Ya nekadarda fikir vermege can atan olur olmaz mantikli mantiksiz yorum yapmaga merakli Bikerpeople varmis,Avrupa ve benzeri gelismis ülkelerde tur yapmak,aksam Hotel veya Hostelde gecelemek sabahlari dusunu alip yerel veya Kontinental kahvaltissini yapip seyahat esnasinda bulundulari ülkelerin mutfagindan beslenmek aksam istirahitinden önce aperatif birseyler atistirak istirahata cekilmek günlük yolculuklarini görsel,ve seyahat notu olarak kayit etmek (kamp yapan arkadaslarimiz) kismen bu kategoriye girmemis olabilirler, ancak az gelismis,veya gelismemis, cografyasi ve sosyo ekonomik,politik sartlardan dolayi iptidai yasam sartlarinda yasayan degisik inanc, ve irk guruplarina mensup olan bu ülkelere motosikletle gitmek,arazi, cografi,meteoroljik sartlar,ve teknik olumsuzluklara maruz kalmayi göze alan maceraperrest arkadaslarimizi bu bu niyetleri sebebiyle olumsuz yorum yapmak bence hicte hos degil,olsa olsa ancak hususta varsa bilgi birikimlerinden yararlandirmak tavsiye ve iyi niyet ve basarilar dilemek bu arkadsimiza yapilacak en büyük destek manevi his ve duygularini desteklemek bizlere düsen en büyük görevdir.