100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

100 KM'de kaç litre benzin tüketiyorsunuz ?

  • 0-2

    Oy: 133 13.2%
  • 3

    Oy: 339 33.6%
  • 4

    Oy: 245 24.3%
  • 5

    Oy: 126 12.5%
  • 6

    Oy: 73 7.2%
  • 7

    Oy: 35 3.5%
  • 8

    Oy: 17 1.7%
  • 9

    Oy: 10 1.0%
  • 10

    Oy: 3 0.3%
  • 10 litre ve üzeri

    Oy: 27 2.7%

  • Kullanılan toplam oy
    1,008

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
1000cc için acaip iyi bir değer değil mi bu ? Hız ortalaması vs. nedir ?

Ben 250 cc ile uzun yolda 3 lt/100 km'ye düşemedim bayadır.

hız otobanda ortalama 120km/h dağ yollarında el verdiğince ama öyle 2. viteste tın tın değil
yeni nesil 1000 cc motorların yakıt değerleri çok muazzam misal norden 900 100km sabit hız ile gittiğin zaman 3.5 lt yaktığını söylüyor kullanıcıları afrika dan daha güçlü daha az yakıyor limitler dahilinde değerler bunlar
misal 180 km/h ile gidersen de 8lt yakıyor afrika
 
Katılım
15 Şub 2024
Mesajlar
3
Altı aydır Yuki Forza 170 kullanıyorum. Dağ bayır, çoğunlukla artçılı veya yüklü dolaşıyorum. Normal kullanırsam 3, agresif veya dengesiz kullanırsam 3,5 litre yiyor. Yanlış hesaplama ihtimalimi de katarsak ki bayağı bayağı bayır çıkıyorum genelde, 3,7 maksimum harcamamdır. Sadece tek bindiğim aralıkta dediğim gibi ortalama 3 litre yakıyorum. Bu motora dair pek bir bilgilendirme bulamamıştım. Bu yüzden detaylı yazıyorum. (Motor km 41 bin oldu, 30-33 bin arasında eski kullanıcısı motoru revize ettirmiş. Bunu da ekleyeyim.)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Tek şarj ile 100 km gidebiliyorsan ne mutlu ;) menzil önemli yav bende 5 lt depoya sahip Peugeot Tweet 200 vardı motordan çok memnun olmama rağmen 160 km lik kısa menzili sebebiyle sattım , çok beğenemesemde elektrikli uygun fiyatlı Bmw almaya niyetleniyorum onunda menzili 130 km :(

Bmw uygun fiyatlımı hocam :D fp oranı en kötü araç bms onun yerine horwin bakabilirsiniz 180km menzil sunuyor.. Bendeki 100 kmden fazla gidiyor yedek bataryada aldım bir kere 156 km gittim ikinci batarya daha yarıdan bir tık fazla idi.. Şimdi beynine müdehale ettik bu menzil bayağı uzadı performansı abartsızı söylüyorum iki katı oldu hızını da 80 kmden 95e kadar çıkardık..
 
Katılım
3 May 2022
Mesajlar
239
Bugün drift ile 4.5 litre yakmışım. ekstra devirli kullandım hem acelem vardı hem de fazla trafik olduğu için biraz zorlamış oldum. Sanırım bir tık üstü olmaz bu motorla.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
2006 Ybr 125. Sakin kullanım 100 km.de 2.5, 2,6 lt.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
3 haftalık Ege turunu 4,7 lt ortalama ile tamamladım 2500 km gibi yol yaptım , ikinci hafta benzin 46 lira olunca 100-120 yi neredeyse hiç geçmedim bir ara montu çıkardım çok sıcaktı 70-80 gittim :D çıkmadan önce egzoz kelebeğinin sıkıştığını fark etmiştim son anda , milini söktüm tertemiz yaptım şıkır şıkır çalıştı çekişe ve tüketimede ciddi yansıdı genelde 5-5,5 arası yakıyordum ama bu turda iki üç defa 160 gördüm genelde sakin kullandım , hafta sonları sırasıyla Erdek , Bayramiç , Urla ve Akhisar'daki motofestlerde takıldım , hafta içi Foça İngilizburnu , Urla Melengeç ve Karşıyaka sahilde kamp attık , ahh Karşıyaka güzeldi be ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Dün vstrom 650 ile Trakya'dan istanbul'a otobandan gidip geldim. 3 şeritli otobanda gidince yardıra yardıra 170-180'le gittim, 5.8litre/100km ortalama gördüm, istanbul trafiğinie girince 5.3'e düştü, dönüşte hava kararmıştı, fazla yardırmadım, 140-150 arasında gittim otobandan, eve vardığımda 325km yol sonunda ortalamam 5.2 gösteriyordu. Biraz çok ama hep hızlı gidince normaldir, böyle konforlu ve rahat gitmeye helal olsun dedim.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Dün vstrom 650 ile Trakya'dan istanbul'a otobandan gidip geldim. 3 şeritli otobanda gidince yardıra yardıra 170-180'le gittim, 5.8litre/100km ortalama gördüm, istanbul trafiğinie girince 5.3'e düştü, dönüşte hava kararmıştı, fazla yardırmadım, 140-150 arasında gittim otobandan, eve vardığımda 325km yol sonunda ortalamam 5.2 gösteriyordu. Biraz çok ama hep hızlı gidince normaldir, böyle konforlu ve rahat gitmeye helal olsun dedim.

Ooo Espresso Vstrom'a çabuk alışmışsın 170-180 maşallah ;)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ooo Espresso Vstrom'a çabuk alışmışsın 170-180 maşallah ;)

Boş otobanda dümdüz boş yolu görünce basayım dedim. Yalnız yukarıda yanlış yazmışım, ortalama tüketimi 5.8 değil 7.8litre/100km olarak görmüştüm, telefonu kurcalarken gördüm, otoban mola yerinde kahve içme için durduğumda göstergenin fotosunu çekmişim. Olsun, 7.8 de çok sayılmaz, sürekli öyle yakmıyor ya.
Dün de köyler arası mıcırlı toprak yollardan sürdüm, 60-70 arasıydı hızım, köy içlerinde daha da düşmüştür ama otobanda 170'le sürmekten daha eğlenceli geldi.

Xmax satılınca ilk işim lastikleri yenilemek olacak, bu lastiklerle viraja girmeye cesaretim yok daha anca düz yolda gazlıyorum. xmax de satılmadı gitti, pcx fiyatına da vermek istemiyorum, bekliyor öyle.
 
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
2
Kuba Brilliant 80CC kullanıcısıyım. Dur kalk trafikte ortalama 4lt akıcı yolda ortalama 60-65 arası hızla 3lt civarı kullanıyorum.
 
Katılım
22 May 2024
Mesajlar
59
Motosikleti
Dominar 250 (EX) - YBR 125 (EX) - Pcx Deluxe (EX) - Honda Shadow VT 600 (Güncel)
Selamlar Herkese Dominar 250 kullanıpta 100 KM'de ne kadar yaktığını hesaplayan kimse var mıdır forumda ?

Bu haftasonu depoyu fulleyip 100 km gidip tekrar fulleyerek ne kadar yaktığımı hesaplayacağım diğer domi 250'lerle karşılaştırmak isterim
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Dominarla 4.5-5 Litre,Activayla 2 Litreyi geçmedi daha hemde rodajda olmasına rağmen
 
Katılım
22 May 2024
Mesajlar
59
Motosikleti
Dominar 250 (EX) - YBR 125 (EX) - Pcx Deluxe (EX) - Honda Shadow VT 600 (Güncel)
Dominarla 4.5-5 Litre,Activayla 2 Litreyi geçmedi daha hemde rodajda olmasına rağmen ��

Çokmuş yav bu gidişle bende kendime bi tane skuter alcam işe git gelde skuter haftasonu geziceğim zaman domi.

Ben çok yüksek devir kullanmıyorum gerçi haftasonu deniyeyim muhtemelen bi 3.80 ile 4.50 Litre arası olur gibi hissediyorum pazartesi günü bu başlık altında iletirim zaten çıkan sonucu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst