Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ben de GP Kompozit'in universal alüminyum 37 lt modelini satın aldım. Üzerinde gelen çanta demirine takmayı düşünüyordum. Yeni çanta demiri almadan orjinalini nasıl güçlendirebiliriz?

Ali cabbar dan orjinal çanta demiri için alt destek demiri alarak güçlendirme yapabilirsiniz yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz.
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Merhaba.Sıcaklığı hissetmek ve fan dışında anlayabileceğimiz bir gösterge sistem,yöntim vs yok değilmi bu motorda. Tüm sıvılar normal olmasına rağmen 15-20 dakikalık bir sürüş sonrasında dahi motosiklet acayip ısınıyor ( Tamam havalar mevsim normallerinin üstünde ) yani bu normal mi anlamadım.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
655
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Motorunuz rodajda mı?
Rodaj yağı varken motorun içinde normalden daha fazla ısınıp fan açması normal.

Rodajda değilse de KTM bloğu ısınan bir yapıya sahip.

Hava sıcaklıkları normalin üzerinde olduğu için daha çok hissettiriyor olabilir.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
Bende desendman 55lt çanta siparişi verdim. Destek demiride sipariş ettim. Orjinal çanta demiri ve destek demiri ile birlikte kullanacağım. Haricinde çanta demiri satın almadım.
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Bugün ne yapayım ne yapayım derken hazır eski fiyattan depomuda fullemistim ilk uzun yol deneyiyimimi en yakın ilimize deneyeyim diyerek Tekirdağ a sürdüm hem köfte yerim hemde arkadaş ziyareti diyerek çok keyif alarak gittim motorda masallah hiç üzmedi 100km altına inmedim genelde 115km/h hızla gittim
Dönüş berbat bir trafik vardı ama motorun avantajı ile neredeyse hiç trafiğe takılmadım

 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Bugün 460 km de rodaj bakımına girdim mecburiyetten, 300km yol yapmam gerekiyordu biraz erken girdim, 1000 tl ödedim. Yola çıktım 80 km geldim kıçım uyuştu titreşim fazla gibi mola vermeden en fazla 100 km gelebildim oturuş pozisyonu Çbr 500e göre daha rahat fakat konfor pek memnun etmedi.
Edit: servis min seviyedeki soğutma suyunu aynı şekilde teslim etti ısınınca artarmış soğuyunca azalırmış bir şeyler söyledi yola çıkmam gerektiği için pek uğraşamadım bir şey anlamadım ne bir irsaliye verdi nede bilgi bakim tamam dedi ücreti çekti oldu bitti hepi topu bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
...
Edit: servis min seviyedeki soğutma suyunu aynı şekilde teslim etti ısınınca artarmış soğuyunca azalırmış bir şeyler söyledi ...
Başından savmış, onların servisliklerine 1, servis anlayışlarına 2 ....
...
ne bir irsaliye verdi nede bilgi bakim tamam dedi ücreti çekti oldu bitti hepi topu bu.
Sisteme işliyoruz vs falan derler genelde ama onu yapmadıklarını da tekrar servise gittiğinde anlıyorsun.
Klasik bajaj servisi.
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
İyi günler arkadaşlar... Sosyal medyada çanta demiri için bilgi sordum... Arkadaşın birinin elinde ızgara tarzı bi demir var. Benim NS200 de kullandığımdan. Israrla D400 e de uyduğunu ve onda fazlalık olduğunu söyledi. Satmak istiyor... Ne dersiniz? Alınır mı?
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Bende desendman 55lt çanta siparişi verdim. Destek demiride sipariş ettim. Orjinal çanta demiri ve destek demiri ile birlikte kullanacağım. Haricinde çanta demiri satın almadım.

Ali cabbar veya Desandmanın çanta demiri nasıl şekli vs motosiklette nasıl duruyor .Fotoğraf paylaşabilcek olan var mı :)

İki farklı çeşitte gördüm nette biri düz birisi köşeli
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ali cabbar veya Desandmanın çanta demiri nasıl şekli vs motosiklette nasıl duruyor .Fotoğraf paylaşabilcek olan var mı :)

İki farklı çeşitte gördüm nette biri düz birisi köşeli

Google den bulabilirsin ustam bilgisayar olmadığı için görsel atma kendim adına şansım yok.
 
Katılım
6 Nis 2023
Mesajlar
6
arkadaşlar bende mayıstan beri d400 2023 modelini kullanıyorum şuan 2500 km de, motoru yıkadıktan sonra 30 - 50 km arasında başlayan bi vızırtı sesi var, arka tekerden mi egzozdan mı geliyor bir türlü çözemedim olduğu yerde ses çıkarmadığı için bir türlü nerden geldiğini anlayamadım bu sorunu yaşayan var mı?
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Bugün motora kendim ara bakım yaptım
1.950km de 10W50 Putoline Ntech Pro koydum
Motorun sesi çalışması değişti alt devirler daha güzel oldu

Servis 4R 10w40 koydu yarı sentetik
Ancak 1500km dayanabildim daha da koymam o yağı motora
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
43
Benim dominar 1300 km'de. 2-3 gündür vites geçişlerinde taaak tuuuk diye fazla ses geliyor. Özellikle boştan 1. vitese geçerken aşırı hissediliyor. Sebebi ne olabilir?
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Bugün motora kendim ara bakım yaptım
1.950km de 10W50 Putoline Ntech Pro koydum
Motorun sesi çalışması değişti alt devirler daha güzel oldu

Servis 4R 10w40 koydu yarı sentetik
Ancak 1500km dayanabildim daha da koymam o yağı motora

arkadaşlar dün 250km uzun yol yaptım
kesinlikle bu motora bulabiliyorsanız 10W50 Putoline Ntech Pro koyun koydurun motorun çalışma ve alt devirleri çok güzel oldu
 
Katılım
14 Nis 2019
Mesajlar
2
Herkese merhaba. Mart ayında 2023 D400 UG teslim aldım. şu anda 4000 km de. Motosikletten bir zırıltı gelmeye başladı 4500 devir gibi. Bu gün sesin kaynağını çözmeye çalışırken koruma demirlerinden geldiğini farkettim. Yolda giderken zırıltı çıkınca ayağımla koruma demirine baskı uyguladım. Ses gitti. Demirlerden bir zırıltı geldiğini kesinleştirmiş oldum. Sizler de böyle bir sesten rahatsız oluyorsanız koruma demirlerini kontrol edin. Benim yaptığım testi yapmaya çalışın bakalım ses oradan mı geliyor?
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Bugün motora kendim ara bakım yaptım
1.950km de 10W50 Putoline Ntech Pro koydum
Motorun sesi çalışması değişti alt devirler daha güzel oldu

Servis 4R 10w40 koydu yarı sentetik
Ancak 1500km dayanabildim daha da koymam o yağı motora
Rodaj bakımından sonra benim motordada başladı vites değişirken çat çut yolda bir kütürtü gidiyoruz a….
Bakım öncesi pamuk gibiydi debriyaja ayar falan yaptım biraz azaldı ama yine de canımı sıkıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst