Yeni sigorta yaptiran var mi? Fiyati ne oldu

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
En son fiestaya yaptırdım. Kademe 7 hasarsızlık oranı %40 3500-tl.

Motoru 27 şubat 2023 sipariş etmişim. 15 mart 2023 sigorta yaptırmışım. Dominarda ise dünya farklı. kademe 4 hasarsızlık %0 çıkan pirim o zaman 1760-tl. Anladığım kadarı ile gelecek martta beni hoplatacaklar. Motoru çocuklardan birinin üstüne yapayım bari. Yada satayım yaza yenisine bakayım. Satınca da yenisi alınmıyor. Bunu satarsam motor alamayacağım kesin. Yine dombili otomobile kalacağız.
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
Merhaba istanbulda yaşıyorum 4. basamak 3.100 lira Quick sigorta . Diger firmalarda daha uyguna yaptırabilirdim ama yıllardır quickden şaşmam hiç magdur etmediler . Sigortada çok da ucuza kaçmamak gerekiyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sigortacı arkadaş var en düşük 1260 tl dedi motosiklet için
araba içinse hiç kazası yok ilk araba 7600 tl ye yanımda poliçe kesti
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Yarın sigortam bitiyor.
2020 model Xpulse 200-T
Sigorta 3. Yıl olacak. Hasar yok
Yaş 60
İstenen 2.000 TL

BN125 i bir ay evvel satmıştım.
Sigortası kasım 15 te bitecek.
Yenilenseydi 6. Yıl olacaktı.
Hadarsızlık indirim seviyesi %45

Bilginiz olsun.
Eski motorun sigortasını yeniye aktarayım, 1 ay kullanayım, sonra onun yüksek indirimiyle devam edeyim dediğinde o iş öyle olmuyormuş.
Sadece ilk tescilse aynı indirimle devam ediyorsunuz. İlk tescil değilse indirim oranı korunmuyor.

Bu durumda şunu yapmak gerek...
Diyelimki en tepe indirimi alan bir motorunuz var.
Bu motoru satıp yeni motor alacaksınız.
Siz motoru satamadan sıraya yazıldığınız motor geldi.

Eski motorun sigortasını yeni motora aktarıp, eskisine yeni sigorta yapmak gerek.
Aksi halde bir ay sonra eski motoru satınca sigortasını yeniye aktaramayacaksın. Aktarsan bile sıfır indirimle başlayacaksın.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Hero Xpulse 200-T sigortası bugün yenilendi.

3. yılında 2020 model, 6. basamak indiriminde

2071,-TL

Not : Bu seferde motoru tek koltuk yazmışlar. Yeniden 2 koltuk olarak düzelttirdik.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,673
RS660'ın kaskosu bitiyor. Mevcut kaskoyu yaptırdığım firmadan 15bin TL teklif geldi, geçen sene 5700'e yaptırmıştım.
Ben de sordurayım dedi bir arkadaşım, o da acentesinden fiyat istedi.
43bin TL.

15bin TL ilk tekliften iki gün sonra 13.400TL'ye yaptırmıştım kaskoyu geçen sene. Kasım 2022.
Bugün 14.475TL'den yeniledik. Hasarsızlık indirimi artmadı zaten yıllardır en yüksek kademedeyim. Böyle enflasyonist ortamda bu kadar artmasına balıklama atladım.
Muhtemelen yeni araç satışlarından daha fazla oranda kasko satışlarında da azalma var.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Benim hem arabanın kasko trafik hemde motorun trafik aralık ayı içinde bakalım ne olacak.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
15bin TL ilk tekliften iki gün sonra 13.400TL'ye yaptırmıştım kaskoyu geçen sene. Kasım 2022.
Bugün 14.475TL'den yeniledik. Hasarsızlık indirimi artmadı zaten yıllardır en yüksek kademedeyim. Böyle enflasyonist ortamda bu kadar artmasına balıklama atladım.
Muhtemelen yeni araç satışlarından daha fazla oranda kasko satışlarında da azalma var.

Off harika, darısı benim başıma. Benim de Aralık'ta Anadolu Sigorta muafiyetsiz (%100 karşılama) 17.500 tutmuştu. Bu sene 20.000 bile olsa göbek atarım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2008 Kawasaki Er6f'e 6. basamak olarak 7 Kasım'da 1783 TL trafik sigortası ödedim.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,673
Off harika, darısı benim başıma. Benim de Aralık'ta Anadolu Sigorta muafiyetsiz (%100 karşılama) 17.500 tutmuştu. Bu sene 20.000 bile olsa göbek atarım.

Valla bana hala bir gariplik var gibi geliyor, poliçeye baktım evet moto"r"siklet yazıyor, aa evet RS660 falan, kesin bişeyler yanlıştır diye baktım =) Muhtemelen satışlar çakıldığı için karlılıkta bayağı geri gelmek zorunda kaldılar, sana da uygun bir şey çıkar umarım.


Bu arada IMM'yi sonunda 1 milyon yapmışlar (Unico). Yakacaksınız başımı diyordum.
Ya diyorum "insan seçerek kaza yapmıyor, gittim yandan bir Porsche Cayenne'e kapıdan girdim ne olacak?"
"Ya allah korusun".. ulan allah koruyorsa niye kasko yapıyorum? "o durumda canını düşüneceksin falan".. ya canımı düşüneceksem ekipmanımı takarım adam gibi sürerim, kasko bunun sonrası için var. Kasko yaptırdık diye geziyorsun, güzelcene bir arabaya patlıyorsun ve sonrasında kendi arabanı satmak zorunda kalıyorsun.. peh..
İMM nispeten makul seviyeye geldi ama aksesuar/kıyafet tarafı en azından unico'da yine dandik. 5000TL.. Yahu kaza yapsam bir tane eldiven bir de kot pantolon mu ödeyecek bana kasko? "ya o durumda canını düşüneceksin..." la havle...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İstanbul'dan Trakya'nın bir ilçesine taşındım, bu ay trafik sigortası önce 1550 TL dediler. Tam kredi kartımı hazırladım telefonda ödemeyi yapacaktım, acenteye benim adres değişti farkeder mi dedim, tekrar fiyat çalışalım dediler 15dk sonra aradılar 1250TL olmuş. İstanbuldan taşınmış olmak trafik sigortasında 300 lira kar ettirdi. Bir köfte turu benzini bedavaya geldi. :)

Bakalım Haziranda kasko ne çıkacak, geçen yıl unico sigortadan 5500 küsüre yaptırmıştım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
EKİM 15 TE afrika twin için 7 .basamak indirimi ile 950 tl nakit guick sigorta
kasım 3 te afrika için anadolu sigorta dan kasko yaptırdım 5460 tl 9 taksit %65 indirimli şekilde
 
Katılım
8 Tem 2023
Mesajlar
22
valla bu kademe işi tam olarak ne bilmiyorum ama 5-6 gün onca 2. el motor satın aldım 2 aylık ve 3550tl para ödedim sigortaya.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Motor için Benelli Trk 502 trafik sigortası Hasarsızlık 7. kademe. 1749tl
Araba 17 model sportage Hasarsızlık kademe 8 Trafik sigortsı: 3686tl
Araba Kasko 20k lpg kiti dahil 500k olan İMM yi 1M tl ye yükselttim 5420 tl 9taksit
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Selamlar.

Motosiklet 2022 model Suzuki V Strom 650: MRT Sigorta acentası üzerinden, her ikisi de Unico'dan olmak üzere, trafik 1.600₺ 2 taksit, muafiyetsiz full kasko 11.000₺ 9 taksit olarak bugün yeniledim.

Fiyatlardan gayet memnun kaldım: Geçen sene Anadolu Sigorta'dan muafiyetsiz full kaskoya 17.500₺ para vermiştim (çok güzel pompalamışlar, evet...), bu sene %60 enflasyonlu ortamda %40 altına yaptırınca haliyle çok sevindim.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,673
Haydi geçmiş olsun... NDA var diğeriyle ilgili konuşamam :p Benim de Unico'dan hep, MRT'den yine.
Hasarsızlık 5. kademe değil mi? Kasko bedeli elbet üstündedir ama yine de RS'ten fazla kasko fiyatı çıkması nereden baksan tutarsızlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst