KTM RC390 2017 vs 2016

Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Arkdaşlar selam öncelikle. Ktm rc390 alasım var şu aralar iki ilan buldum temiz gözüken ancak şöyle bir sorun var biri 2016 model biri 2017 model ve bariz bir fiyat farkı var. İki modelin arasında ne gibi bir fark var acaba? Ve galiba motorun sele yüksekliği diğer motorlardan biraz daha yüksekmiş. Boyum 1.70 ayaklarım yere tam değer mi? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
44
Asagidaki siteden sele yuksekligi konusundaki endiselerinizi giderebilirsiniz.

http://cycle-ergo.com/

1.70 ile RC390’a bakinca neredeyse ayak tabani full’e yakin temas ediyor.

Model/yil farki icin bir yorum yapamayacagim.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
yeni olanı alın bu rc390 ların bloklarında ciddi sıkıntılar var ama hangi yılın bende tam hatırlamıyorum.motor aynı olsa bile iç tarafta iyileştirmeler vs vardır.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
yeni olanı alın bu rc390 ların bloklarında ciddi sıkıntılar var ama hangi yılın bende tam hatırlamıyorum.motor aynı olsa bile iç tarafta iyileştirmeler vs vardır.

Hangisinde var acaba o sıkıntı. 2016 modellerinde varsa biraz daha beklemem gerekicek parayı denkleştirmek için. Arada 30-40 bin TL fark var
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Hangisinde var acaba o sıkıntı. 2016 modellerinde varsa biraz daha beklemem gerekicek parayı denkleştirmek için. Arada 30-40 bin TL fark var

yalan olmasında sanki 2014 15 16 larda bu sıkıntılar var diye hatırlıyorum.aynı motorsa sahip duke 390 lardada vardı bu durum onlarında var sorunsuz yılları.
 
Katılım
13 Kas 2023
Mesajlar
51
Hocam ktm genel olarak biraz nazlı motorlar yapıyor duke 2016 larda yağa su karıştırma sorunları oluyordu devirdaim contasından birde tek egzantirik olduğu için egzantirik sorunu yaşatıyordu nispeten 2017 modellerinde pek duymadım bu sorunu yalan olmasın varsada belki aynı iyileştirmeleri rc 390 içinde yapmışlardır
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Hocam ktm genel olarak biraz nazlı motorlar yapıyor duke 2016 larda yağa su karıştırma sorunları oluyordu devirdaim contasından birde tek egzantirik olduğu için egzantirik sorunu yaşatıyordu nispeten 2017 modellerinde pek duymadım bu sorunu yalan olmasın varsada belki aynı iyileştirmeleri rc 390 içinde yapmışlardır

yani aradaki fiyat farkına değer diyorsunuz
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
2017 oncesi iki kronik sorun var.her 15k km de su devirdaim contasi deismesseniz patlama ihtimali var.yaga su karisiyor.herkesin basina gelen bir olay degil aama olabiliyor.digeri yag basinc sensoru bozuluyor.suan fiyati 250tl.bende iki kere bozuldu.kece bi kere patladi.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
2017 oncesi iki kronik sorun var.her 15k km de su devirdaim contasi deismesseniz patlama ihtimali var.yaga su karisiyor.herkesin basina gelen bir olay degil aama olabiliyor.digeri yag basinc sensoru bozuluyor.suan fiyati 250tl.bende iki kere bozuldu.kece bi kere patladi.

Yağ basınç sensörünün patlaması güncel Hindistan üretimi Ktm ve Husqvarna modellerinde de görülebiliyor.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
2017 oncesi iki kronik sorun var.her 15k km de su devirdaim contasi deismesseniz patlama ihtimali var.yaga su karisiyor.herkesin basina gelen bir olay degil aama olabiliyor.digeri yag basinc sensoru bozuluyor.suan fiyati 250tl.bende iki kere bozuldu.kece bi kere patladi.

çok sık olmuyor ve önlem alarak kurtulabiliyoruz yani bu kronik hatalardan. Sanırım 2016 model alacağım arada çok fiyat farkı var
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
ben her 15bin kmde devirdaim kecesini deistiriyorum.ucuz ve kolay.sensor de bozulunca degisiyor.problem yok
 
Katılım
13 Kas 2023
Mesajlar
51
Paran varsa neden değmesin sen ben unutmam bakımlarda illa kontrol ettiririm devirdaim contasını dersen al 16 model ama ben biraz daha eski kafa kafam rahat biniyim motora diyen biri olduğum için verirdim muhtemelen
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
sana farklı bir tavsiye vereyim,
konumun istanbul görünüyor, avrupa yakasındaysan eğer küçükçekmece sefaköy tarafında Kurt motor diye bir motosikletçi var,
hem tamirci, hemde ktm rc hastası, kendisi de rc390 kullanıyor, onunla bir tanış derim, rc serisine bayaa ilgili.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
sana farklı bir tavsiye vereyim,
konumun istanbul görünüyor, avrupa yakasındaysan eğer küçükçekmece sefaköy tarafında Kurt motor diye bir motosikletçi var,
hem tamirci, hemde ktm rc hastası, kendisi de rc390 kullanıyor, onunla bir tanış derim, rc serisine bayaa ilgili.

Hocam 2 tane gözüküyor. Bahsettiğiniz yer beşyol metrobüs durağının oradaki kurt motor mu ?
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
tamamdır hocam bana yakınmış zaten bende beylikdüzündeyim. Aldığımda gideceğim selamnızı söylerim:D

almadan öncede fikir danışmak için git bence, hangi nesilde kronik sorun var, hangisinin bloğu daha sağlam vs. bilgiler edinmek için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst