Suzuki Hayabusa Şubat Ayında Tekrar Dönüyor..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Suzuki, 2019 yılı itibarıyla Avrupa ve Japonya gibi pazarlarda satışı durdurulan Hayabusa'nın yeni modeli için bir tanıtım videosu yayınladı. Japon firma, yeni canavarın tanıtımı için 5 Şubat tarihini işaret etti.

Japon otomotiv üreticisi Suzuki, dünyadaki en hızlı supersport motosikletlerden biri olan Hayabusa'nın yollara geri döneceğini yayınlanan yeni bir videoyla açıkladı. İlk kez 1999 yılında piyasaya sürülen Suzuki Hayabusa, Avrupa'daki yeni emisyon düzenlemeleri nedeniyle 2019 yılında bir süreliğine veda etmek zorunda kalmıştı.

Japonya ve Avrupa gibi pazarlarda 2019 yılı itibarıyla satışları duran Hayabusa, ABD pazarında iki yıl daha kalmayı başarsa da geçtiğimiz yıl orada da satışları durdurulmuştu. Görünüşe göre bu sadece geçici bir vedaydı zira Japon firma, yeni modelin tanıtım videosunu hem global hem de İngiltere'deki sosyal medya kanallarından yayınladı.

Yayınlanan videoda yeni Hayabusa'yı tüm çıplaklığıyla göremiyoruz ancak bazı detayları yakalamak mümkün. Beşli gösterge bölmesinin hâlâ orada olduğunu söyleyebiliriz ve bununla birlikte orta konum bir TFT ekranla güncelleniyor gibi görünüyor. TFT ekranın solunda ve sağında ise bir devir saati ile hızölçer bulunuyor. Bu noktada videodaki hızölçer göstergesinin 180 mil / s (290 km / s) üzerinde olduğunu da belirtelim. Son olarak en uç köşelerde ise yakıt seviyesi ve motor sıcaklığı göstergeleri yer alıyor.

Suzuki, yeni Hayabusa için 5 Şubat 2021 tarihini işaret etti. Türkiye saati ile sabah 10.00'da başlayacak olan etkinlik, Suzuki Motorcycle Global Salon olarak adlandırılan sanal forumda çevrimiçi şekilde takip edilebilecek.

Kaynak: Webtekno

 

Ekli dosyalar

  • 2021-suzuki-hayabusa.jpg
    2021-suzuki-hayabusa.jpg
    48 KB · Görüntüleme: 28,148
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Dönüyor da, bana mı dönüyor? 300 bin liradan aşağı olmaz o motor, hayalini bile kuramayız biz.
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Fiyatı ne olursa olsun, bir efsanenin dönüşü güzeldir. Motosiket dunyansinin enduro/adv/enduro touring motosikletlere döndüğü bir zaman da sport toruing bir motosiklet duymak harika bir şey.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
adamlar öyle bir süpriz yaptıki yani 1 hafta öncesinden öğreniyoruz ya:) tabiki 300 bin ve üzeri olur bakalım kaç hp olucak en çok onu merak ediyorum.allahın emri 1300cc olur 210 hp falan olması lazım ve ötesi.belki tam süpriz yapıp supercharge koymuşlardır o zaman otur izle işte
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Çok donanımlı ve yüksek fiyatlı....HAYABUSA her zaman ve heryerde hayabusa .....
 
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
232
Yeni egzoz ve emisyon kuralları çok iyi çok güzelde abicim hayabusa bu 200 üstü hızla geçerken fıss diye geçermi bu nedir.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
2021 siyah kahve rengini aldım .Elhamddülillah. Bambaşka birşey yapmışlar•

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Hayabusa kendi sınıfında tek şu an • Zzr1400 eski teknolojide kaldı ….
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2021 siyah kahve rengini aldım .Elhamddülillah. Bambaşka birşey yapmışlar•

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Hayabusa kendi sınıfında tek şu an • Zzr1400 eski teknolojide kaldı ….

Hayırlı olsun üstat, senin de motor zevkin Maşallah çok eşsiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Timsah gibi motosiklet valla. Yok olmadı gitti. Zamana meydan okuyor resmen.

Bu motordan GT türü bir motosiklet neden yapmıyorlar acep? Gerçi acaip iyi modellerin olduğu zor bir segment ama, Suzuki de atakta son yıllarda...

Honda olsa çoktaaaan bu motordan cruiser, ADV ve naked ürettiydi :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Suzuki gt tarzına girmiyor yıllardır .GTR 1400 gibi bir makine çok iyi olabilir.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Timsah gibi motosiklet valla. Yok olmadı gitti. Zamana meydan okuyor resmen.

Bu motordan GT türü bir motosiklet neden yapmıyorlar acep? Gerçi acaip iyi modellerin olduğu zor bir segment ama, Suzuki de atakta son yıllarda...

Honda olsa çoktaaaan bu motordan cruiser, ADV ve naked ürettiydi :)

Bundan bir gt yapabilirdi zamanında gtr 1400 de Kawasaki nin yaptığı gibi. Ama o zaman bandit 1250 vardı belki onu kesmek istemediler.
Zaten 2. Jenerasyondan sonra da o segment yavaş yavaş kayboldu, orada da fjr, gtr, k serisi gibi motosikletlerle hiç elektronik yardım olmadan 99 model şasi ile başedemezdi. Hala daha 99 daki şaşi ile satılıyor.Çok zorlanacağı bir sınıf olurdu, o segmentte aşoro güç motor sattırmıyor, busa birşekilde gücüyle adıyla da satılıyor hala

Bir de zaten amaç gt motorların yaptığını çok yüksel süratlerde yapmaktı amaç, zaten hepsi birer gt idi xx, zzr, busa. Bunlardan daha bir gt türetmeye de gerek yok. Adv motorlar hepsini bitirdi :) hız, viraj, konfor, sürat
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Bundan bir gt yapabilirdi zamanında gtr 1400 de Kawasaki nin yaptığı gibi. Ama o zaman bandit 1250 vardı belki onu kesmek istemediler.
Zaten 2. Jenerasyondan sonra da o segment yavaş yavaş kayboldu, orada da fjr, gtr, k serisi gibi motosikletlerle hiç elektronik yardım olmadan 99 model şasi ile başedemezdi. Hala daha 99 daki şaşi ile satılıyor.Çok zorlanacağı bir sınıf olurdu, o segmentte aşoro güç motor sattırmıyor, busa birşekilde gücüyle adıyla da satılıyor hala

Bir de zaten amaç gt motorların yaptığını çok yüksel süratlerde yapmaktı amaç, zaten hepsi birer gt idi xx, zzr, busa. Bunlardan daha bir gt türetmeye de gerek yok. Adv motorlar hepsini bitirdi :) hız, viraj, konfor, sürat

Ktm bu işi çok iyi yapıyor zaten busa sonrası alınabilecek enduro KTM 1290adv s....S1000xr da ayrı bir sınıfın öncüsü konumunda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

https://www.suzuki.com.tr/tr/motosiklet/hayabusa.html Ki burada daha bir çok özelliği anlatılmamış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

https://www.suzuki.com.tr/tr/motosiklet/hayabusa.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Hayırlı olsun üstat, senin de motor zevkin Maşallah çok eşsiz.
https://www.suzuki.com.tr/tr/motosiklet/hayabusa.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ktm bu işi çok iyi yapıyor zaten busa sonrası alınabilecek enduro KTM 1290adv s....S1000xr da ayrı bir sınıfın öncüsü konumunda...

Arazi olayı yoksa Superduke GT çok iyi bir motosiklet. 175 beygir, 225 kilo, ful elektronik süspansiyon.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Duke güzel makine ama busacıya gelmez....1290 adv 2 silindir hızlı seri enduro tabi seçim sahibine aittir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst