Kuryelik mesleğine yeni düzenleme geliyor

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bizim 10 dairelik apartmanda da kapıcı yok. Bu nedenle 50 TL aidat ödüyorum. O da bina içi temizliğe harcanıyor. Lakin geçenlerde en alt bahçe katına hırsız girmiş, herif orada 2-3 gün kalmış, ruhumuz duymamış. Apartmanda kapıcı olsa belki bizlerden daha erken fark edebilirdi.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
hala kapıcı kaldı mı ya.

herşeyi telefondan istediğin saatte söylüyorsun.
temizlik desen şirketler var, türkmenlere koca apartmanı 200 liraya temizletiyorsun.
çöpünü de sabah işe giderken kendin at :D

Kapıcıya gerek yok bu devirde; gereksiz masraf.

Yaş ortalaması 60+ olan, emekli yoğunluklu apartmanlarda bu dediğiniz geçerli değil :)
"1 ekmek, 1 paket sigara" siparişi de olmuyor telefonda.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
hala kapıcı kaldı mı ya.

herşeyi telefondan istediğin saatte söylüyorsun.
temizlik desen şirketler var, türkmenlere koca apartmanı 200 liraya temizletiyorsun.
çöpünü de sabah işe giderken kendin at :D

Kapıcıya gerek yok bu devirde; gereksiz masraf.

Gittiğiniz apartmanda olunca kabul ediyorsunuz ama bir gönderen bir daha yenişini almıyor ...:thumleft:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Yaş ortalaması 60+ olan, emekli yoğunluklu apartmanlarda bu dediğiniz geçerli değil :)
"1 ekmek, 1 paket sigara" siparişi de olmuyor telefonda.

şu an asgari ücretli birisinin işverene maliyeti 16k; kapıcıların primi vs. daha yukardan yatıyor. neyse biz 16 diyelim.

elektrik, su , ısınma bedelleri ortalama 2 bin tl.

binadaki kaldıgı evin kirası da kücük oldugu için 5 bin tl.

totalda bu adamın en ölü 23-25 bin tl gideri oluyor apartmana.

25 daire olsan aidatın 1k olacak. 50 daire olsan zaten onlara 1 değil 2 kişi bakıyor hep. yani sadece ufak tefek alışverişler için 1k sipariş vermek sacma.

2023 yılı itibar ile sistem değişmemişse 1998-2008 arası bu işi ailemle yaptım. sabahları pakete çıkardım, çöpleri alırdım. Standart maaş verilen bir kapıcı günde 1 kez çöpleri toplar, aksamdan siparişleri alıp sabah 6:30 - 7 gibi dağıtımlara başlar.

60+ birey zaten bu nedenle deterjan, et, yumurta isteyemez. standart gazete, ekmek ya da bakkal ihtiyaclarını alır kapıcı, süpermarket değil.

ikinci versiyonda günde 2 kere siparişe cıkan öglen marketleri alan vardır, bu da detarjan gibi agır şeyleri almaz, en fazla et, peynir sucuk aldırırsın. ama gün içinde ek iş yapma bize alışveriş yap dediğin kapıcıya da en az %50 fazla maaş verirsin.

yani işin neresinden tutarsan tut istisna binalar ve durumlar hariç kapıcı işi bir halta yaramaz günümüzde.

yarayan vardır doğru; ama o aidatı ödeyecek emekli arkadaş zaten getir app de kullanıyordur bence.

Gittiğiniz apartmanda olunca kabul ediyorsunuz ama bir gönderen bir daha yenişini almıyor ...:thumleft:


genelde birisinin torpillisidir ayrıca :D
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Adamın üstüne kurye yazınca ne olacak merak ettim , açılın kurye geliyor kaldırımı boşaltın aynalarınızı katlayın ikazı mı verilmek isteniyor , kurye motoruna ticari taksi gibi belli bir renk standartı getirirsin eyvallah ne biliim üstüne kurye yazmak ilginç , belki kurye olmayanlar için güzel olur , adamın aynayı uçurmuşlar gördüğü tüm motorlara gıcıklık yapar trafikte , bu gibi durumlardan sıyrılmış oluruz belki :D

TR IQ ortalamasındamı fazla düşünüyon yapma yakarsın kafayı

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Düzenleme var zaten. Kaldırımdan gitmek yasak. Denetleme yok.

ne diyosun ya kaldırımdan gitmek YASAKMI bu hükümet çalışıyo hee helal olsun bak ilkkez düzgün birşey yapmışlar

 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
hala kapıcı kaldı mı ya.

herşeyi telefondan istediğin saatte söylüyorsun.
temizlik desen şirketler var, türkmenlere koca apartmanı 200 liraya temizletiyorsun.
çöpünü de sabah işe giderken kendin at :D

Kapıcıya gerek yok bu devirde; gereksiz masraf.

Hocam oturduğum apartman on dokuz daire. Yaş ortalaması neredeyse 70 ( yetmiş ) çoğunluk karı koca, çocuk hiç yok. Hemen hemen hepsinin tansiyon, şeker, yürüme zorluğu gibi yaşlılığa bağlı sıkıntıları var. Günde bir sefer dışarı çıkıp eve girerler en fazla. Anlayacağın apartmanda çıt çıkmaz.

Kapıcı günde üç ekmek, bir gazete getiriyor koca apartmana. Bir ekmek ve gazeteyi biz alıyoruz diğer iki ekmeği kim alıyor bilmiyorum. Akşamları beşte çöp alıyor, haftada iki sefer merdiven siliyor öyle ahım şahım bir işi yok.

Ama insanlar çok yaşlı ve yanında kimseleri olmadığı için ne olur ne olmaz acil bir durumda çağıracak biri olsun diye güvence olarak tutuyorlar.

Kısacası kapıcı değil de bakıcı bizimkisi. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
admin Merhaba,

Dün sabah Haberler - Son Haberler bölümü altına yeni başlık açarak bu haberi paylaştım ancak moderatör onaylamadığı için konu başlığım yayımlanmadı. Bu başlığı neden onaylamadınız? Bu açmış olduğum başlığı onaylamadan Son Haberler bölümüne 2 adet yeni konu açtınız. Siyasi kişileri ilgilendiren haberleri yayımlamıyor musunuz?

Bir tane motokurye ölmüş, bu haber sizce motosiklet.net forumunu ilgilendirmiyor mu?


[url]https://r.resimlink.com/1zM8PkN_.jpg[/url]

Bu kadar zaman geçti. Yaptığınızdan utanıp siz açsaydınız bari konuyu. Forum kullanıcılarına saygınız yok anladık, ölen moto kuryeye de mi saygınız yok?!
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Düşünmekle kafa yanmaz dertlenme lakin imla hatalarıyla dolu bir mesajı anlamaya çabalarken yanabilir evet ;)

894jgv.gif


 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst