- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
- Konu Yazar
- #61
Hic bir batarya (telefon, fotograf makinasi, laptop, motosiklet farketmez) sogugu sevmez. Soguk ortamlarda, pil icerisindeki kimyasal reaksiyonlarin hizi dusecektir, haliyle pil daha az enerji uretecektir.
Evet bugün gündüz hava iyi idi ..Gündüz gebzeye gittim geldim gayet stabildi batarya durumu sorun yoktu..Akşam 11 gibi tuzlaya çıktım hava 6-7 derece gibiydi ve yine deli gibi voltaj düşmesi oldu..Az önce araştırdım geçici menzil düşmesi oluyormuş.Ben bu durumu jel bataryalarda oluyor sanıyordum sadece..Batarya sorun çıkartıyor diye üzülmüştüm..Biraz olsun rahatladım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------
İşe gidip gelmek veya kısa mesafeler için böyle birşeye bende niyetliyim. Bir yandan da elektrikli birşeye bu kadar para vereceğime 50(80) cc veya 100-125 cc bi motor almak daha mantıklı olur mu ikilemine girince işin içinden çıkamayıp sıkılıp erteliyorum sürekli.
Şu an gelecek tamamen elektriklide ..Aşırı konforlu rahat masrafsız araçlar hani 250-300 cc ve yukarısı olsaydı tabiki elektriklinin esamesi konu olmazdı fakat bahsettiğiniz hacimli araçlardan güçlü oluyor artık elektrikliler..Kesinlikle öneririm zaten yazdıklarımı okursanız kesinlikle elektrikliye geçiş yaparsınız..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------
6200 km yol yaptım üstünde..Sıfır masraf sıfır arıza çıkardı şimdiye kadar..İleride belki batarya için bms yani beyin taktırmak için 2500-4000 arası masraf çıkartabilir buda pillerin sağlığını korumak için ve bataryayı daha verimli kullanmak için isteğe bağlı..Buda zaten fosil bir araçta yağ , hava filtresi , buji değişimi masrafı ile aynı..
Son düzenleme: