Sovyet Rus dönemi mopedinin baştan sona restorasyonu. Riga 13

Katılım
30 Ara 2022
Mesajlar
27
Ülkemizde neredeyse hiç yok denecek kadar az olan Sovyet Rusya döneminde Letonya da 1965 yıllarından itibaren üretime başlanan Riga mopedinin Restorasyonu ile karşınızdayım. Ülkemizde az olması ve yedek parça teminin neredeyse imkansız olması sebebiyle bazı parçalar el yapımı bazısı ise başka mopedlerin yedek parçalarından uyarlanmıştır. Son dönemlerde özellikle bisikletlere takılan çin malı motor kitleri bu motorun kopyasıdır. Şimdiden keyifli izlemeler dilerim.

https://www.youtube.com/watch?v=ZTIsZyZ3lzI

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=ZTIsZyZ3lzI
 
Katılım
14 Ocak 2019
Mesajlar
190
Tebrik ederim eline emeğine sağlık çok güzel olmuş
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Forumda antin kuntin konuların arasında sizin video ilaç gibi geldi. Elinize emeğinize sağlık. Türkiye dışından da takip edilen harika bir kanal kurmuşsunuz. Tebrik ederim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Elinize sağlık
Güzel bir çalışma olmuş.
Normalde video izlemeyi sevmem ama hızlandırarak izledim :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Bu çalışmanız da diğerleri gibi harika olmuş.
Tebrik ederim. :cat:
Video için teşekkürler. Keyifle izledim.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
terlikli toprağın üzerinde motor restore eden doğu asyalı arkadaşlardan sonra motor toplarken terlik görmemek üzdü
şaka bir yana güzel hazırlanmış video :thumleft:
 
Katılım
30 Ara 2022
Mesajlar
27
Tebrik ederim eline emeğine sağlık çok güzel olmuş http://www.youtube.com/watch?v=ZTIsZyZ3lzI

Çok teşekkür ederim. Ben bir türlü böyle paylaşamıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------

Forumda antin kuntin konuların arasında sizin video ilaç gibi geldi. Elinize emeğinize sağlık. Türkiye dışından da takip edilen harika bir kanal kurmuşsunuz. Tebrik ederim.

İlk günden beri gösterdiğiniz ilgi alaka için çok teşekkür ederim. Evet izleyenlerim neredeyse yüzde 99.9 u yurt dışı

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:50 ----------

Demek ki başarılı olmuşum teşekkürler. Rize demi yaşıyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------

Bu çalışmanız da diğerleri gibi harika olmuş.
Tebrik ederim. :cat:
Video için teşekkürler. Keyifle izledim.

Abi çok teşekkür ederim videolarıma tek tek baktığınız için. Saygılarımla...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------

terlikli toprağın üzerinde motor restore eden doğu asyalı arkadaşlardan sonra motor toplarken terlik görmemek üzdü
şaka bir yana güzel hazırlanmış video :thumleft:

:) O videoların yeri hepimizde ayrı. ilginiz için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Tebrikler, bende terapi etkisi yaratıyor bu videolar

Evet bende izlemeyi çok severim. Artık izlemek kesmemeye başladı ve sonuç bu şekil devam ediyor.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
Forumda antin kuntin konuların arasında sizin video ilaç gibi geldi. Elinize emeğinize sağlık. Türkiye dışından da takip edilen harika bir kanal kurmuşsunuz. Tebrik ederim.

Antin kuntin konusuna aynen katılıyorum.
Forumda açılan birçok başlık, osuruktan teyyare, selam söyle o yare.
Restoringo'yu bu çalışması için tebrik ederim ve devamını dilerim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Senin kanala abone oldum. Vakit buldukça, yeni videolar geldikçe izliyorum. Eline sağlık.


Asyalılar baydı beni izlemiyorum artık. Birde motoru yarım restore edenler var. Onlarıda izlemiyorum. Yapıyorsan adam gibi yap, yapamıyorsan yapma.
 
Katılım
30 Ara 2022
Mesajlar
27
Senin kanala abone oldum. Vakit buldukça, yeni videolar geldikçe izliyorum. Eline sağlık.


Asyalılar baydı beni izlemiyorum artık. Birde motoru yarım restore edenler var. Onlarıda izlemiyorum. Yapıyorsan adam gibi yap, yapamıyorsan yapma.

Desteğin için çok teşekkür ederim. Umarım her videoda üzerine koyarak yol alabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst