Yamaha Yamaha Ténéré 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200

Teknik Özellikler
Motor tipi sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, 4-subap, DOHC, 2-silindir
Motor hacmi 689 cm³
Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı 11.5:1
Maksimum güç 54,0 kW@9000 dev/dak
Maksimum tork 68,0 Nm@6500 dev/dak
Yağlama Islak karter
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6 vites
Son aktarım Zincirli
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyon

Şasi Çelik boru şasi, çift kızak
Ön teker hareketi 210 mm
Ön süspansiyon Baş aşağı teleskopik çatal
Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
Arka teker hareketi 200 mm
Ön fren Hidrolik ikili disk, Ø 282 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 90/90 R21 M/C 54V M+S - Pirelli Scorpion Rally STR ile ispit tekerlekler
Arka lastik 150/70 R18 M/C 70V M+S - Pirelli Scorpion Rally STR ile ispit tekerlekler

Toplam uzunluk 2.365 mm
Toplam genişlik 915 mm
Toplam yükseklik 1.455mm
Sele yüksekliği 880mm
Tekerleklerarası mesafe 1.590mm
Minimum yerden yükseklik 240mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) -
Yakıt tankı kapasitesi 16 L

2021-Yamaha-Tenere-700-03.jpg
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Adventurer Motorcycle Equipment' da yakından görmüş bulundum. Klâsik motorlardan hoşlanan biri olarak beni bile heyecanlandırdı. Boyası malzemesi, heybet filan çok hoşuma gitti.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bu motordan şuan almak lazım. Şuan ki fiyatı aşırı uygun seneye rahat 80 e yaklaşır gibi
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Evet şu an efsane bir lansman fiyatı var, bir de Honda gibi 24 ay sıfır faiz kampanyası yapsa yarın siparişi verirdim.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bu motorun çok değerleneceğine dair ön görülerim var. Lansman olayı bitince fiyat direk 68-69 civarına fırlayacak çünkü aşırı yoğun bir talep var. 68-69 olduktan sonra da yamahanın her ay yaptığı gibi 1000tl 1000tl her ay arta arta, gelecek senenin sezon başı 80 bin civarına yaklaşır gibime geliyor. Param olsa mutlaka alırdım. Hem 3-5 bin km kullanır tadına bakardım hemde yatırım aracı olarak.
Daha bu sezon başı mt07 40 bin civarı, mt09 58.400 TL idi şuan mt07 47 mt09 ise tam 63.750 tl. Daha 3-4 ay önce ki fiyat ile arada 6 bin liralar var. Zamlar tüm seneye yayılırsa ve talebi göz önünde bulundurarsak bu motor seneye 80 bin garanti
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Dün özel bir yamaha etkinliğinde kullanma fırsatı buldum, tek kelime ile muhteşem bir motor olmuş, ağırlığını hissettirmiyor, güç zaten tracer kullandığım için tam istediğim gibi, arazi de resmen akıyor, asfaltta da çok rahat, resmen tracer gibi gidiyor, üzerinde gereksiz elektronik yok, gidon genişliği benim kısa gidondan sonra hiç rahatsız etmedi, şehirde ve şehir dışında, asfaltta toprakta her yerde gidecek bir motor, yakıt tüketimini bilemiyorum ama tracer dan daha iyi olacağını ancak büyük bir fark olmayacağını düşünüyorum, 4-4,5 litre uzun yolda, şehir içinde 4.5-5 litre olabilir, fiyat konusu maalesef artık tartışılacak durumda değil, şu an 65 bin ama kasımda 70'i rahat görecektir, 2 sene sonrası için planımda var ama her eşey ekonomiye bakar, imkanım olursa düşünmeden alacağım bir motor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
yamaha güzel motor yapmış bi tenere ci olarak tipi felan güzel de
bence bunun fiyatına çıkan gidip 700 cc motor almaz
afrika twin 1 yaşında
tiger 800
f 800 gs bu seçenekler 2. el olsa da çok yeni km olarak az motor alınır 65000 e hemde üzerinde 8000 10000 aksesuarlı olurlar
gibi birçok rakibi var şahsen tenere yi satıp bunu almam en az 100 hp bi motor alırım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
1 yıl geçmiş aradan ve ben 21 ekim 2019 da millete verdiğim tavsiye yi kendim yapmış bulunuyorum 15 ekim de gidip afrika twin aldım
yıl başında 68000 tl ye sıfır km T7 almadım hiç aksesuar yok diye
belki hafifliği ile biraz heyecan yaptırabilirdi fakat afrika twin aldığıma hiç pişman değilim
gücü kuvveti egzoz sesi rüzgar direnci mükemmel


 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Nerede lansman fiyatı nerede şu anki fiyat. Çok enteresan. 64500 mü 69500 mü öyle birşeydi. 120lere dayanmış.
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
Başlığın sinek avlıyor olması kötü. Bende 2 gün önce bir 2021 Tenere 700 sahibi oldum. Ama anlıyorum ki ya site biraz pasife geçmiş, ya Tenere biraz forum dışı, ya da sitede artık 250 cc ve altı kullanıcı yoğunlukta.
Motoru 750 km den sürerek getirdim. Bu 28. motorum ve enduro olanlar içinde en zevklisi diyebilirim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
tenere başlığı boş kaldı malum ekonomik nedenler bence ön planda alamayan alamıyor da olan da binemiyor bence
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Ne olacak bilmiyorum bizdeki bu rally motosiklet aşkı, dakar efsanesi kırmızı beyaz rengini de world raid yapsalarmış güzel olacakmış.


 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Başlığın sinek avlıyor olması kötü. Bende 2 gün önce bir 2021 Tenere 700 sahibi oldum. Ama anlıyorum ki ya site biraz pasife geçmiş, ya Tenere biraz forum dışı, ya da sitede artık 250 cc ve altı kullanıcı yoğunlukta.
Motoru 750 km den sürerek getirdim. Bu 28. motorum ve enduro olanlar içinde en zevklisi diyebilirim.

Halen sizde mi? Ben ağır hayranıyım bu modelin. Tenere Tracer diye yaşıyorum. Neler söyleyebilirsiniz? Hem başlığa da bir kan gelir :)
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Bende Tenere 1200 var. Sesi, duruşu, çevikliği, hafifliği, beni acayip cezbediyor. Ama ST'nin elektronik süspansiyon, hız sabitleme gibi konforundan da vazgeçemiyorum. Keşke çok param olsa da bir tane alsam
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Merhaba, nk250 ve 250 cc ağırlıklı kullanmıştım. Bugün hayatımda ilk kez tenere 7 kullandım. Motor çok yüksek ve sürüş, görünüm değişti haliyle. Garip bir iç hissiyat oldu. Biraz da ürperdiğimi söyleyebilirim. O yüksekte ters rüzgar beni devirir gibi geldi. Eğitim ile çözülecek birşey mi sizce yoksa ilk kez diye mi böyle hissediyorum. Makina da hafif olunca biraz tırstım.

Normal sürüşte neyse ama bugün fsm'den tipi altında köprü geçtim. Haliyle tek ayağım yerdr geçtim köprüyü ve tipi yüzünden hızım 28 kmh'a kadar düştü. Bir ara durmayı bile düşündüm. Söyleyeceğiniz herşeyi dinlemeye hazırım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Merhaba, nk250 ve 250 cc ağırlıklı kullanmıştım. Bugün hayatımda ilk kez tenere 7 kullandım. Motor çok yüksek ve sürüş, görünüm değişti haliyle. Garip bir iç hissiyat oldu. Biraz da ürperdiğimi söyleyebilirim. O yüksekte ters rüzgar beni devirir gibi geldi. Eğitim ile çözülecek birşey mi sizce yoksa ilk kez diye mi böyle hissediyorum. Makina da hafif olunca biraz tırstım.

Normal sürüşte neyse ama bugün fsm'den tipi altında köprü geçtim. Haliyle tek ayağım yerdr geçtim köprüyü ve tipi yüzünden hızım 28 kmh'a kadar düştü. Bir ara durmayı bile düşündüm. Söyleyeceğiniz herşeyi dinlemeye hazırım.

Tipi altında ikinci köprüden motorla geçmek zaten büyük risk. Yani hangi motor olsa zorlardı. Böyle havalarda yolu uzatıp avrasya tünelini kullanın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst