- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,948
1000cc için acaip iyi bir değer değil mi bu ? Hız ortalaması vs. nedir ?
Ben 250 cc ile uzun yolda 3 lt/100 km'ye düşemedim bayadır.
hız otobanda ortalama 120km/h dağ yollarında el verdiğince ama öyle 2. viteste tın tın değil
yeni nesil 1000 cc motorların yakıt değerleri çok muazzam misal norden 900 100km sabit hız ile gittiğin zaman 3.5 lt yaktığını söylüyor kullanıcıları afrika dan daha güçlü daha az yakıyor limitler dahilinde değerler bunlar
misal 180 km/h ile gidersen de 8lt yakıyor afrika