Aşk Mi Para Mi?

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Niye? Haftada bir Rus'a gitmezse erkek beyni fonksiyonunu sürdüremiyor mu? İçgüdü varsa karşısında da irade diye birşey var. Kadınlar da Rus'a gitsin o zaman. Hammer, anladığım kadarıyla şarj kapasitesi daha az olan erkekler yaşamlarını idame ettirebilmek için haftada birden fazla gidebiliyor. Ama ayda bir giden bir erkek raflar için efsanedir herhalde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Raflar hocam haftada bir gitsin demişsin.

Şartlar müsaitse ve birden fazla giderse bi zararı varmıdır Rus a gitmenin.:cherry:

Yoksa asgari bir midir?:)

valla parası varsa ve hastalık kapmaktan korkmuyorsa,(ben çok tırsarım)
haftada 2-3 de olur.seks en güzel spordur. kaslar çalışır kalori yakarsın. psikolojin düzelir. ama çok para be abe.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye? Haftada bir Rus'a gitmezse erkek beyni fonksiyonunu sürdüremiyor mu? İçgüdü varsa karşısında da irade diye birşey var. Kadınlar da Rus'a gitsin o zaman. Hammer, anladığım kadarıyla şarj kapasitesi daha az olan erkekler yaşamlarını idame ettirebilmek için haftada birden fazla gidebiliyor. Ama ayda bir giden bir erkek raflar için efsanedir herhalde.

bilime inanan insanlarız. haftada 2-3 kez cinsellik faydalıdır insana.bunu ben değil bilim adamları söylüyor.tabi ki erkek haftada bir rusa gitmezse ölmez. ama bu fizyolojik bir gereklilik.giderse fiziksel ve ruhsal sağlığı açısından iyi olur. hata -3 giderse daha da iyi olur.
bayanı da tutan yok. o da kime isterse gitsin yani.ister rusa gitsin ister şahin k ya gitsin.demokrasi var. herkes kendinden sorumlu bu dünyada.yoo yıllarca gitmeyen erkek de normaldir. ölmezz yani.ma sizin gibiler onlara da duvarlara tırmanıyo abaza derler.ayrıca da tcrübesiz bulurlar.bu konuda kadınları çok ikiyüzlü buluyorum.hem gitmeyin diyrosunuz ama en tecrübelisini seçiyorsunuz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
@raflar
Cinsiyet ayrımcısı değilsin ama kadınlardan nefret ediyorsun. Yahudi Nazi veya Müslüman Siyonist de olabilirsin demek ki :)

Şaka bir yana, ya sen yanlış kadınlarla beraber ömür geçirmişsin; ya da ben öldüm ve meleklerin arasında yaşıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadınlar gidince de laf ediyorsunuz ama.

kadın canı nereye isterse gider . erkek de gıkını çıkaramaz.ama kadın bir ilişki yaşıyorsa ya da evliyse ve zamparalığa gidiyorsa o zaman laf ederim tabi.

çünkü o erkek o kadını tavlamak elinde tutmak için ne bedeller ödemiş, ne rezillikler çekmiştir çok iyi bilirim. erkek kadınla beraber olmak için sorumluluklar alıp yerine getiriyorsa , bu bdeli ödüyorsa bir takım insani hakları var . kadının bunların ihlal etmesine kızıyoruz biz.ilşkisi yoksa ya da evli değilse kime ne yani.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Raflar bu işleri sen açtın başımıza:queen:

Duyuyomusun şimdi rusları,arapları,zencileri:p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Eeee, sanki kendilerine hiç bir kusur etmeyen eşlerini aldatan erkek görmedik. Şimdi bizim şadov Ayşesi ile evlendikten sonra şu resimdeki kadın gelse ne yapar merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bu dünyada herkes özgür ve herkes kendinden sorumlu.gidene kal demeyiz,kalana git demeyiz.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten içerisinde aldatalım yada aldatılalım diyen bir msj yok ki,sadece yaşanılan ve olağan şeyleri yazıyoz burda,

geç yazıyom kusura bakmayım maç var,maça bakıyom bu arada..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeee, sanki kendilerine hiç bir kusur etmeyen eşlerini aldatan erkek görmedik. Şimdi bizim şadov Ayşesi ile evlendikten sonra şu resimdeki kadın gelse ne yapar merak ediyorum.

erkekler sütten çıkmış kaşık değil.ancak sebepleri var.

kadın 13 yaşından 30 a kadar toplumdan da erkeklerden de manyak gibi ilgi görür ve egoları tavan yapıyor.artık kendine tapacak hale geliyorlar.

30 yaşına gelene kadar 30 kez red edilmiş erkeğin duygusal yapısıyla kadının duygusal yapısı bir mi arkadaşım.

sen 30 una kadar çok ilgi görürsün soyal ve duygusal olarak kaymağını yersin,30 undan sonra sana ilgi azalır, erkek de 30 dan sonra ilgi görür.o da osyal ve duygusal olarak kaymağını yer. sırayla bu işler. zorunuza gitmesin.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet karı kız maçı hemde hard cinsinden:silent:
alla alla

GALATASARAY - GENÇLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst