Paris'e km lerce yol gideceğime İzmir'e, İstanbul'a giderim. Nasıl olsa her yer bina, her yer heykel, heryer trafik karmaşası yine.
Benim için Afganistan, Hindistan demek, zamanda yolculuk demek. 45 yaşımdayım ama halen en güzel hatıralarım 80 lerin sonlarında ki Anadolu şehir sokakları. Babamın memur olmasından dolayı bir çok Anadolu şehrinde yaşadım. O tozlu yollar, kapalı çarşıları, bedestenleri halen unutamam ve bana otantik gelir. O mazideki havayı şu an Afganistan veya Hindistana gitsem tekrar yaşama ihtimalim üzerine gitmek istiyorum zaten. Evet bu ülkelerde güvenlik zaafiyeti var ama kadın başına şu an oralarda dünya turunda olan Gülşah Merve Yüksel, yıllardır Afrika gezisi yapan Asil Özbay, Otostopla Afganistan ve Hindistanı gezip şimdi de motorsikleti ile Türkiye nin en ıssız yollarında seyahat eden Saliha Özkan'dan biraz feyz alın derim.
Tek derdi köfteci koordinatları olan saygın dostlarım "evet bizlere rahat batıyor resmen!!" :cherry:

git baba, tutan mı var?

öyle giderim, zamanda yolculuk falan feşmekan, klavyede tuşlara basmakla olmuyor o işler. git, ondan sonra konuş.

motora binmesi zaten bi risk, bi de ortadoğunun bok çukurunda canıma kasıt riskini alacak kadar da hıyar değilim ben.

gezerim görerim, rahat batıyor bana diyenler okusun bi zahmet: https://www.indyturk.com/node/411926/haber/d%C3%BCnya-turuna-%C3%A7%C4%B1kan-japon-turistin-b%C4%B1%C3%A7aklanmas%C4%B1-ilk-de%C4%9Fil-t%C3%BCrkiyede-ya%C5%9Fayan
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Aynen durum öyle dostum. Bu gözler bu forumda ne kadar pembe g.tlü motorcu var onu da gördü bu başlık altında. Maddi imkanım ve gezebilecek zamanım olsa Tenere'm ile direk sınır kapısından çıkıp rotamı Afganistan, Hindistan, Nepal'e doğru tekerimi çevirirdim. Asıl sizler ne anlıyorsunuz Roma, Paris ne bileyim Nordkapp gezilerinden!?? Roma, Paris'e km lerce yol gideceğime İzmir'e, İstanbul'a giderim. Nasıl olsa her yer bina, her yer heykel, heryer trafik karmaşası yine.
Benim için Afganistan, Hindistan demek, zamanda yolculuk demek. 45 yaşımdayım ama halen en güzel hatıralarım 80 lerin sonlarında ki Anadolu şehir sokakları. Babamın memur olmasından dolayı bir çok Anadolu şehrinde yaşadım. O tozlu yollar, kapalı çarşıları, bedestenleri halen unutamam ve bana otantik gelir. O mazideki havayı şu an Afganistan veya Hindistana gitsem tekrar yaşama ihtimalim üzerine gitmek istiyorum zaten. Evet bu ülkelerde güvenlik zaafiyeti var ama kadın başına şu an oralarda dünya turunda olan Gülşah Merve Yüksel, yıllardır Afrika gezisi yapan Asil Özbay, Otostopla Afganistan ve Hindistanı gezip şimdi de motorsikleti ile Türkiye nin en ıssız yollarında seyahat eden Saliha Özkan'dan biraz feyz alın derim.
Tek derdi köfteci koordinatları olan saygın dostlarım "evet bizlere rahat batıyor resmen!!" :cherry:

Hindistan'da bunlar var: https://www.haberturk.com/motosikletle-dunyayi-gezen-cift-hindistan-da-korkunc-saldiriya-ugradi-kadina-7-kisi-cinsel-saldirida-3666008?page=2

Afganistan zaten direkt kafir diye kellenin gitmesi ihtimali var.

Nepal falan nispeten güvenli oralara gidilebilir.
Afrika'da da Kenya mesela Türkieyeden daha güvenli, yıllardır oraya yerleşip orada yaşayan arkadaşım var, uçak biletine param yetse ailecek oraya tatile giderdim.

Ama Afganistan, pakistan, hindistan, aman kalsın. Köfteci rotaları bana yeter.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Tahminim TL oralarda daha değerli ve ucuz yakıt icin. Şahsen ben Erkin Yeşil in turunu çok beğenmiştim. Ama sponsorlu bi yurt dışı gezgini olsaydım, seçiimi kesinlikle Balkan'lardan kullanırdım. Özellikle Karadağ ve Bosna çok güzel.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
502
Ya nekadarda fikir vermege can atan olur olmaz mantikli mantiksiz yorum yapmaga merakli Bikerpeople varmis,Avrupa ve benzeri gelismis ülkelerde tur yapmak,aksam Hotel veya Hostelde gecelemek sabahlari dusunu alip yerel veya Kontinental kahvaltissini yapip seyahat esnasinda bulundulari ülkelerin mutfagindan beslenmek aksam istirahitinden önce aperatif birseyler atistirak istirahata cekilmek günlük yolculuklarini görsel,ve seyahat notu olarak kayit etmek (kamp yapan arkadaslarimiz) kismen bu kategoriye girmemis olabilirler, ancak az gelismis,veya gelismemis, cografyasi ve sosyo ekonomik,politik sartlardan dolayi iptidai yasam sartlarinda yasayan degisik inanc, ve irk guruplarina mensup olan bu ülkelere motosikletle gitmek,arazi, cografi,meteoroljik sartlar,ve teknik olumsuzluklara maruz kalmayi göze alan maceraperrest arkadaslarimizi bu bu niyetleri sebebiyle olumsuz yorum yapmak bence hicte hos degil,olsa olsa ancak hususta varsa bilgi birikimlerinden yararlandirmak tavsiye ve iyi niyet ve basarilar dilemek bu arkadsimiza yapilacak en büyük destek manevi his ve duygularini desteklemek bizlere düsen en büyük görevdir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bir haberle Hindistan'ı gömeceksek ülkem'de de bunlar var:

https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/pippa-bacca-kimdir-iste-hayati-eylemi-ve-oldurulusu-1920912

Kaç ülkeyi sapasağlam gez, ama Türkiye'ye batısından girdikten az sonra tecavüz edilip katledil. Şimdi bu haber mi Türkiye tanımlıyor?

Hindistan Türkiye'nin kaç katı büyüklüğünde ülke. Bir sürü farklı dil, kültür ve mutfak barındırıyor. Kuzeyinde yaşayan güneyindekinin dilinden anlamıyor. 1.4 milyar insan yaşıyor yahu. Ama evet, bir haber herşeyi özetliyor değil mi? Öyleyse bizim de durumumuz harap.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bir haberle Hindistan'ı gömeceksek ülkem'de de bunlar var:

https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiye/pippa-bacca-kimdir-iste-hayati-eylemi-ve-oldurulusu-1920912

Kaç ülkeyi sapasağlam gez, ama Türkiye'ye batısından girdikten az sonra tecavüz edilip katledil. Şimdi bu haber mi Türkiye tanımlıyor?

Hindistan Türkiye'nin kaç katı büyüklüğünde ülke. Bir sürü farklı dil, kültür ve mutfak barındırıyor. Kuzeyinde yaşayan güneyindekinin dilinden anlamıyor. 1.4 milyar insan yaşıyor yahu. Ama evet, bir haber herşeyi özetliyor değil mi? Öyleyse bizim de durumumuz harap.

Habere bakmadım ama işim gereği (IT) Hintlilerle her gün muhatap oluyorum. İzlenimlerim hiç iyi değil. Evet çok zengin bir kültüre, çok çeşitli ve güzel bir doğaya sahip olabilir ama Hindistan'a gezmek için gitmek istemem. Hiç öyle temizlik hijyen takıntısı olmayan benim gibi bir insan için bile boyumu ziyadesiyle aşan bir "challenge" olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst