Hırsızın Gelip Kıramadığı Kilit Markaları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

Motorum bağlıyken hırsız şu zinciri veya diski kıramadı dediğiniz marka var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Allah korusun kimsenin başına gelmesin

Bağlıyken görmedim ancak videolarda özellikle kesilmeye çalışılan kilitler arasında hep gördüğüm başarılı kilit abus 8077 ve bunun zinciri idi
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Ben Motora Takip cihazı taktım
gizli bi yerinde airtag var
sele altında kablosuz alarm var
ön amartisörden zincir ile bağlarım
arka diskede disk kilidi takarım her zaman

buna da çalınırsa artık yapacak bir şey yok
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Ben Motora Takip cihazı taktım
gizli bi yerinde airtag var
sele altında kablosuz alarm var
ön amartisörden zincir ile bağlarım
arka diskede disk kilidi takarım her zaman

buna da çalınırsa artık yapacak bir şey yok

Taksici Dükkan Bastı, Polise Rağmen Kurşun Yağdırdı!

Balıkesir Burhaniye'de yan bakma tartışması yüzünden çıkan tartışmada taksici kokoreççiyi bastı.
Tartıştığı iş yeri sahibinin oğluna ateş etti. Polis ne yaptıysa saldırıya engel olamadı.
O dehşet anları kameraya anbean yansıdı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şarjlı canavar ile kesilmeyecek zincir olduğunu düşünmüyorum. Adamlar bizim pencere demirini peynir gibi doğradılar.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Disk kilidi olarak abus ve maggi paraya acımayın 1 tane bundan olsun. 1 tane önde 8077 var, arkaya urban ur6 takıyorum (fena hassas ve iyi ötüyor).

En az 14mm kalınlığında zincir ve bunu bağlayacak güzel u/boxer kalın kilit. Ben ön arka 2 tane bağlıyorum. Ön taraftaki yale 80mm kayar kilit, arkadaki onguard boxer kilit.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kaskoyu ihmal etmeyin.
kilit, zincir falan bunlar kasko olsa bile en azından kafa rahatlığı olsun diye ekstra önlemler ama bu devirde asıl önlem kasko. Diğerleri yardımcı önlemler.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kaskoyu ihmal etmeyin.
kilit, zincir falan bunlar kasko olsa bile en azından kafa rahatlığı olsun diye ekstra önlemler ama bu devirde asıl önlem kasko. Diğerleri yardımcı önlemler.

Abi her motora kasko yapmıyorlar, mesela benimkine kasko yapılmıyor. Muhtemelen konuyu açan arkadaş da kasko yapılmayan motorlar için ekstra önlem anlamında konu açmış.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Kardeşim hangi disk kilidini takarsan tak kırmak saniyeler alır.

Kilit ne kadar kesilmez olursa kırılması da o kadar kolay olur.

Malzeme bilimi denen bir şey var.

Hadi daha fazla konuşup hırsız kardeşlerimize level atlatmayalım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi her motora kasko yapmıyorlar, mesela benimkine kasko yapılmıyor. Muhtemelen konuyu açan arkadaş da kasko yapılmayan motorlar için ekstra önlem anlamında konu açmış.

Malesef bir de o var. O zaman en azından amatörce hırsızlık yapanları markası bilinen kilit/zincir gibi şeylerle caydırıp daha dandik kilitlerle kilitlenmiş bir sokak ötedeki başka motorlara gitmelerini ummak dışında çare kalmıyor, zaten kafaya koyanlar şarjlı taşlama aleti ile gelip abus zinciri bile keserler.

Takip cihazı da bence hikaye, motor çalınınca polisi arasam onlar peşine düşene kadar en az 2 saat geçer o arada çoktan takip cihazı sökülmüş olur.
 
Katılım
1 Nis 2024
Mesajlar
41
motoru park ettikten sonra elektrik veren bi arkadaş vardı nerede gördüm hatırlamıyorum. dokunanları cızbız ediyordu
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İnternete smart tag yaz gerekli tüm bilgiler var.

Ufak bir şey pili bir sene gidiyor. Motosikletin her hangi bir yerine saklaması çok kolay.

Tavsiye ederim.

Bende turuncu takip cihazı var ama bir de ekstradan smarttag alıp motorun bir yerine saklamayı düşünüyorum. Hatta birden fazla sayda alıp çocukların bisikletlerine de birer tane takma niyetim var, bisikletle gezmeye çıktıklarında artık neredeyse bütün ilçeyi dolaşıyorlar.

Hatta benim takip cihazının abonelik süresi bitiyor, belki süreyi yeniletmek yerine başka marka cihaz alıp taktırırım, bunu da sökmem, sadece akü bağlantısını sökerim öylece durur orada, belki acemi hırsıza denk gelir, takip cihazı buldum söktüm der de ikinci takip cihazını aramaya uğraşmaz. :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Bı sistem olacak,
hırsızı tespit edip vercek 220 volt u gebersin it, hiç acımam bile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst