- Katılım
- 2 Ağu 2023
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Sıfır olarak bir şahıstan alırken 10 dakika kadar denediğimde bir sıkıntı ile karşılaşmadığım kaskım 30 45 dakikalık yolculuğumun 20. dakikasından sonra başımın arka üst kısmında rahatsız edici bir baskı yapıyor. Açılır diye 15 güne yakındır kullanıyorum ama hiçbir değişme yok satıp değiştirmeyi düşündüm ama onu da yapamadım pahalı bir kask olduğu için alıcı bulamıyorum. Bütçem olmadığı için yeni bir kask da alamıyorum. Ne yapabilirim bu baskıyı yok etmenin veya hafifletmenin bir yolu yok mu yardımcı olabilir misiniz ?
Sıfır olarak bir şahıstan alırken 10 dakika kadar denediğimde bir sıkıntı ile karşılaşmadığım kaskım 30 45 dakikalık yolculuğumun 20. dakikasından sonra başımın arka üst kısmında rahatsız edici bir baskı yapıyor. Açılır diye 15 güne yakındır kullanıyorum ama hiçbir değişme yok satıp değiştirmeyi düşündüm ama onu da yapamadım pahalı bir kask olduğu için alıcı bulamıyorum. Bütçem olmadığı için yeni bir kask da alamıyorum. Ne yapabilirim bu baskıyı yok etmenin veya hafifletmenin bir yolu yok mu yardımcı olabilir misiniz ?