Honda CBR600RR 2024 yilinda avrupaya dönüyor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Viraj stabilizesini artırmak için tasarlanmış aerodinamik kanatçıklara sahip yeni 600RR'da led farlar ve sinyaller kullanılmış. Model sınıfındaki en düşük (0,555) sürtünme katsayısı değerine ulaşmış durumda.

Euro 5 standartlarıyla uyumlu hale getirmek için çeşitli değişikliklere uğrayan model 14.250 rpm'de ve 46,5 lb-ft'de 119 hp'lik güce sahip olduğu söyleniyor.



76wDUm.jpg


FendSt.jpg


9yQ57W.jpg


3tOib9.jpg


ZeF9t4.jpg


H6NTCv.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 2024-honda-cbr-600rr.jpg
    2024-honda-cbr-600rr.jpg
    73.6 KB · Görüntüleme: 32,066
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Gelsin de 650r fiyatı düşsün :thumleft:
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Eee biraz pahali olur tabi, honda cbr600rr bu yani,lutfen
Ucuz motor isteyen aprilia falan baksin.
Eğer amerika site fiyatı doğruysa şuan ki TR fiyatı 520k civarı gözüküyor. Zx4rr a göre fersah fersah iyi bir makina ama aynı paraya street triple rs de var.


Ama hasbelkader gelse, aynı fiyat bandında street triple yerine tercihim 600rr olurdu. Sıfır makina, 120hp gayet yeterli, sele altı egzoz, elektronik her türlü destek gelmiş.


Bakalım bu haber kesinleşir umarım ve fiyatı uçmaz. Sırf sonunda R var diye 650r, rs660, r7 türevi motorları almaktansa safkan racing almak benim için daha hoş.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
kawasaki 600cclere ateşi verdi oda türkiyede zaten şu an satışta zx6r.fiyatına baktım 700 bin liraymış.demekki honda gelse satsa 570k civarlarına adamlar bunu rahat rahat satar.bakalım yamaha r6 yı ne zaman yapıcak mecbur oda yapacak sonra suzukide yapıcak
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelse de alsak ..
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
600rr üretimi yok diye ikinci eline manyak manyak paralar isteyen zırtapozlar ne yapacak acaba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2023
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anasayfada yer alan bir konuya tıkladım ve konunun Hırbo Bey'in konusu olduğunu fark ettim. Düşmanlar kıskanabilir. İlginç ::gazete::

Bu yeni modele gelince de, çizgileri ve renkleri yeni kasa CBR500R, CBR650R, CBR1000RR vs. ile çok benzer. Bu sebeple çok da ilgi göreceğini sanmıyorum.

Eski tasarım, sele altından çıkan egzoz (gerçi bu model de öyle ama gelenekten ziyâde replikası gibi duruyor), ABS olmayan ama zımba gibi frenler vs. başka bir dünyaydı. Hele ki Repsol karenajlı olanları.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
600rr bir markadir.

Honda isminin zihinlerde canlindirdigi resimdir 600rr.

Bilen, bilmeyen, piste cikan, mahallenin bickin delikanlisi, apacisi vs herkesin kullanmak isteyecegi bir motosiklet 600rr.

Tr de 600rr in ragbet gormemesi mumkun degil. catir vatir satar.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,038
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
600rr bir markadir.

Honda isminin zihinlerde canlindirdigi resimdir 600rr.

Bilen, bilmeyen, piste cikan, mahallenin bickin delikanlisi, apacisi vs herkesin kullanmak isteyecegi bir motosiklet 600rr.

Tr de 600rr in ragbet gormemesi mumkun degil. catir vatir satar.

Pist motoru almak ama piste çıkmamak da ne bileyim, en hafif tabiriyle garip. (Bu motoru alacakların en az %90'ı...)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Pist motoru almak ama piste çıkmamak da ne bileyim, en hafif tabiriyle garip. (Bu motoru alacakların en az %90'ı...)

Bide Tr de 600rr kullanicisi sayisindan cok, hayali 600rr kullanicisi var.

Alakali alaksiz biryerde kimle motor muhabbeti yapsam, hayatinin bir doneminde 600rr kullanmis.

"satmasam ölürdüm kanka. Ben oyle senin gibi sakin suremem kankaaa."

Motosiklet ile ilgili sallanan yalanlarin yarisi 600rr ile ilgilidir heralde.

Hayallerin fantezilerin bir parcasi. Dusunun ki en yaygin uydurma hikayeler ve fanteziler cinsellik ve saldirganlik uzerine.

600rr, cinsellik ve epik kavga iceren sallamasyon hikayelerden sonra listeye 3. siradan girer mi bilmem.

Ama en azindan bu 600rr insanlarin fantezilerinde yer alan bir unsur olmus.
Bu buyuk bir basaridir.

O yuzden 600rr herzaman satar. Alanlarda motorun cigerini soke soke biner:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Admin bey, orjinal mesajimi bari en altta biraksaydin boyle duzenleme olur mu yav ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

Anasayfada yer alan bir konuya tıkladım ve konunun Hırbo Bey'in konusu olduğunu fark ettim. Düşmanlar kıskanabilir. İlginç ::gazete::

Çok alengirli konusuyon gokhan bey, bana mi satasiyon yoksa ?
Erkek ol erkekk dsdsas
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2023
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok alengirli konusuyon gokhan bey, bana mi satasiyon yoksa ?
Erkek ol erkekk dsdsas

Hayır tabii ki Hırbo Bey. Beni tanımıyorsun ancak bir gün "kaçınılmaz olarak" tanışacağımızı düşünüyorum. Bu ihtimalimin olduğu birine (hem de tanışmıyorken) sataşmak istemem çünkü daha sonra vicdan azabı çekebilirim. Fiziksel olarak kimliğini bilmediğim biriyle zaten tartışmam çünkü bu da benim için zaman kaybı olur.

Demem o ki; şu aşamada hiçbir türlü sana sataşmam mümkün değil.
----------------------------
Bu 600RR tırt ama tekrar söyleyeyim. Millet "ben 600RR kullanıyorum" diye bunu gösterse asla eski kasanın karizmasını yakalayamaz. E bu motosiklet de biraz o tayfa "gösteriş seven" kullanıcının işi. Bu motosiklet iş yapmaz. Hele ki fiyatı 1000RR modeline yakın olacaksa Türkiye'ye getirmek intihar olur.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır tabii ki Hırbo Bey. Beni tanımıyorsun ancak bir gün "kaçınılmaz olarak" tanışacağımızı düşünüyorum. Bu ihtimalimin olduğu birine (hem de tanışmıyorken) sataşmak istemem çünkü daha sonra vicdan azabı çekebilirim. Fiziksel olarak kimliğini bilmediğim biriyle zaten tartışmam çünkü bu da benim için zaman kaybı olur.

Demem o ki; şu aşamada hiçbir türlü sana sataşmam mümkün değil.
----------------------------
Bu 600RR tırt ama tekrar söyleyeyim. Millet "ben 600RR kullanıyorum" diye bunu gösterse asla eski kasanın karizmasını yakalayamaz. E bu motosiklet de biraz o tayfa "gösteriş seven" kullanıcının işi. Bu motosiklet iş yapmaz. Hele ki fiyatı 1000RR modeline yakın olacaksa Türkiye'ye getirmek intihar olur.

Heeee tamam ikna oldum gokhan bey, dusman listem kabarik sizi de eklemek istemem zaten.


600rr fiyati hic 1000rrr a yakin olur mu ? 1000 rrr zaten muthis pahali bir motor.
Africa fiyatinda olur, simdiki 600.000 - 630.000 tl gibi dusunebiliriz bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

ben beğendim keşke alabilsem

Hayirdir triumph fanboy, bi degisiklikler var sende.hornet 750 icin de boyle icin kipir kipirdi sanki.
Daytona falan alman lazim senin, yasak sana Honda.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2024 icinde TR ye gelmesi planlanmıyor. Kesin bilgidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst