- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,149
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sidecase'ler nispeten daha iyi, ama Topcase işi bozuyor, ayrıca bir de ben üzerine kule gibi bi çanta daha koydum, sanırıyorum ki oradan saçmaladı.
2019 'da sanırım ya da 2018 hatırlamıyorum tam ama, bir de Kawasaki Z1000SX ile Transfagaraşan rotası yapmıştık Doğukan diye bi arkadaşla, Motorda tek başımaydım, 2 tane side softcase takmıştım motora, işte üstlerine kullanmasakta yanimizda taşıdığımız cadir, uyku tulumu fln.
Motosiklette normal karakteristiğinden farklı hiç bir şey hissetmemiştim, öyle ki, 2-3 bin km'lik turda lastikleri yemiştim. 240-250 km süratlere cikipta en ufak bir rahatsızlık hissetmemiştim. Lastikler pistte dönmüşüm gibi soyulmaya başlamıştı, o kadar güven veriyordu ki, pegler yere sürtüyordu.
Şimdi buradaki farklılıklara göz attığım zaman;
1- Motorda Topcase yoktu.
2- Motorda artçı yoktu. (Özellikle kadın artçı olduğu zaman ağırlık x2 artıyor - eşyalardan ötürü)
3- Daha alçak ve Aerodinamik yapı farklı olan bir motor.
Ben bu turda aldığım keyifi hiç bir motorla almamıştım. Evet GS veya Versys gibi konforlu değildi, ama caddede motor sürer gibi tur yapmıştık.
2022 de esimle birlikte Eskisehirden cikip Transfagarasan üzerinden Hamburg yapmistim . Motorda hem artci hem topcase ve tabiki sidecaseler vardi : Aynen sizinde belirttiginiz gibi en ufak bir stabilite sorunu yasamadigim gibi oldukca konforlu bir gezi olmustu.3000 km su gibi akip gitti . Motor tabiki benim emektar K1200GT idi ...
Sevgilerimle